Dörömbölésre ébredek az ajtómon,kiabálást hallok, valaki nagyon anyázik. Lassan kinyitom a szememet, és felülök az ágyon. Kómásan az ajtóhoz megyek, és kinyitom. Egy csaj áll előttem, és épp az arcomba fújja a füstöt, mire köhögök egyet.
- Füleden ülsz, köcsög? Szedd össze magad, mert Kira vár lent. - mondja, majd elmegy.
Visszaténfergek az ágyhoz, és leülök a szélére. Meg sem tudtam nézni, hogy tegnap hova is hoztak. Az egész helység egy kis lyuk, ahogy Kira is mondta. Az ággyal szemben a falnál van egy kopott kanapé, mellette a sarokban egy dohányzóasztal. Jobbra van egy nagyon kicsi fürdő, zuhannyal meg mindennel. Remek, legalább nem közös WC van, bár ez sem lehet sokkal tisztább. Felkelek, és bemegyek megnézni magam. A szemeim már nem pirosak, ez jó. Rövid hajam kócosan lóg kicsit a szemembe, ezért megpróbálom az ujjaimmal kifésülni valahogy,hogy lássak. Megmosom az arcomat hideg vízzel, majd kimegyek a folyosóra. Az a csaj azt mondta, hogy Kira lent vár. Elindulok az egyik irányba, és meg is találom a lépcsőt, ami egy előtérbe vezet. Pár lány ül itt, elég mélyen kivágott ruhákban.Fintorogva néznek rám, majd bámulnak tovább maguk elé. Nem tudom, hogy a stricim merre lehet, mivel elég sok szoba nyílik innen, így csak értetlenül állok a lépcső aljában.
- Ha a főnököt keresed, ott van. - mutat az egyik nyitott ajtóra egy lotyó, mire én biccentek neki, és belépek a szobába.
Kira tényleg ott ül egy asztalnál,és valami whyskit szopogathat, közben meg telefonál. Ám mikor meglát befejezi, és leteszi, majd feláll és alaposan végigmér.
- Kinseit le sem tagadhatnád, bár az a köcsög azzal a szőke hajával borzalmasan nézett ki. Mi a neved, ringyó?
- Yuriko...
- Yuriko? Nem rossz, könnyű lesz becézni menet közben. - vigyorodik el.
Menet közben? Mi a francot utalgat már megint? Összeráncolom a szemöldököm, ez a fickó maga a sunyiság két lábon. És ahogy nézni tud rám, mint valami ringyóra,tényleg. Kiráz a hideg, ahogy elképzelem, hogy hozzám érjen.
- Menj be abba a szobába, és várj, amíg nem szólok, értve? És viselkedj. - mutat a szoba végében lévő ajtóra.
Bólintok, és bemegyek. Ez a szoba se sokkal nagyobb mint az enyém. Egy nagy ágy, rácsos fejtámasszal,egy asztal, és egy kanapé. Az ablak kívülről el van takarva, így fény minimálisan van csak bent, de még lehet látni mellette.Ácsorgok pár percig, aztán leülök az ágy szélére. Most jut eszembe, hogy nem fürödtem le, és biztosan mocskos lehetek már.Kezembe temetem az arcomat. Ha tegnap előtt nem megyek el arra a rohadt találkozóra, ha nem akartam volna segíteni a bátyámon, hanem bíztam volna benne, akkor most nem lennék itt. Én barom, egy naiv kis hülye gyerek voltam, és képes voltam hinni neki. Most meg én iszom a levét mindennek, amibe belekerült. Baszd meg Kinsei!Ajkamba harapok, de így se tudom visszatartani a sírást. Könnyeim végigfolynak az arcomon, de gyorsan letörlöm őket, mielőtt még valaki meglátja. Nincs szükségem további cseszegetésre.
Eltelik öt perc, majd tíz, de senki nem jön, én meg csak várok. Kira hangját sem hallom odakintről.Lehet, hogy vissza kéne mennem a helyemre, ott még mindig jobb mint itt, a futtatóm irodája mellett. Felállok és az ajtóhoz indulok,ám mikor a kilincs után nyúlok, az ajtó kinyílik és két férfiáll előttem. Egyikőjük egy kreolosabb bőrű, húszas évei közepén járó férfi, másikuk egy kicsivel alacsonyabb borostás fazon. Hátrébb lépek, ők meg bejönnek a szobába. Kira hangját hallom kintről.
- Kellemes szórakozást, fiúk! Azért össze ne törjétek ezt a porcelánfiút.
Megint megszólal bennem a vészjelzőm,és hátrálni kezdek. Ez a két állat mégis mit akarhat tőlem?Lábam nekinyomódik az ágynak, mire a második odajön hozzám, és belelök. Amint elfekszem fölém magasodik, lefogja a kezeimet, hogyne tudjak mozogni. Undorító vigyor terül el az arcán, majd megnyalja a szája szélét. Elővesz egy kötelet, majd felhúz a karfáig és kikötöz a csuklómnál. Marha erősre húzza a csomót,a vékony anyag belevág a bőrömbe. Nem tudom mozgatni a kezem,teljesen ki vagyok szolgáltatva.
CZYTASZ
Éjjeli pillangó
RomansEgy fiú, akit a bátyja elad prostituáltnak... vajon ki fogja bírni azt a sok fájdalmat és szenvedést? Számíthat-e bárkire is egy ilyen mocsokkal és undorral teli helyen, ahol semmibe veszik?... 18+ , ERŐSZAK!! Csak saját felelősségre!!