Πέρασαν ώρες ολόκληρες
Τα αγόρια προχωρούσαν μπροστά ενώ πίσω τους έμεναν τα κορίτσια.
Τα δέντρα πύκνωναν μεταξύ τους και έτσι ήταν ο ένας πίσω απο τον άλλον..πρώτος είναι Ο Κρίστιαν.
Δεν μπορούσε να μιλήσει κανένας απλα περπατούσαν με βαριά βήματα λόγο της κούρασης."ΩΩΩΩΩΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕΕΕ;;;;"
Φώναξε Η Λουσια στον Κρις και σταμάτησε το περπάτημα.
Ο Κρις γύρισε προς το μέρος της
"Εσυ που νομίζεις οτι παμε;;;"
"Γιατί ακόμη να φτάσουμε;;"
"ΔΕΝ ΞΕ-ΡΩ ...μην μου σπας τα νεύρα.."
Η Λουσια τον πλησίασε και άρπαξε απο τα χέρια του τον χάρτη...στο μεταξύ οι άλλοι απλα τους κοίταγαν.
"Ωωωω τοση ώρα πάμε σε λάθος κατεύθυνση πρέπει στριψουμε δεξιά"
Ο Κρις ενοχλημένος πήρε στα χέρια του τον χάρτη
"Τιιι;;; τιι λεςςςς;;;; νομίζεις ξέρεις καλύτερα απο μένα;;Πρέπει να πάμε ευθεία."
"Οχι οχι,πρέπει να παμε απο εδω...ελα δωσε τον χάρτη"
"ΆΣΤΟΝ..ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ"
Τραβούσαν τον χάρτη μέχρι που τελικά κόπηκε στα δύο.
"ΚΟΙΤΑΑΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΕΕΕΣ"
Της ειπε Ο Κρις θυμωμένος.
"Εγω φταίω;; δεν με ακούς αφού.."
"Και πως θα γυρίσουμε σπίτια μας τώρα μου λες;; χωρίς χάρτη"
"Εε άκου να σου πω εγω με τα κορίτσια φτάσαμε στον ποταμό χωρίς χάρτη...αρα μπορούμε και να γυρίσουμε ΧΏΡΙΣ ΧΑΡΤΗ"
"ΤΙΙ;; θα με τρελάνεις....είμαστε χαμένοι κολλήσαμε εδω με εσας...και-""ΕΕΕΕ παιδιά...συγγνώμη που σας διακόπτω αλλα αν συνεχίσετε να τσακώνεστε δεν θα φτάσουμε ποτέ...ας προχωρήσουμε δεν έγινε και κάτι που κόπηκε Ο χάρτης παλι μπορούμε να καταλάβουμε αν τον κολλήσουμε"
Διέκοψε Ο Τζακ τον καυγά τους.Λουσια:"Ναι εντάξει...Πάμε δεξιά"
Κρις:"ΕΥΘΕΊΑ ΘΑ ΠΑΜΕ"
"ΩΩΩΩ ΦΤΆΝΕΙ ΠΙΑ...μας κουρασατε δεν κάνει που είμαστε εξαντλημένοι και πεινασμένοι μας σπάτε και τα νεύρα κάνετε λες και είστε τίποτα 5χρονα ναπουμε"
Τους είπε Ο Μάικ και σταμάτησαν να τσακώνονται.
Λουσια:"Ωραία...θες να πάμε ευθεία; Ας πάμε ευθεία, αλλα το φταίξιμο είναι όλο δικό σου αν δεν φτάσουμε"
"Θα φτάσουμε...μην αγχώνεσαι"
Της είπε Κρις και τότε ξεκίνησαν και πάλι τον δρόμο τους.[...]
Οι ώρες περνούσαν αργά και βασανιστικά και ο ήλιος άρχισε να δύει.Καθώς προχωρούσε Η Αμάντα έκανε ένα λάθος πάτημα και έπεσε.
Εντάξειιι...δεν έπεσε ακριβώς Ο Τζακ που ήταν πίσω της πρόλαβε και την άρπαξε απο το μπράτσο πριν πέσει.
Την έφερε κοντά του και τότε κοιτάχτηκαν για μία στιγμή στα μάτια χωρίς να πουν τίποτα.
"Εμμ..ευ- ευχαριστώ"
Του ειπε Η Αμάντα και απομακρύνθηκε απο δίπλα του.
"Πρόσεχε που πατάς"
"Θα προσέχω"Περπάτησαν ακόμη λίγο μέχρι που τελικά αποφάσισαν να σταματήσουν κάπου μιας και βράδιασε.
Έστησαν τα 2 αγόρια της σκηνές τους και τα κορίτσια έστησαν μια σκηνή που θα κοιμηθούν όλες μαζί μέσα για να μην χάνουν χρόνο το πρωί μαζεύοντας τα.
Ο Μάικ αποφάσισε να μην κοιμηθεί στην σκηνή του έτσι και δεν την έστησε,θα κοιμόταν εξω με τον υπνοσακο του.Κάθισαν και οι 6 γύρω απο την φωτιά
χωρίς να μιλάνε απλώς αντάλλασσαν ματίες μεταξύ τους.
...
Έφτασε η ώρα του ύπνου τα κορίτσια μπήκαν στην σκηνή τους ενώ τα αγόρια στης δικές τους για να κοιμηθούν.
...
Πέρασε μια ώρα και όλοι κοιμήθηκαν εκτός βέβαια απο την Έρικα η οποία δεν μπορούσε να κοιμηθεί εξαιτίας το ροχαλητό της Αμαντας. Αναρωτιόταν πως μπορούσε να κοιμηθεί Η Λουσια με τέτοιο θόρυβο.
Βγήκε απο την σκηνή κρατώντας τον φακό και κάθησε έξω σε έναν κορμό.Τι κρύο που κάνει εδω έξω, σκέφτηκε.
Και εκεί που είναι τόσο ήσυχα άκουσε ενα αρκετά δυνατό μουγκρητό ,τρόμαξε και άνοιξε τον φακό της τελικά ομως ηταν Ο Μάικ που κοιμόταν.
Ανακουφιστικε και γέλασε χαμηλόφωνα.
Πρόσεξε οτι δεν φορούσε μπλούζα και τα μάτια της δεν έφευγαν απο πάνω του."Μμμμμ"
Ο Μάικ άρχισε να ανοίγει τα μάτια του σιγά σιγά.
Η Έρικα απο τον φόβο της έκλεισε τον φακό και με αργά βήματα προσπάθησε να μπει στην σκηνή.
Αλλα τα βήματα της ακούστηκαν.
"ΠΟΙΌΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ;;"
Ειπε Ο Μάικ και άνοιξε τον φακό του προς το μέρος της...και είδε την Έρικα.
"Ααα εσύ είσαι...γιατι δεν κοιμάσαι;;"
Η Έρικα αργα αργά γύρισε μπροστά προς το μέρος του και κάθησε πάλι στον κορμό χωρίς να του απαντήσει.
"Μίλα..δεν δαγκώνω ξέρεις, Ή μαλλον δαγκώνω εκεί που πρέπει"
Είπε και χαμογέλασε πονηρά κλείνοντας της το μάτι και εκείνη ευχόταν απο μέσα της να μην έχει κοκκινισει.
"Θα μου πεις τουλάχιστον γιατί δεν κοιμάσαι;"
Η Έρικα τον κοίταξε για λίγο και χαμήλωσε το κεφάλι της.
"Καλα..."
Ο Μάικ σηκώθηκε απο τον υπνοσακο του και Η Ερικα τον κοίταγε απορημένη.
Μα που θα πάει;;λες να κατουρηθηκε;; Σκέφτηκε.
Τελικά προς μεγάλη της έκπληξη κάθησε δίπλα της.
"Πες κατι..δεν μιλάς καθόλου"
"Και...και τι να πω;"
"ΑΑΑ ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΜΊΛΗΣΕΣ"
Της είπε και γέλασαν.______________________________________
😂😍💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Έχει λογική Ο Έρωτας;;( 1ος Κυκλος)
AventuraΜια παρέα 3 κοριτσιών και Μια παρέα 3 αγοριών Δυο εντελώς διαφορετικές παρέες που δεν τα πήγαιναν ποτέ καλά μεταξύ τους. Οσο τα αγόρια κορόιδευαν αυτα τα κορίτσια τοσο τα κορίτσια μισούσαν αυτα τα αγόρια. Είχαν μια αντιπάθεια ανάμεσα τους. 1ος κυκ...