Merhaba arkadaşlar sanırım bu benim ilk doğru düzgün hikayem olucak bu yüzden biraz destek çıkarsanız sevinirim :))))
Bölüm Şarkısı:Arthur James- imposible :))
Ben Damla, 17 yaşındayım ve hala 18 yaşında olamamanın ızdırabını çekiyorum. şuana kadar o kadar çok yer değiştirdik ki !!artık Türkiye'nin neredeyse her yerini biliyorum ve yine babamın tayini çıktı artık bıktım ve bu sefer aslında daha iyi hissediyorum.
Çünkü Damla Uçuş yolları sunar... Antalya bekle beni Damla of the Antalya uçuşuuu :))))
"Damlaaaa kızım koş yardım et bavulları indiriyoruz"
" Tamam Anne eee geliyom" ve tüm o Damla uçakları falan suya annemin sesiyle düşer... Sahne kapanır.
"Dammlaaaaa"
"Nevar anne ya geliyom dedim yaaaaa" Merdivenleri hızla inerken 'paattt' yere düşen benin hazin sonuu ...
" Aaaaaa ayağaamm aneeeyy vah ben kafamı nerlere vuraaamm"
"Noluyo be kızım !!!"
"Burktum heralde ya off sakar ben iş başında yine"
" belli zaten neyse bişey yoktur al şunları arabaya koy"eee zaten annemden'kızım iyi misin arabaya bin yorma ayağını ' gibisinden bişey beklemezdim.Sonucunda türk annesi bizimkisi de .
Her neyse yaklaşık yarımsaat sonra işimiz bitti ve arabaya binip hava alanına yola çıktık.herkes arabada suskun suskun otururken ben kulaklığı takıp' Arthur James-Imposible' dinleyerek kısa sürede uyuya kalmışım
Birinin beni ayı gücüyle dürttüğünü fark ettim.
"noluyo yiaaağ" dememle esnemem bir oldu eee normal bişey uykudan kalkmışım sığır gibi bağırıp kulağımın dibinde uyandırmaya çalışıyolar ne yapa bilirim yani
" KIZIMMM DAMLAAA KALK ARTIK Geldikk havalimanınaaa"
Evet eğer beğenirseniz ilerde çok daha iyi şeyler yapabiliriz mesela yan komşunun ismini çoğunluklu olan yorumla siz falan belirlersiniz Umarım beğenirsiniz :)))) Bu bölüm kısa oldu ama deneme o yüzden beğenmesseniz hem silmesi kolay hemde okadar emekten sonra üzülmemiş olurum karar yine sizlerin kararınız saygı duyarım :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Mevsim
RandomYeni taşınılan bir ev ve METEOR bir komşu çocuğu sanırim olaylar gittikçe karışacağa benziyor. Peki kim bu tatlı METEOR?<3