Dışarıda neler oluyor bilmiyorum ama içerisi çok karışık.
BİRİNCİ BÖLÜM: TESADÜF
Upuzun bir nefes aldım.
Aldığım nefes ciğerlerimi yakmıştı ben de dumanı bıraktım.
Etraf sis."Kimliğinizi görebilir miyim?" Kapının önündeki oldukça iri adamlardan kel olana, göğsümün hemen altında biten ufak çantamda bulmaya zorlanmadığım kimliğimi uzattım.
Elindeki beyaz kartın arka yüzünü çevirip doğum tarihime baktı, işini saniyeler içinde bitirip geri uzattı.
Başıyla geçebileceğimi anladım bir hareket yapıp geçebilmem için sağa kaydı.
Merdivenlerden inerken derin bir nefes aldım.
Aldığım nefes ciğerimi yaktı ben de dumanı bıraktım.
Etraf ışıklı.Soğuk renklerin hakim olduğu gürültülü, fazla gürültülü bir yerdeyim.
Yeraltı'nda
Zannettiğimden çok daha büyük ve göz alıcıydı...
Dumanlı havası alkol kokusuyla çoktan karışmıştı.Kesik bir nefes aldım.
Etraf zehir.Mekana biraz göz atınca neden kısa zamanda bu kadar popüler olduğunu anlamam zor olmadı.
Kapkara bir kapıdan yerin iki kat altındaki özgür bir dünyaya giriyorsun.
Burası cehennem farkındasın ama en güzeli..
Burda sigara ve içki kullanabilirsin.
Burda uyuşturucu kullanabilirsin, bir tuvalet kabininde aşırı dozdan gidebilirsin,öteki dünyaya.
Burda birden fazla kadınla birlikte olabilirsin.
Burası insanların kişisel tercihlerine saygı duyan bir müessese: Burda birden fazla erkekle de birlikte olabilirsin ve bir erkeksen hiç sorun olmaz.
Burda:
Hatta, birden fazla çocukla da birlikte olabilirsin. Pedofili bir orospu çocuğuysan Recep Kalkan ve çalışanları için bu hiç sorun olmaz.Recep Kalkan
Recep Kalkan
Babam
Can'ımOrganize Şube İlçe Emniyet Müdürü Ziya Salın
Bu sene görevdeki son senesi.
Bu sene emekli olacak. TIEğer altı ay önce odasında ölü bulunmasaydı.
Recep Kalkan, uyuşturucu ve insan kaçakçılığından yolunu bulmuş,ticari kafası 'zehir' gibi olan zengin,çok zengin iş adamı.
Para kaynağının çoğunluğunu uyuşturucu ticaretiyle sağlasa da suç dosyasında uyuşturucunun 'u'suna bile rastlanmıyor. Kast ettiğim dosyalar kenndini sürekli tekrar eden çocuk istismarı ve tecavüz suçlamalarıyla açılan , delil yetersizliğinden kapanan dosyaların türevleri...
Tabi bu her seferinde iftiraya kurban giden suçsuz adamın Ziya Salın'la ne ilgisi var açıklık getireyim:
Bu taciz iddiaları çoğu kez tekrarlanması babamın ilgisini çekmiş olacak ki bu adamı(!) radarına almış,iki yıl önce.
Biraz araştırınca ters giden bir şeyler olduğunu fark etmiş.
Eline ne zaman bu adamı içeri attıracak bir koz geçse bir şekilde adam paçayı sıyırıyormuş ve babam çıldırıyormuş.
Zaman geçtikçe babam bu adamın işleri hakkında daha fazla bilgi sahibi olmuş çok fazla kanıtlayamasa da bu adamın insan ve uyuşturucu taciri olduğu hakkında neredeyse eminmiş. Ama babamı esas harekete geçiren adamın çocuklara olan mide bulandırıcı ilgisiymiş. Bir an önce adamı hapse tıkmak için işe koyulmuş.
Teşkilatın en genç ve en parlak komiserini adamın yanına sokup onu bitirmeyi planlamış.