"Umrecu samaaaa..."-mali roze poni zarza i svojim malim krilcima dolete do Jane zagrlivsi je i upavsi u njenu kosu.
"Ti se ne vazis..."-rece Jana i nastavi da kuka.
"A neces, mi smo tu"-pokusa da je utesi Andrijana.
"Pusti me da se utopim u svom dubokom crnom moru tuge i zalosti jer cu ostati sama da kraja zivota..."-Jana nastavlja.
"Tenebris, ajmo mi u setnju"-Andrijana pozva crnog vuka i pomazi ga po glavi i ledjima pa izadje iz kantine.
"Ajaoooooo"
"Tebi stvarno nije dosadno u zivotu..."-rece nesto tise Sofija.
"Cula sam to!"-Jana poviknu.
"Kao sto je poznati filozof rekao, ljubav ce doci kad se najmanje nadas!"-Sofija zataska svoju proslu recenicu.
"Vi ljudi se previse preopterecujete oko takve gluposti kao sto je ljubav...ono sto je najvaznije nije ljubav, vec lojalnost!"-pobuni se bela macka sa velikim vesticijim sesirom.
"Gotovo"-svileno rece andjeo zavrsivsi Heleninu pletenicu.
"Hvala ti Teo"-zahvali mu se Helena osmehom nazivajuci ga po nadimku skraceno od Argenteo.
Uzvrati joj osmeh.
"Kad bih ja imala takvog cuvara koji ce mi svaki dan praviti razne prelepe frizure a ne ovu malu pcelu koja jedino moze da zaustavi krvarenje! Pa ovo se samo tebi Jano moze desiti! Baksuz bila, baksuz ostala!"
"Janino kukanje ce biti nesto po cemu cu je najvise pamtiti"-zahihota se Andjela prilazivsi njihovom stolu.
"Imamo novu misiju, gde je Andi?"-bacivsi faciklu na sto i upita dato pitanje.
"Otisla je da se proseta sa Tenebrisom"-rece Helena.
"Georgia hoces otici po nju?"-rece Andjela bacivsi pogled iza sebe ka Georgii koja se razisla poput dima i izasla iz kantine.
"Nas zadatak ce bi--"-prekinu je ugusen smeh Johna koji je ignorisala i iznervirano nastavila-"Nas zadatak ce biti da nadjemo kujinog sina koji zloupotrebljava i zeza sa mocima svog cuvara...kao i uvek..."
"Evo me"-Andrijana je sela za stolom i pokazala rukom Tenebrisu da legne pored njenih nogu.
"Nismo mnogo otisli"-rece joj Sofija.
Uz par gestikulacija rukom Andjela ponovi proslu recenicu.
"Zazalim sto sam napustio posao agenta"-prokomentarisa John.
"I da nisi otisao ja bih ionako preuzela vodjstvo i tada bi morao mene da slusas"-doda ambiciozno Andjela nasmejavsi mu se.
"Tvoja pojava steti mojim zivcima"-kad je izasao iz kantine Andjela je nastavila.
"Nalazi se u Splitu, moc njegovog mejnija je nevidljivost a tu nevidljivost moze da prenese i na svog mejnija sto on iskoristava zbog kradje"
"Oduvek sam se pitala odakle ove informacije"-rece Sofija.
"Imamo spijune u svakom gradu, to je ogromna mreza. Moze se cak i ispostaviti da je i tvoj komsija jedan od tih agenata"-objasni joj Helena.
"Sto onda cekamo? Hajmo"-Jana rece poksavajuci da govori hrvatski.
...
"Hrvatska je lepa zemlja"-rece Sofija sa velikim sesirom kojeg je drzala jednom rukom dok se vrtela u krug i gledala u nebo dok se njena haljinica isarana cveticima polako leprsala.
"Nas mejni krade po plazama..."-rekla je Andjela stavljajuci crni kacket sa zelenim sarama paprati.
Zategla je malo bolje zelenu kosulju oko struka i crnog sorca i protresla malo kragnu svetlozelene majce od vrucine. Helena je proverila koliko je stepeni u svom crnom topu sa belim linijama i belim dubokim farmericama.
"23 stepeni"-rekla je vrativsi telefon u dzep.
"Svi ste sesi osim mene"-nasalila se Jana u svojoj bebi roze kosulji svezanih krajeva ispod grudi sa takodje belim farmericama i rozi starkama zajedno sa roze macjim naocarama.
Andrijana se vratila iz prodavnice sa cokoladicom u ustima dok je namestala svoj crni kacket sa srebrnim alkicama naopacke, tako da onaj deo koji je treba da sprecava sunce do njenih ociju sada se nalazio pozadi. Nosila je crne neprozirne naocare, crnu siru majcu sa belim sarama kao isprskana farba i crne poderane farmerice.
"Crno privlaci sunce"-rekla je Andjela recenicu koju mrzi da govore njoj ali se rado sali njome.
"Zato si se obukla u zeleno da bi se prikrila medju zbunjem"-uzvrati Andrijana.
"Kako si me provalila"-pocele su sve da se smeju njenom izjavom pa su sa torbama u rukama krenule ka plazi.
"Vodaaaa"-rekla su Sofija i Andjela istovremeno trceci u susret talasima.
Argenteo je cucao na suncobranu kojeg su postavile i pretrazivao plazu skupljenih krila dok se Georgia sklupcala zajedno sa Tenebrisom u senci istog. Andrijana je rukom skrivala osmeh gledavsi Georgiu i Tenebrisa sklupcane.
"Potrudicu se da ti Andjela da papirologiju"-prosistala je Georgia.
"Stizem i ja!"-viknula je Andrijana trceci prema plazi da je Georgia ne bi cula kako se smeje.
...
"Jer je video neko gde mi je...narukvica?"-Jana je prevrtala svoje torbe.
"NEMOJ MI RECI"-Jana je viknula.
Pogledale su se medjusobno.
"Teo..."-Helena ga je pogledom upitala da li je ista video.
"Nista nisam video"-rekao je postidjeno.
"Pokusaj da nanjusis odvratan smrad mocvarskog trola"-rekla je Andrijana Tenebrisu zaboravivsi kako se zove ta vrsta, dala mu je sivi ogrtac da mu sunce ne bi stetilo.
Onjusio je samo jednom pesak i vec potrcao u jednom smeru i skocio krenuvsi da visi. Trol je krenuo da jauce i trese Tenebrisa sa svoje ruke ne prekidavsi nevidljivost.
"Gerogia..."-pocela je Andjela ali se setila da je i dalje dan i da nema senki po kojim bi se Georgia kretala-"Sranje!"
"Vagos"-Sofija je pozvala svoju macku koja je odmah zamahnula sesirom i poslala ljubicastu prasinu na trola skinuvsi njegovu nevidljivost i onesvesivsi ga.
"Teo"
"Vidim ga, krije se medju stenama"-Andjela je odmah obula japanke i potrcala kroz vec pustu plazu.
Ljudi su zbog velikih talasa skupili svoje stvari i otisli kuci. Odskakala je od stene na stenu i na kraju je skocila i na mejnija koji se veoma brzo kretao kroz stene.
...
"Moj cuvar je glupi poni koji moze samo da zaustavljva krvarenje. Da bi bio kul poni kao pinki paj i da bi njegove moci bile premocne mora da evolvuira. Ne zna se kada ce se ta magija desiti"-Jana je pisala dosije svog cuvara koji treba da se preda direktoru.
...
"Moj cuvar je ugljeno crni vuk, poput senke. Moze se kretati kroz zidove i dobar je tragac"-Andrijana je napisala jos kraci dosije od Jane.
...
"Moj cuvar je bela macka sa vesticijim sesirom. Njena specijalost su halucinacije.Vagos je macka. Inace, cuvari uvek moraju da prihvate ime kojim ih nazove njihov prvi mejni. Njeno ime Vagos, po mojim istrazivanjima, znaci 'halucinacije' sa latinskog. Moze da govori sto je retkost medju cuvarima. Verna i dobar prijatelj iako ima par zica sarkazma."-Sofija je po peti put pisala dosije dok joj se nije svideo pa se odlucila da preda ovaj.
...
"Moj cuvar je andjeo, kako sam cula takvi cuvari su veoma retki. Njegova specijalnost je neverovatno jak stit kojeg moze da stvori. Svojim krilima moze da se digne u visine i pretrazi veoma lako okolinu. Takodje moze da podigne dosta tezak teret u visine. Njegov izgled je siva duza kosa, zlatne oci, bela odora i velika bela krila. Karakter mu je dobronameran i ne moze da laze cak i kad mu striktno to naredim. Poseduje ostru svetlucavu belu ostricu sa zlatnom drskom koju moze da navodi na borbu i bez da je drzi u rukama"-Helena je zavrsila svoj dosije cuvara i ponovo ga procitala pa otisla da ga preda.
YOU ARE READING
#𝟏 ∣ 𝙏𝙍𝙊𝙅𝙀 𝙉𝘼𝙅𝙎𝙈𝙍𝙏𝙊𝙉𝙊𝙎𝙉𝙄𝙅𝙄𝙃 [𝟐𝟎𝟏𝟖]
Fantasy𝘓𝘫𝘶𝘥𝘴𝘬𝘰𝘮 𝘰𝘬𝘶 č𝘦𝘴𝘵𝘰 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘢𝘬𝘯𝘶 𝘮𝘯𝘰𝘨𝘦 𝘴𝘵𝘷𝘢𝘳𝘪, 𝘷𝘦ć𝘪𝘯𝘰𝘮 𝘴𝘪𝘵𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘦 𝘯𝘪𝘴𝘶 𝘵𝘰𝘭𝘪𝘬𝘰 𝘣𝘪𝘵𝘯𝘦. 𝘕𝘦𝘬𝘦 𝘴𝘵𝘷𝘢𝘳𝘪 𝘭𝘫𝘶𝘥𝘴𝘬𝘰 𝘰𝘬𝘰 𝘯𝘦 ž𝘦𝘭𝘪 𝘥𝘢 𝘷𝘪𝘥𝘪 𝘱𝘢 𝘪𝘩 𝘪𝘨𝘯𝘰𝘳𝘪š𝘦. 𝘈...