Capitolul 3

70 4 0
                                    

Este ora 19:14. Cred că o să mă pregătesc pentru petrecerea lui Amber. Îmi fac un duş şi îmi usuc părul. După ce îmi usuc părul mă duc la şifonier şi îl deschid. Îmi iau de acolo un tricou alb şi o pereche de blugi tăiați. Mă dau cu nişte rimel şi cu un ruj roşu şi îmi iau în picioare nişte tenişi albaştri. Îmi iau telefonul de la încărcat şi văd vreo 5 apeluri pierdute de la Amber. Mă uit la ceas şi văd că este 20:11. Asta explică apelurile disperate ale prietenei mele. Îmi iau repede cheile de la maşină şi ies repede din cameră. Ajung la maşină şi îi deschid portiera. Urc repede în ea şi o pornesc.

*******

Sunt aproape de casa lui Amber, dar cineva s-a gândit să-şi parcheze maşina fix în mijlocul străzii. Mă uit la ceas şi văd că este şi 23 de minute. Claxonez de câteva ori dar acea persoană nu se dă. Nu de alta dar ar trebui să-mi parchez şi eu maşina  înainte ca vreun şofer să aibă aceiaşi soartă ca şi a mea. Sau mai rău, să-mi iau amendă din cauza unui tâmpit sau tâmpită. Simt cum explodez de nervi. Aştept şi văd că iese cineva din maşină. Este tipul ăla nou din şcoală, Alexander. Nu era de ajuns că l-am văzut azi dimineață? De ce naiba apare unde apar eu? Stai calmă. E doar o coincidență. Una foarte proastă, apropo. După cum spuneam Alexander iese din maşină. Ies şi eu din maşină şi mă sprijin de ea. Abia aştept să-i dau nişte insulte cât el de mari.
-Ai de gând să-ți muți dracului maşina aia?
-Te-am întrebat eu ceva?
-Nu m-ai întrebat nimic, dar ai reuşit şi aşa să mă faci să sar din pepeni.
-Care este problema ta?
-Păi trebuia să ajung la o petrecere, dar un idiot şi-a parcat maşina tocmai în mijlocul străzi. Nu eşti prea deştept după cum pari.
-Am rămas fără benzină.
-Cine nu te-a lăsat să-ți faci plinul? Eu? Idiotule.
Aceasta nu mai spune nimic. Cred că o să merg cu maşina tocmai pe trecerea de pietoni. Urc în maşină şi o pornesc. Trec uşor pe lângă maşina lui. Jumătate din maşina mea stă pe stradă şi cealaltă jumătate ocupă toată trecerea de pietoni. Până la urmă reuşesc cu brio să trec pe lângă maşina nătărăului ăla şi înaintez spre casa lui Amber. Cu siguranță mă va cicăli mii de ani fiindcă trebuia să ajung acum 45 de minute. Ajung la casa lui Amber. Îmi parchez maşina şi ies din ea. Din casa lui Amber se aude muzica dată la maxim. Intru în casă. Mirosul de alcool şi țigări mi se izbeşte în față. Mă uit mai bine şi găsesc pe Amber foarte nervoasă.
-Ce ai zăbovit atât? Am spus să vii la ora 20:00, nu la 21:00.
-Scuze, dar un idiot mi-a blocat drumul.
-Cine-i idiotul?
-Tipul nou.
-Idiotul tău? îmi spune ea cu un zâmbet pervers pe buze.
Deja mă enervează. Îl văd pe Matt prin mulțime. Ce-ar fi să o torturez şi eu pe ea?
-Hei Matthew!! Aici!
Îi spun eu şi îi fac cu mâna. Aceasta mă observă şi vine spre noi.
-Hei fetelor. Ce faceți?
-Şi noi pe aici, dar tu?
-Bine. De ce m-ai chemat?
-Amber vrea să-ți spună ceva. Nu-i aşa Amber?
Aceasta mă priveşte confuză. Mă duc la urechea ei şi îi şoptesc.
-Să înceapă tortura. Să văd ce-i vei spune acum lui Matt.
Plec de acolo şi-i las pe cei doi. Mă plimb prin mulțime. Mă duc în bucătărie şi îmi iau un pahar cu vodcă şi îl beau. Îmi petrec ceva timp acolo până mă plictisesc. Când vreau să plec apare în fața mea Jason. Ce mai vrea ăsta? Încerc să plec dar acesta mă blochează.
-Ai de gând să mă laşi în pace şi să nu te mai ții de mine ca o lipitoare?
Acesta nu-mi răspunde. Se apropie de mine foarte mult. Mai mult decât ar trebui. Respirația lui miroase groaznic a alcool şi a țigări. Când este pe aproape să mă sărute îl împing.
-Ce crezi că faci?
Plec de acolo. Cred că o să mă duc până la baie. Holul pe care merg este cam întunecat. Deodată simt cum cineva mă lipeşte de perete. Încerc să observ cine este dar nu reuşesc. Acesta începe să mă sărute. Încerc să scap dar nu pot. Încerc să țip dar îmi pune mâna la gură. Tremur din toate încheieturile şi lacrimi fierbinți îmi curg pe obraji.
-Oo, haide Anna. Nu mă mai placi?
"Nu mă mai placi?". Ce vrea să spună? Dacă mă gândesc mai bine...nu-mi vine să cred. Ăsta este Jason. Acesta încearcă să-mi dea tricoul jos de pe mine dar cineva îl prinde cu un braț de gât la timp. Acel cineva începe să-l lovească cu pumnii pe Jason. Jason leşină jos de la atâția pumni. Mă sprijin de peretele rece şi mă pun jos încă plângând. Cel ce l-a bătut crampă pe Jason vine la mine. Acesta îmi pune două degete sub bărbie şi îmi ridică privirea. Mă uit mai bine şi este Alexander.
-Eşti bine?
Nu-i mai răspund, ci îl cuprind într-o îmbrățişare. Acesta este surprins de gestul meu, dar la un moment dat mă îmbrățişează şi el pe mine. Nici nu mă mai pot opri din plâns.
-Potoleşte-te. Acum totul este bine, încearcă acesta să mă calmeze.
-Ai dreptate. Cred că o să mă duc să mă spăl pe față.
Acesta mă ajută să mă ridic. Dar înainte să mă duc la baie mă duc la Jason şi îl lovesc cu piciorul de câte ori apuc până când Alexander mă opreşte.
-Opreşte-te. O să-l omori.
-Nu asta era şi ideea?
Îi apare un zâmbet pe buze când mă aude. Plec de lângă Jason, nu înainte de a-l mai lovi o dată.
-Opreşte-te! spune Alexander deja panicat.
-Asta era de rămas bun. Cred că o să mă duc să mă spăl pe față.
-Ok, spune acesta şi îmi zâmbeşte.
-Apropo, poți să nu spui nimănui ce s-a întâmplat aici?
-Nu voi spune.
-Mulțumesc, îi spun eu şi îi zâmbesc.
Înainte de a intra la baie mă mai uit odată la el şi după închid uşa după mine. Mă uit în oglindă. Rimelul meu este scurs, iar rujul este întins. Mă spăl pe față. Cred că o să dau pe față cu o tonă de apă având în vedere că m-a sărutat scârba aia. Mai dau de vreo 5 ori cu apă pe față şi după mă şterg cu un prosop. Mă mai uit odată în oglindă înainte să plec. Ies din baie şi văd că Jason nu s-a ridicat încă. Îi fac câteva poze după care plec. Nu se ştie când îmi vor folosi. Mă îndrept înspre sufragerie. Îi văd pe toți stâbd roată unei măsuțe. Mă uit să văd ce fac ei şi văd o sticluță pe masă. Văd că şi Amber joacă.
-Ce jucați?
-7 minute în paradis. Joci?
-Nu ştiu ce să spun.
-Ți-e frică? mă întreabă ea.
-Mie? Să-mi fie frică? Fii serioasă. Joc.
Mă uit la toată lumea. Joacă şi Matt. Sper să cadă la ei doi. Amber se uită prin mulțime. Pe cine caută?
-Hei! spune ea şi ridică mâna pe sus. Tu. Tipul nou. Vin-o aici să joci.
Mă uit să văd pe cine a chemat şi văd că pe Alexander. Asta chiar vrea să se răzbune de mine. Abia aştept să aflu ce i-a spus lui Matt. Alexander vine lângă ea.
-M-ai chemat?
-Da. Joci? spune ea şi îi face semn spre măsuța cu sticla
-Joc.
Amber se uită foarte ciudat la mine. Privirea ei îmi transmite un mesaj《Acum mă voi răzbuna pe tine》. Eu tot ce fac este să îi zâmbesc şi mă concentrez pe sticla de pe masă.
Amber învârte sticla şi cade la mine şi la Alexander.
-Ooo! strigă toți şi încep să bată din palme.
Sticla asta are cumva vreo telecomandă, sau a amenințat-o Amber că dacă nu se opreşte la mine şi la Alexander o sparge în bucățele?.......VA URMA

Inimă de cernealăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum