Öpüşme

83 2 1
                                    

"öpşün dudaktan"dedi kutay ben gözlerimi fal taşı gibi açtım ve dudaklarım da bişey hissettim. ne yani güven beni mi öpüyordu. ilk öpücüğüm güvenden mi oldu OHA?

***********

güven geri çekildi ve ben hala şaşkındım.kutaya baktım ve yüzü düştü.güven ise bana'benimsin' bakışı atıyordu.

kutay 5 dakika sonra kalktı ve birşey söylemeden gitti.biz hala oturuyorduk.

sessizliği bozan güven oldu.

"damla ben..."

sessiz kaldım soran gözlerle ona doğru baktım.

"damla ben..benimle çıkarmısın?"

"Nee??"dedim.biraz çığırmalı biraz sessiz.

"duydun işte."

"güven "dedim kafamı kaldırdım ve dibimde duruyordu daha çok yaklaştı ve beni öpmeye başladı .5dakika sonra öpmeyi bıraktı.

"seni seviyorum."dedi.

telefonum çalmaya başladı.

ARAYAN:MORON

hemen açtım.

"ne var hale"

"kızım sen mal mısooonn"

"niye"

"telefonlarıma cevap vermiyosun artı mesaj atıyorum görüyosun cevap yok"

"haleee"

"nevar küsecem ben sana heee"

"hale kapamam gerek çok önemli"dedim ve suratına bingooo.

"önemli olan ne"dedi güven.

"haleden kurtulmak içindi."

"gerçekten önemli olan bişey var aslında"

"neymiş"

"gel bişey diycem"

yaklaştım ve dinlemek için kulağımı uzattım.bir anda bir el hissettim ve kafamı çevirdi güven kafamı çevirdi ve beni yine öpmeye başladı bu sefer biraz nefes almak için hafif bıraktı ama elleri hala yanaklarımdaydı.

"cevabın ne "dedi güven

"seni seviyorum " dedim ve öpmeye başladım .

------

sabah olunca yataktan fırladım ve hemen yanıma baktım güven yoktu.üzerimden hemen pikeyi attım ve ayağa kalktım.üstümde haka güvenin tişörtü vardı hemen dolaba yöneldim üzerime buz mavisi hafif yırtık bir şort ,kalın dallı bel kısmı lastikli salaş tüllü beyaz bir tişört geçirdim.saçlarımı ev topuzu yaptım ayaklarıma parmak arası üstü siyah olan bir yürüyüş terliği geçirdim o nasıl oluyosa artık!banyoya girip yüzümü yıkadım.makyaj kutusunu aldım çok küçük bir kutuydu ve boirkaç malzeme vardı.eyeliner'ı çıkardım ve hafif uzatarak sürdüm.şeftali rengi rujumu sürdüm ve kirpiklerimi rimelle hacimlendirdim banyodan çıktım ve telefonumu alıp aşşağı indim.

"günaydın damla"dedi aysun teyze.

"günaydııın" dedim mutlu bir ifadeyle.

"güven az önce çıktı kahvaltıyı hazırlamaya yardım ediyo çardakta"

"güvenn?yardım?çardakta?"

"evet şaşırtıcı değil mi?"

"ben şahsen şok geçirdim"dedim ve kapıya doğru yürüdüm.

"annenler 1aylığına burdan ayrıldılar eşyalarını odana bıraktım bende işte pijamaların falan onlarınkindeymiş herhalde "

"oha beni şaşırtıyo annemler"

"neyse al şu ekmeğide götür çardağa bende ahmet amcanla 10gün yokuz siz ikiniz kalcaksınız güvenle"

"ta-tamam" vay anasını oha güven ve ben aynı evde 10 gün tek başımıza kalıcaz ve öpüştük belkide çıkıyoruz!!??!?

bölüm sonu... arkadaşlar yorum yaparsanız çok mutlu olurum :DDD

Dört MevsimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin