Evet şuan Ceyhun yanımda ve beni evime bırakıyor. Bu yol hiç bitmesin istiyorum. Herşey o kadar ani oldu ki ben onun hiç bir açıklama yapmadan bana seni seviyorum demesi pek inandırıcı gelmedi.
Ama ben onu tanımıyordum ve hangi durumda nasıl davrandığını tahmin edemezdim. Sadece anı yaşamak istedim. Pişman olmak istemiyorum sadece onu istiyorum. Bakalım ne olacak.
"Canın hala yanıyor mu?"
dedi o güzel sesiyle.
"Geçti, yanımda sen varken bana hiçbirşey acı veremez. "
dedim,yalnız bendeki özgüven tavan yapmıştı.
Sarıldı bana.
"Seni çok seviyorum benim güzel sevgilim."
dedi. Elim ayağım tir tir titriyordu. Ne yapacağımı şaşırmıştım.
"Bende seni seviyorum benim tatlı sevgilim."
dedim.Bana neler oluyordu gerçekten anlayamamıştım.
Aşkı ilk defa iliklerimde hissediyordum.Bu romantik anın bozulmasını istemiyordum. Ceyhun ile göz göze geldik her an bişeyler olabilir di.Belki de öpüşürdük belli mi olur.
Allah ım bu çocuk ne yapıyordu. Yoksa yine mi içimden geçenleri tahmin etmişti. Dudaklarını yakınlaştırıyordu. Heyecandan terlemiştim.Artık geri dönüşü yoktu öpecekti beni şikayetçi değildim aslında. Sadece anı yaşayacaktım.
Sadece Ceyhun u yaşayacaktım. Çünkü o benim için ömürlüktü. Yaşamaya değer bir insandı. Dudaklarımız buluşmuştu.Bu andan uyanmak istemiyordum. Deli gibi atıyordu kalbim.
"ZİLL ZİLLLLLL ZİLLLLLL "
bu ne ya başka çalacak an bulamadım mı nalet olasıca telefon. Bir küfür salladı Ceyhun.
"Hay ananı....... "
gülmüştü sinirden.Telefona baktım annem arıyor.
"Alo"
"Neredesin, kızım"
biz neredeydik bilmiyordum ki ben ne yapacaktım.
"5 dakikaya oradayım anne merak etme hadi görüşürüz "
"Tamam kızım acele et baban birazdan gelecek. "
deyip telefonu kapattı.Tamam annem yine herşeyi mahvetmişti. Bu iki olmuştu. Artık sıkılmıştım.
"Hadi görüşürüz seni arayacağım, Seni Seviyorum kendine dikkat et tamam mı?"
dedi,ne kadar da tatlıydı.Ona kendimi o kadar çok alıştırmıştım ki ondan bu onbeş gün boyunca nasıl ayrı kalacaktım gerçekten bilmiyordum. Sadece artık onu istiyordum sonucu her ne olursa olsun.
"Tamam canım bende seni seviyorum aramanı bekleyeceğim."
dedim. Seviyordum işte her ne yaşanmış olsa da ondan vazgeçemezdim. Vazgeçmeyecektimde. Artık sadece aşk vardı benim için.
Gitti yanımdan. Kimsesiz kalmıştım. Onsuz olmak zor olacaktı benim için.Belki olamayacaktım da.
Eve gitmek zorundaydım artık. Eve geldim.
Annem kapıyı hemen açtı.
"Neredesin sen Seçil?, bir saat oldu yoksun "
"Geldim işte hadi gidelim. "
"Kızacaksın biliyorum ama babanın işinden dolayı taşınıyoruz boşuna konuşma diyeceklerin hiçbirşeyi değiştirmeyecek şimdiden haberin Olsun. "
"Ooof Anne Ooof!!!!!! Nereye taşınıyoruz? "
"İstanbul a.!!!! "
"Yaaaa Ooof Ooof Oof oooof anne "
Evet annem yine herşeyi mahvetmişti bu 3 oldu artık yeter senden bıktım anne bıktım bana bunu yapmaya hakkın yok ya ben ilk kez birini sevdim ya bunu bana nasıl yaparsın bu kadar mı kolay senin için kızını kırabilmek nefret ediyorum anne senden bunları sana söylemek isterdim ama ne mümkün hanımefendinin umrumda bile değildim sanki benim diyeceklerimi önemseyecekti.
"Beni önemsemiyorsun anne!!!! "
dedim.Haketmişti. Ne istediğim kimsenin umrumda değildi.
"Kızım bu baban ve benim kararım yapabileceğim hiç birşey yok madem böyle düşünüyorsun o zaman bizimle gelme madem gideceğin bir yer var o zaman oraya git. Senin bu kaprislerinden bıktım. "
Artık onun dedikleri umrumda değildi. Odama gittim.Hemen Kavini aradım. Orada kalabileceğimi söyledi.Eşyalarımı topladım babası beni alacaktı. Bilmiyordum annem ne diyecekti.Ama artık benim bir annem yoktu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARII
RomanceYaşadığım onca hayal kırıklıklarıma rağmen yaşamaktan vazgeçmemiştim.Hiç beklemediğim biri hiç beklemediğim bir anda beni bulmuştu. Geçmişe dönmüştüm adeta. Onu istemiştim ve onu unuttuğumu sanmıştım unutmamışım. İlk aşkımı unutmamıştım.Bir kıvılcım...