"Aferin damla butun romantizmin icine et"dedi ve sapkasini cikardi.
"Güveeen" cok mutlu olmustum.cunku gercekten beni seviyordu.yadaaaa ben oyle zannediyordum. Gözumden yaş akiyordu cok mutluydum.
"Damla ne oldu niye agliyorsun,birsey mi oldu neyin var? Bir yerin mi aciyor "
"Yoo..yo..yok birsey cok mutluyum sadece" dedim ve guvene sarildim.
"Ihhh.."
"Ne oldu ??"
"Yok birsey serumu yeni cikarttiklari icin aciyor"
"Ne yani serum mu taktilar? Ne oldu size berk nerde sana ne oldu berke ne oldu o nerde kutay nerde? Nerde ya birsey soyle ne oldu kav..."sözümü güven dudaklariyle kesmisti. Ahhh! Hadi ama! Bircok soru soruyorum yaptigi seye bakin?!!
"Sakin ol herseyi anlaticam"
"Tamam hadi bu hastaneden cikalim bir an once"
"Hayir daha taburcu olmadin "
"Ben hasta degilim"
"Evet öylesin"
"Senin dilin fazla uzamis ya"
"Hm oyle mi dersin"
"Evet"
Kapidan doktor girdi.
"Damla Gürsoy"
"Evet benim"
"Taburcu olabilirsiniz .Fakat belli tarihlerde kontrole geliceksiniz."
"Peki"
"Ben disaridayim damla giyinip gelirsin sende"dedi dili papuc kadar olmus kisi biz kisaca bay cok bilmis diyelim.
Hemen üstümü giydim ve ciktim kapida kutay,timurcin,kayra,güven,yakut,kaan ve hatta berk bile vardi berk hizli adimlarla yanima geldi ve sarildi . Ha!? Berk bana sarildi?
"Gecmis olsun prenses"
"Sagol berk"
Guven hemen berki tuttugu gibi geri cekti.
"Ihım..ıhımm damla yeni cikti degilmi berkcim rahat birakalim damlayi da cabuk iyilessin"
Güven beni mi kiskanmisti simdi ya ciddi ciddi kiskandi demi koskandi kiskandi huhuu giveeeğnn...
Bölüm sonu..
Azime ve havvanin istegi üzerine sapkali genc güven oldu :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Mevsim
De TodoYeni taşınılan bir ev ve METEOR bir komşu çocuğu sanırim olaylar gittikçe karışacağa benziyor. Peki kim bu tatlı METEOR?<3