Valamikor éjjel térek magamhoz,teljesen kába vagyok és semmi erőm. Megpróbálok felülni, de rögtön vissza is csuklok az ágyra, ugyanis a fenekem annyira lüktet, hogy nem bírok ráülni se. Bevillannak a tegnapi képek a megerőszakolásomról. Elönt a hányinger, a gyomrom görcsbe rándul. Remegek, és sírni kezdek. Könnyeim végigfolynak az arcomon, le az ágyra, meg sem próbálom visszatartani őket. Így fekszem pár percig, halkan sírok, majd nagy nehezen talpra küzdöm magamat. Felszisszenek minden mozdulatnál, és lépni is alig tudok a fájdalomtól. Elvonszolom magamat a fürdőbe, beállok a zuhany alá, és magamra nyitom a vizet. Égető érzést érzek rögtön a fenekemnél, amint hozzáér a langyos víz. Remegő kezekkel megkeresem a szappant, csoda, hogy ilyet is adtak nekem egy ilyen helyen, mint ez, és finoman mosni kezdem magamat. Olyan mocskosnak érzem mindenemet, és egyszerűen nem lesz jobb, akármennyire dörzsölöm is magamat. Beszappanozom a kezemet, és elkezdem a fenekemet mosni. Feljajdulok, mikor érzem, hogy mennyire marja a szappan. Biztos felrepedt a bőröm, vagy tudom is én milyen sebek vannak ott. Nagy nehezen megtisztítom magam mindenhol, és már csak folyatom magamra a vizet. Homlokomat a csempéhez nyomom, megint elerednek a könnyeim. Elzárom a vizet, kilépek a kabinból és keresek egy törülközőt, mielőtt megfagyok. Mivel nincs más ruhám, kénytelen vagyok azt magamra venni, amiben elhoztak ide.Magamra húzom a boxerem és a pólóm, majd bebújok a takaróm alá.Nem valami vastag, és eléggé hűvös van szobámban. Hamar itt lesz a tél úgy tűnik. Csak nem fagyok majd meg egy ilyen helyen...Összekuporodom és elalszom..
Hangos léptekre ébredek, majd kivágódik az ajtó, és Kira lép elém egy csajjal. Letépi rólam a takaróm, mire megborzongok.
- Ki az ágyból, ringyó! Dolog van! - mondja, azzal karomnál fogva kiránt az ágyból.
Nagyot koppanok a földön, semmi erőm még mindig. Nagy nehezen felállok, de Kira taszít egyet rajtam, és újra a földön vagyok. A csaj ott áll mellette és vihog. Ajkamba harapok, most nem fogom elsírni magamat, pedig már csípik a szemem a könnyeim.
- Nem hallottad, takony? Felkelni! - parancsol rám, és oldalba rúg.
Sikerül pont a bordáimnál eltalálnia, mire én még jobban begörnyedek. Összeszorítom az ajkaim, és végre felállok. Kirához fordulok, aki állával az ajtó felé bök, én meg elindulok kifele, majd le a lépcsőn. Odamegyünk, ahova tegnap vitt. Görcsbe rándul a gyomrom a gondolatra.Már nincs az ágyon ott a vérfolt, legalább azt eltüntették.
Kira becsukja mögöttünk az ajtót,én meg az ágy széléhez megyek és várok. Nem tudom, hogy mit akar, de remélem, hogy ha már a csaj is itt van, akkor velem nem lesz dolga. A lány leül az ágy szélére, én meg még mindig csak várok.
- És most? Mit akar, mit csináljak? - kérdezem a stricimtől.
- Na vajon? Ne kelljen már ezt is elmagyaráznom... - bök megint állával a lány felé.
Nyelek egyet. Semmi kedvem szexelni egy ilyennel, mint ez a lotyó, főleg, hogy Kira végig is akarja nézni.Arról nem is beszélve, hogy fáj minden mozdulat. Mély levegőt veszek, és leülök az ágyra a lány mellé. Egy ujjatlan felső van rajta, amiből eléggé kilátszanak a mellei, és egy nagyon rövid sort. Nyelek egyet, nem tudom, hogy mégis hogy kéne elkezdenem, sose csináltam parancsra az ilyet. Kérdőn ránézek,hátha valami kis segítséget nyújt, mire a csaj fintorog egyet és lesmárol. Ledöbbenek, de igyekszem viszonozni a csókját, bár egyáltalán nincs hozzá hangulatom. Átkarolja kezeivel a nyakamat,hátradől, közben magára húz engem. Engedem neki, inkább ő irányítson, minthogy én szerencsétlenkedjek itt. Minél hamarabb legyünk túl rajta, aztán kész.
STAI LEGGENDO
Éjjeli pillangó
Storie d'amoreEgy fiú, akit a bátyja elad prostituáltnak... vajon ki fogja bírni azt a sok fájdalmat és szenvedést? Számíthat-e bárkire is egy ilyen mocsokkal és undorral teli helyen, ahol semmibe veszik?... 18+ , ERŐSZAK!! Csak saját felelősségre!!