Ne Oyunu?

3.7K 408 56
                                    

Yanına doğru gelerek "Günaydın."diyen Gamze'ye bakıp gözlerini devirdi Aleyna.

"Sana diyorum kız."

"Anaa. Biz barışmıştık değil mi? Unuttum ben onu ya." İkisi de gülerken, "Buna en çok sevinen benim sanırım." diyerek yanlarına gelen çocuğa baktı Gamze. Baya baya yakışıklıydı da, kimdi bu? Ne diye barışmalarına sevinecekti?

Çocuk yanlarına otururken "Koray." diyerek eliyle işaret edip tanıştırdı onları Aleyna. "Nam-ı diğer tükürüklü Hüsamettin." Ikisi de gülerken, Gamze şaşkınca bakıyordu sadece.

"Şaka?"

Aleyna kafasını iki yana sallarken, pat diye yanına oturan Miraç'la yerinden zıpladı.

"Aleyna'nın kuzenisin, tanıyorum seni de, kardeşimin yanından kalkarsan bundan sonraki arkadaşlarının seni daha rahat tanıması açısından iyi olur."

"Ha?"

"Az öteye kay diyor. Yoksa kayacak olan senin tipin olur diyor kuzencim. Anladın?"

"Ne kadar da mükemmel anlaşan bir çift." diyerek gülüp ayağı kalktı. "Ben de gidiyordum zaten. Sınıftaki kızlar yolumu gözlemekten şaşı falan olur maazAllah." Miraç onun gitmesinin verdiği rahatlığı yașıyorken, Gamze nasıl olup da bu kadar yakıșıklı olabileceğini düșünüyordu.

Miraç ve Gamze'nin hiç konușmadığını fark eden Aleyna" S9hbetinize de diyorum, doyum olmuyor." diyerek güldü. Ama diğer ikisi gülmeyi bırak, gülümsememișlerdi bile.

" Somurtkan ailesi." diyerek dalga geçip ayağa kalktı. "Ben sınıfa gidiyorum. Siz ikiniz karșılıklı surat asıp durun çıkıșa kadar." Gideceği sirada geri dönűp "Benden bir tavsiye." dedi. "Cok da bir arada durmayın siz. Cabuk yașlanırsınız. Somurtmak yüzde cizgilere neden oluyormuș da."

Kendi bahceden iceri girerken, arkasından gelen Miraç'a sadece kisa bir bakıș atarak sınıfına girdi. Olağan kardeș kavgalarından biriydi belki. Belki de baska bir sey vardı. Gamze Serdar ile çıktığı için kavga etmișlerdi be hala da affetmemiști belki de. Ama nasıl ki Miraç ona sormuyorsa, o da sormayacaktı. Anlatmak isterse anlatırdı zaten. Ama bazen insanın kendine saklamak istediği șeyler olabiliyordu. En iyi kendisi biliyordu bunu.

Gamze iki alt siniftaki kapida duran Koray'a bakıp "Küçük kızlar az mal oluyor tabii." diyerek gözlerini devirdi.

"Küçük deme kız. Lazım olur."

"Hadi be ordan. Minnak seni."

"Bana mı dedin?" diye sorarak yanına gelip ona üstten bakan Koray'a bakıp iki adım geri çekildi.

"Devede de boy var." dedi omuz silkerek. Ayaklarının ucuna yükselerek, baș parmağıyla Koray'ın kafasına dokundu sonra. "Buradan bahsediyordum."

"Bana aşık olduğunda bu küçük ayrıntıları umursamayacaksın merak etme."

Koray giderken arkasından seslenip  "Hey." dedi. "Biz Aleyna ile barıştık. Oyun bitti."

"Aleyna ile barıșmanıza sevindim." dedi ona dönmeden. "Ama sana oyun olduğunu da kim söyledi?"




Yani Gamzeciğim kim dedi oyun diye şimdi? Nerden de çıkartıyosun bu saçma düşünceleri 🤔🤭🤭🤭🤭

Huwaiye Samsung klavyesi indirilmio mu kardiș😂 bolum yazamiom da azcık. Vallahi da yazamiom. Imidatttt

《FİNAL》Bitirim 2'liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin