Aklımdan Ne Zaman Gideceksinn..

11 1 0
                                    

Sınavlar bitmişti. Ağlıyordum çoğu kez bu çocuğun canımı Atahan dan daha fazla yakacağını hiç düşünmemiştim.Tek bişey istiyordum oda Ceyhun.....

Beni hiç görmüyordu.Ben onun arkasında kuyruk gibi dolanıyordum. Aşk bumuydu yani.Kavuşamamakmıydı.

Anlayamamıştım...

Dershaneye gitmiyordum artık. Hiç önemsemiyordum.Derslerim falan hiç umrumda değildi.

Onu gördüğümde çok garip oluyordum..Böyle elim ayağıma dolanıyordu.Dilim tutuluyorduu ve bazen herşeyi unutuyordumm...

Aklıma geliyordu aslında hiç gitmiyordu. Bazen ağlamak istiyordum geceleri.Kendimi zor tutuyordum. Bağırmamaya çalışıyordum.Sinirden deliye dönüyordum.Beni neden sevmiyordu...

Bu yaşanan herşey zoruma  gidiyordu.Onu görmek istemiyorum diyordum kendime. Daha sonra anlıyordum kendime söylediğim yalanın büyüklüğünü.Birden çıkmıştı aşk karşıma tam savunmasız olduğum anda bir erkekten vazgeçmeye çalışırken belkide ilerde hayatımın anlamı olacak bir insan çıkmıştı karşıma.Atahan ın beni sevmesini beklememişttim zaten. Ama bundan öyle beklentilerim vardı.

Babam gelmişti. Erkek kardeşim yüzünden onu özlemiş sözde anlaamıyordum onu.

Daha Sonra öğrendim ki onlar boşanmamış.Herşey annemin yalanıymış.Anneme güvenmiştin. Ama herzaman nefret ettiğim babam bana ilk defa bu kadar yakın bukadar net gelmişti

Ceyhun 'a ihtiyacım vardı. Gidip sarılmak istiyordum. Rüyalarımın kahramanını.Yalnızdım işte.

Okulda bir telaş bir telaş.Herkes müfettişi etkileme çabası içindeydi.Sınıfları düzeltmeye çalışıyorlardı.Bide derece sınıfı yapcaklarmış. Onların gözüne çalışkan görünmemiz için.En sonunda hazırlıkları tamamlamışlar. Okul temizlik kokuyordu. En haylaz çocuklara 2 günlük tatil falan vermişler şaşırdım kaldım açıkçası..

Sınıflar temiz ve cidden çok teknolojikti. Bunu neden yaptıklarını en sonunda öğrenddikki bizim müdür atılcakmış bi öğrenciyi dövdüğü için onlar da kontrole geliyorlar tabii adam en ayrıntısına kadar düşünmüş herşeyi atılacağım korkusundan :))

Müfettişin geldi çattı. Tabii biz düzgün öğrenci modundayız. Olmasak zaten sınıfta bırakmaları garanti.

Yeni sınıfa aldılar beni pek bakmasamda derslere notlarım çok da kötü değildi ve Ceyhun un da notları güzel olsun istedim. Bir günlük olsun aynı sınıfta olurduk.

Değilmiş.Ceyhun okuldan uzaklaştırılan çocuklar arasındaymış. Okuldan kaçmak istedim ilk defa.Ama korktum okuldan atılmak korkusu bu kez durdurdu beni..

Sınıfta hiç arkadaşım yoktu. Herkes kendini beğenmiş egoistlerdi.

Sınıflar hep böyle olacakmış dedi hoca müfettişlerr gidince. Bizim okulu çok beğenmişler.. Şaşırmamıştım.Düğünlük kız gibi boyamışlardı okulu.Neyse benim için farketmezdi. O boyalı kızlardan kurtulduğuma sevinmiştim hatta..

Kavin ile aynı sınıfa düşmüştüm. Sevinmiştim tek arkadaşımla daha yakın olduğum için. Zaman su gibi akıp gidiyordu ve ben Ceyhun a hiçbirşey söyleyemiyordum.  Biliyordum o benim için kocaman bir yalan olmuştu.

Kavin koşarak sınıfa geldi.Ağlıyordu. Korktum.

"Ne oldu Kavin ağlama canım sakin ol ağlama.. "

dedim..

"Gidiyoruz" dedi.

"Babam Keçiören de bir ev almış, O yüzden taşınacağız burdan " dedi..

Ne diyordu.Bu kız ne demişti. Peki benn ne olacaktım.

Yalnız ne yapacaktım.Çok bencil olduğumu düşündüm birden o kız korkuyordu.Ve ben ona destek olmalıyım.

"Çok şanslısın. Onlar mükemmel eğitim veriyorlar keşke yerinde olabilsem " dedim zar zor..

Gözyaşlarını sildi. Teselli oldu biraz.

"Beni yalnız bırakma sende gel "

dedi.

Saçmalıyordu.Benim geleceğimi nasıl düşünmüştü.

"Bunu çok isterim biliyorsun ama bizim ailenin sorunları çok fazla yalancı bir annem hala tanıyamadığım bir babam ve ergenlik Depresyonuna girmiş bir erkek kardeşim var. Şuan sorularımı dinlemeyecek kadar da meşguller. Sence kabul ederler mi?" dedim

"Yanında olamayacağım için çok üzgünüm. Senin dertlerini dinlemeyi çok isterdim " dedi.

"Sen ordan mutlu ol bu bana yeter" dedim.

Hoca geldi. Ders falan işledik. Karneye bir hafta kalmış ve benm bundan haberim yoktu.

Bugün Cumaydı vee tam haftaya karne alacaktır.Vee 15 gün tatil.

Hafta sonu geldi çattı.Ceyhun için ne yapabilirim.Hafta sonumu ona mektup yazmak için harcadım.Bakalım beğenecek mii??...

SARIIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin