Yine ve yine kendini Miraç'ın odasında bulduğunda "Sanırım alışmaya başlıyorum." diyerek oturup ayaklarını uzattı Aleyna. "Hem ne demişler Miraç'ın gazabı kaçınılmazsa, keyfine bakacaksın."
"O söz öyle değildi sanki." deyip yanına oturdu ve oyun konsolunun kolunu ona doğru uzattı.
"Sözün orijinali mide bulandırıcı."
"Sen de haklısın. İçinde benim adım geçmeyen cümleye cümle mi denirmiș ya."
"Bakıyorum yine aşırı mütevaziyiz."
"iz?"
"Sen ve egon canım." deyip kolu alarak oyunu başlatmak için ülke seçmeye başladı Aleyna.
"Oynamayı öğretirim diye düşünüyordum ben."
"Benimle oynadıktan sonra ağlarken düşünürsün onu canım."
"Iki oldu."
"Ne, iki oldu?" diye sordu Aleyna ona doğru dönüp.
"Hiç. Hadi başla artık."
******
"Gider misin?"
"Yo."
"Çığlık atarım."
"Inanmayacaksin ama ben de atabiliyorum. Hadi deneyelim." deyip bağırmak için ağzını açtığında eliyle Koray'ın ağzını kapattı Gamze.
"Manyak mısın sen be? Bak babam evde, hizmetciler evde. Ve daha da önemlisi Miraç evde."
Gamze'nin elini çekip, avuç içini öptükten sonra "Kuzenimi eve mi attı o utanmaz."dedi, bir yandan da pencere pervazına iyice yerleştirken.
"Aleyna mı?"
"Evet. Ama iyi oldu ya. Yanında sevgilisi varken beni ne yapsın yani? Hayır, aşırı yakışıklıyım tamam da, kızlardan hoşlanıyorum ben."
"Ya çek git." diyerek göğsünden itti Gamze.
"Düşersem ağlarsın bak."
"Benim camımın altında gebermeyip, cinayeti üzerime atmayacağından emin olursam asla umursamam."
"Ben bașın nasıl oldu diye merak edip gecenin bu saatinde ta ikinci kata çıkıp canımı hiçe sayayım, senin söylediğin şeye bak."
"Etme. Merak falan etme abi."
"Gitar var mı?"
"Ne?"
"Sevdiğim kız bana abi deyince şarkısı eşliğinde ağlayacağım da."
"Git o karga sesini başka yerde teşhir et." diyerek camı kapatmaya çalıştı Gamze. "Havasızlıktan gebersem de açmayacagim bir daha bu camı."
"Kapıdan da gelirim yani. Ben, sırf aksiyon olsun diye șeettim."
"Gel tabi ya. Neden gelmeyesin? Gel de Miraç daha bahçeye girmeden vursun seni."
"Aleynacığının yanından ayrılabilirse beni de görür tabii. Kabul et artık, benden kurtuluş yok."
"Seni kabullenmek kanseri kabullenmekten daha zor ya. Doğduğundan beri seninle birlikte olduğundan anlayamazsın tabii. Sana da acımıyor değilim bazen bu yüzden."
"O da olur. O da bir duygu. Başlangıç için mükemmel bence. Tamam. Hadi acı bana. Dur daha acıklı bir şey anlatayım." Pervazdan sırtını çekerek kolunu dizinin üzerine koyup başını öne eğdi.
"Ben küçükken.."
"Koray," diyerek sözünü kesti Gamze. "Sen zaten küçüksün."
"Madem öyle." diyerek içeriye atladı Koray, Gamze'nin "Manyak mısın?" diye sormasına aldırmadan.
"Biri görürse dünya ahiret kardeşim dersin. Ne de olsa küçücük bir şeyim." Yatağa atlarken, dışarıda kalan ayakları ettiği cümle ile tezat oluşturunca kendi haline gülmeden edemedi.
"Lan!" diye bağırdıktan sonra gözlerini kısa bir süreliğine kapatıp sakinleşmeye çalışarak "Koraycığım." dedi Gamze. "Gider misin?"
"AA! Sen Türkçedeki misin ekinden haberdar mıydın yahu?"
"Kalk git be." deyip yanına giderek cekistirdi onu. "Güzellikten anlamıyorsun, sinirlenmekten anlamıyorsun, laf sokmayı zaten beyinciğin kaldırmıyor. Ne istiyorsun oğlum sen?"
"Seni."
"Al." dedi Gamze kolunu ona doğru uzatıp. "Al ya. Al, veriyorum işte."
"Gamze, pardon da, manyak mısın sen? Napayim ben senin kolunu?"
"Müzeye kaldır. Pirzola yap. Ne bileyim ben. Yeter ki git. Git Koray. Bak güzel güzel diyorum. İstemiyorum ben seni. Yürü git."
"Ama gidemem. Unuttun mu? Güzellikten anlamıyorum ben." diyerek yatağın yanındaki komodinin cekmecelerini karıştırmaya başladı. "İç çamaşırları buralarda olur genelde. Seninkiler de burda mı?"
Gitmeyecegini anlayan Gamze, yatağın uç kısmına oturdu. "Orda. Al da giy bi sutyen. Yakışır."
"Leoparlı var mı ya? O çok açıyor beni."
Komodinin çekmecesini birden kapatıp Koray'ın elini hızla çekmesini ve çığlık atmamak için elini ısırıșını izledi.
"Ne oldu ya? Leopar ısırdı sanırım."
"Ayıp ama ya. İçkim yok sigaram yok, bi sutyenim vardı yani."
Gamze kahkaha atarken, Koray da eşlik etti ona.
Koray da pek bi datlu oldu cnm 🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《FİNAL》Bitirim 2'li
ComédieOnlar okulun en çılgın iki kızıydı.E bu durumda normal bir tanışma faslı beklenemezdi ikisinden de. *** Müdürün verdiği ceza üzerine ikisi de kütüphaneyi düzenlemek üzere ellerinde kovalarla kütüphaneye girdiler. Gamze'nin kafasını bir kez daha toz...