Episodul pilot:Scamatoria
V-ati intrebat vreodata ce au facut cei 3 Ezi de i-au enervat pe copiii din cartier la inceputul ultimului film? Ei bine, va spunem noi, pentru ca noi stim multe si va vom dezvalui si voua!
In urma cu un an, era o zi torida de vara.Ca de obicei, eroii nostri nu aveau bani sa-si cumpere sfarma-falci. Si ce credeti ca s-au gandit sa faca? Un dragon, un dragon mecanic cu care voiau sa plimbe lumea pentru pretul de un dolar! Bineinteles,ideea a fost a tontului de Eddy. Si ce credeti ca a facut naivul de Dublu D? L-a ascultat, dar, ca intotdeauna, cu cateva proteste. Iar acum sa va explicam de ce a pornit ''potera'''pe urmele lor.
Toti copii si singura scandura inteligenta din cartier, in afara de Jimmy si Sarah, se adunasera in jurul dragonului pentru o plimbare cu acesta. Dar ca de obicei, lucrurile n-au mers bine. In timp ce Kevin, Nazz si Rolf erau pe spinarea dragonului, cretinul de Eddy a apasat butonul rosu, lucru pe care Dublu D i spusese clar sa nu-l faca. Atunci dragonul a luat-o razna, atacandu-i pe fiecare dintre copii prezenti, in afara de cei 3 Ezi.
Cu totii stim ce-a urmat dupa aceia. Dar ce-a urmat dupa sfarsitul filmului? Cititi si veti afla!!
N/A; Acesta este un proiect comun, scris de mine si de prietena mea, Eda. Capitol scris de: amandoua.