[ Part 6 ]

439 41 4
                                    

Eh, lepote, jos sunca. Pomislila sam dok smo isle ka brodu. Andjela je odmah pokazala karte čoveku koji je stajao na ulazu u brod i on nas je propustio.

"Sta si mu pokazala?"-pitala je Sofija.

"Ovo je VIP brod, pokazala sam mu VIP propusnice"-rekla je Andjela rasirivsi 5 VIP propusnica kao spil karata u jednoj ruci.

"Ovo je prvi put da putujem brodom. Nadam se da ne-"-dok sam sa zaprepascenjem gledala u more dok smo isle oko restorana u sredini udarila sam u nekog.

"Izvinite, ja, stvarno mi je zao"-pomislila sam da je neki stariji covek s' obzirom da je ovo za VIP klasu koju mogu samo matori bogatasi da priuste ali je bio momak ne mnogo stariji od mene.

"U redu je"-nasmesio se pomalo ukrivo a taj osmeh me je pocetio na Johnov.

STA JA TO PRICAM, majke mi.

"Odnecemo ti mi tvoje stvari do sobe a ti možeš ostati sa gospodinom koji zeli da te provede po brodu"-rekla je Andjela pokupivsi moju torbu i jurnuvsi dalje ostavivsi mene i ovog decka bez teksta.

"Idemo i mi"-rekla je Jana i povukla Sofiju dok je Helena vec krenula za Andjelom.

"Nisam nista rekao o obilasku broda.."-rekao je i izdahnuo.

"Ako sam ti na teretu idem"-taman sam mislila da cu se izvuci ali me je povukao nazad uhvativsi me za rame.

"Bilo bi bezobrazno od mene"-rekao je poklonivsi mi osmeh-"Da ti pokazem brod"

Prebacio je ruku preko mojih ramena i vodio me oko broda pokazivajuci mi gde se sta nalazi. Iznad restorana koji je na povrsini se nalaze sobe a ispod restorana se nalazi kuhinja gde mogu da udju samo zaposleni. Krenuli smo iza restorana.

"A ovde je bazen i ovde stajemo"-rekao je i uhvatio ivice majce skinuvsi je u jednom pokretu.

Sokirano sam stavila ruku preko donje polovine lica i krenula da crvenim.

"A kad si vec ovde..."-podigao me je u narucje i bacio u bazen dok sam vristala.

Isplivala sam na povrsinu udahnuvsi duboko. Tenebris je jurnuo na njega ali ga je odbacio zlatni vitez sav u oklopu od glave do pete.

"Kako slab cuvar?"-okrenuo se ka Tenebrisu, tek ga sada primetivsi da postoji.

Dosla sam do ivice i popela se.

"Mozda on jeste slab...ali ja nisam"-uhvatila sam ga oko struka skoro ga zagrlivsi dok sam pocela da se vrtim i na kraju sam ga pustila da je naglavacke odleteo u bazen.

"Jos ces ti mene da bacas u bazen...Ccccc"-odmahivala sam glavom.

"Vidim da se lepo zabavljate, golupcici nasi"-Andjela je sklopila ruke i stavile ih na desno strani obraza.

"Oces i ti da letis?"

"Neka hvala, sama cu"-rekla je i skinula ogrtac otkrivsi crni kupaci u vidu sorca i topa.

Potrcala je i skocila u bazen. Isplivala je i pocela da se smeje.

"Bes daje neverovatnu snagu devojkama"-rekao je momak cije ime jos uvek ne znam dok je namestao mokru kosu.

"Teodore, hoces da vidis mog čuvara?"-pitala ga je Andjela plivajuci u krug.

"Sigurno nije bolji od mog"-hvalisavo je rekao, sve vise i vise imam osecaj da je on vlasnik broda.

"Georgia"-u sekundi je odbacen u bazen a mogao je da udari u Andjelu da nije zagnjurila.

"Georgia 'oces da me ubijes?"-Andjela se nasalila.

Helena i Sofija su me podigle i bacile u vodu skocivsi zamnom.

"Teodore, bazen je fantastican"-rekla je Sofija zagnjurivsi.

"Kako svi znate ko je on osim mene?"-pitala sam zbunjeno.

"Pa pricale smo u vozu...kako nisi cula?"-rekla je Helena.

Mozda jer sam razmisljala o Johnu...

"Zamislila sam se verovatno"-rekla sam izlazeci iz bazena.

"VI STE VEC KRENULI BEZ MENE! JA SAM ZAPREPASCENA!"- Jana je stajala sa rukama na kukovima.

Krenula sam ka sobama. Moram da se presvucem. I razbistrim glavu, da, da razbistrim glavu.

Andjelin p.o.v.

Andrijana se cudno ponasa. Ostatak dana je prosao stvarno lepo. Teodor nas je odbacio do ostrva Dzerzi a onda smo autobusem otisle do obale Rozel Manor.

"Opet idemo na plazu?"-pitala sam.

"Ne, sada setamo gradom... mozda uocimo nekog negativca jer je ostrvo Dzerzi puno prevaranata..."-rekla je Andjela zatvorivsi dzep slicom gde je prethodno stavila novac.

"Jihaaa!"-Jana je dosla na Aurori.

"Kretenu jedan! Mislice da lebdis jer ne vide tvog cuvara! Silazi budalo!"-šištala sam na Janu.

"Ovo je ostrvo mejnija...ti stvarni nisi nista cula u vozu"-rekla je Jana namestavsi svoje naocare.

"Andrijana, na ovom ostrvu su samo mejniji..."-rekla je Helena.

"Sledeci put kad ne budem obracala paznju osamarite me"-uzdahnula je.

Krenule smo da se setamo i razgledmao tezge koje su malo po malo bile po ulicama.

"How much for this?"-Andrijana je otišla do jedne.

"Aaah, good choice. This is opsidian, black diamond. Price is pretty big. Big price for beautiful stone... Whoever wear this bracelet will have more power! You can put it on your guardian, too!"-nabedjivao je.

"My guardian is wolf. He can't wear bracelets"

"Only 50 dollars! It's not that expensive! In big cities its 200 dollars!"-preskupo je.

"Okay, thanks, bye"-mahnula je.

"To je obican kamen pokupljen sa plaze"-sapnula joj je Sofija.

"Ionako je bio preskup"

"Osecam se kao kraljica na Aurori"-rekla je sva presrecna i preponosna Jana.

"Gde je Georgia i Tenebris?"-dodala je.

"Georgia je gde je i obicno, u senkama. Tenebris je prati"-rekla sam.

Jedan par je isao ulicama i slikao sve sto moze. Delovali su bas srecno.

#𝟏 ∣ 𝙏𝙍𝙊𝙅𝙀 𝙉𝘼𝙅𝙎𝙈𝙍𝙏𝙊𝙉𝙊𝙎𝙉𝙄𝙅𝙄𝙃 [𝟐𝟎𝟏𝟖]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang