Uçuyordum.... <3

11 1 0
                                    

Evet karne günü gelip çatmıştı ve ben hala mektubumu vermemiştim.

Neyse karneyi alcaktık falan ben takdir almışım şaşırdım hiç de beklemiyordum.Gözlerim sadece onu arıyordu ve sadece onu istiyordum.

Mektubu verebilmek için an yaratmalıydım ve bu gerçekten de zordu.

En sonunda dayanamadım. Ceyhun un yanına gittim. Titriyordum mal gibi.

"Al...... " dedim o kadar çok kelimenin arasından sadece. Utanmıştım da. Korkuyordum söyleyeceklerinden.Onu beklemedim.Gittim..Uzaklaştım yanından.Belkide eve gitmeliydim.

Evet koşarak eve gidiyordum. Bi baktım ki peşimde beni kovalıyor.

Daha çok utandım.Herşeyi yüzüme çarpacak sandım.Durmadım..

Böyle bişey olamazdı. Böyle bi zamanda yere düşemezdim.Düştüm..Dizim gerçekten çok acıyordu.Yaklaşmıştı yanıma artık kaçma gibi bir ümidim de kalmamıştı. Bıraktım kendimi dizim ağlatmıştı beni.

Yanıma geldi. Yardım etmeye çalışıyordu. Sarıldım ona. Alnımı öpmüştü. Neden yapmıştı ki bunu. Kucağına aldı beni. Bi banka oturduk.Benimle konuşmak istiyordu anladım ama önce ben konuşmak istiyordum. Kendimi ilk defa çok cesur vee çok güzel hissetmiştim haliyle buda bana acayip fazla bir özgüven vermişti..

"Seni seviyorum, ama beni sevmek zorunda değilsin. Çünkü ben buna alışkınım.İlk defa kalbimi birisine açtım bu da sensin en başında Utanmıştım yaptığımdan ama artık utanmıyorum. Bu arada okudun mu yazdığımı? "

dedim. Elim ayağım tir tir titriyordu.

"Okudum.Keşke senin kadar cesur olabilseydim.Korkumdan, Ödleklikten söyleyemedim sana hiçbirşey. O gün yanına neden oturdum sandın.Boş yer olmadığı için mi tabiki de hayır sen varsın diye oturdum. Daha sonra utandım ve senden kaçtım hep vazgeçmeye çalıştım çünkü bunu sana hiç söyleyemeyecektim. "

dedi. Heyecandan bayılmaktan korktum.

Sarıldım.Ona hiç bırakmayacakmış gibi sımsıkı sarıldım.Bugünümü ona vermek isterdim. Onun yanında Uçuyordum.

En sonunda tüm istediklerim olmuştu vee çok mutluydum bize bişey olmasını istemiyordum.

"Bugününü bana verir misin? " dedi. Ne diyordu bu..

İçimi falan mı okuyor du.

"İstersen hepsini veririm " dedim.

Beraber parka gittik.Annemgilin böyle birşeyden haberi yoktu tabii.Ve beni arıyor du.

"Alo "

"Neredesin Seçil?"

"Arkadaşlarla dolaşıyorum"

"Kimmiş onlar?"

Arkadaşım yoktu ki benim.Ne diyecektim ben ona..

"Ayşe ile Sevim" bunlar kimse artık..

"İyi geç kalma. Altı olmadan eve gel.Babannene gideceğiz."

"Tamam Anne "

"Haa bu arada ne aldın? Karnen nasıl? "

"Takdir aldım anne ii merak etme tamam mı hadi görüşürüz bayy "

"Görüşürüz. "

Yalanın kralını uydurmuştum.Ceyhun ile çok eğlenmiştik.Saat 5 olmuştu ve veda zamanı gelmişti. Ona 15 gün boyunca babannemgilde kalcağımızı söyleyememişttimm..

"Çok eğlendim senin sayende "

dedi.

"Bizim sayemizde "

dedim..

"Tatilde görüşebilirmiyiz "

dedi.

Ne diyecektim çocuğa. Off anne yine herşeyi mahvettin..

"Pek sanmıyorum. Babannemgilde kalacağız sanırım.. "

dedim.

Sarıldı bana.

"Öpebilir miyİm?"

dedi.

Yanağımı uzattım öptü.Bende onu öptüm.Telefon numaramı istedi verdim.

"Seni ararım *Sevgilim * "

dedi.

Ona. baktım.

"Sevgilim olursun değil mi? "

dedi.

"Tabiiki, Sonuna kadar benn bu an için yaşıyordum.. Senin için "

dedim.

"Seni hiç bırakmak istemiyorum.Hep yanımda kal. Gitme hiçbir yere "

dedi.

Ağladım.

"Neden ağlıyorsun bitanem."

"Dizim acıyor "

dedim.Gerçekten acıyordu.

"Bende geliyorum "

dedi.

"Tamam "

dedim.Memnundumm...

SARIIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin