Η Έρικα είπε στον Μάικ τον λόγο που δεν μπορούσε να κοιμηθεί και αυτός γέλασε.
"Χαχαχ μάλιστα...λοιπόν αφου δεν μπορείς να κοιμηθείς εκεί μέσα εξαιτίας της 'αρκούδας' που ροχαλιζει...γιατι δεν κοιμάσαι εδω εξω;;"
"Τιι;;..εε..εδω έξω;;"
"Ναι"
"Φοβάμαι..."
"Μα θα είμαι εγω εδω"
Η Έρικα παραξενευτεικε απο την στάση του Μάικ.Ποτε δεν ήταν τοσο 'καλός' απέναντι της και ευχόταν να ήξερε της προθέσεις του.Ισως σκεφτόταν ενα σατανικό σχέδιο για να την εξοντώσει.(🤦🏻♀️)
"Καλααα"
Σηκώθηκε Η Έρικα και μπήκε μέσα στην σκηνή για να πάρει τον υπνοσακο της, αφου το πήρε Ο Μαικ της ειπε να το απλώσει δίπλα του που αν και εκείνη δίσταζε τελικά το έκανε.
Ξάπλωσαν και οι δύο στους υπνοσακους τους.
Υπήρχε μεγάλη αμηχανία και έτσι
Η Έρικα απέφυγε να τον κοίταξε και γύρισε την πλάτη της για να μην τον βλέπει.[...]
Πρώτος απο όλους ξύπνησε Ο Κρις και βγήκε έξω απο την σκηνή του ξύνοντας το κεφάλι του.
Είδε στην αρχή αδιάφορα τον Μαικ και την Έρικα που κοιμόντουσαν αγκαλιά και μόλις επεξεργάστηκε τι είδε άνοιξε διάπλατα τα μάτια του μη πιστεύοντας τι βλέπει.
Μπήκε στην σκηνή του Τζακ και άρχισε να τον σκουνταει για να ξυπνήσει.
"ΞΥΠΝΑ ΞΥΠΝΑ"
"Ασε με ακόμη λιγο μαμα"
"ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕ ΧΑΡΗ....ΞΥΠΝΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ"
Ο Τζακ ξύπνησε και τον κοίταξε νευριασμένος
"Τι θες ρε;;; γιατι με ξυπνάς πάνω στην κορύφωση του ονείρου;;"
"Μην μιλάς και απλα ελα να δου δείξω κάτι "
Ο Τζακ ακολούθησε τον Κρις και του έδειξε το θέαμα.
"Καλα εισαι ηλίθιος;; με ξυπνάς για να μου δείξεις τον Μαικ να κοιμάται μαζι με την ....ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;"
"Είδες..τι έχεις να πεις γιαυτο;"
"Εμ..παράξενο;; δεν ξέρω..τι να πω και γω;;"
"Θα σου πω εγω...αυτος κάτι μας κρύβει εγω στο λέω ,πιθανόν αυτοι οι δυο είναι μαζί κρυφά και σχεδίαζαν όταν κοιμηθούν όλοι να συναντηθούν εξω απο της σκηνές και να..."
"Και να;;"
"Και..ΞΕΡΕΙΣ"
"Φίλε Κρις αυτη η κοπελίτσα παραείναι ντροπαλή για να μιλήσει και μου λες οτι 'έκατσε' του Μάικ;;"
"Ναι.."
Ο Τζακ στρυφογυρισε τα μάτια του ,μπήκε στην σκηνή και του είπε:
"Πήγανε στην σκηνή σου πριν καταλάβουν οτι τους είδαμε θα ρωτήσουμε αργότερα τον Μάικ"
Ο Κρις χωρίς να πει κατι μπήκε στην σκηνή του χωρίς να αφήσει τα μάτια του απο πάνω τους.
...
Πέρασαν κάποια λεπτά και ξύπνησε
Η Έρικα οταν κατάλαβε οτι το χέρι του Μάικ ήταν πάνω της το πήρε αργά και το άφησε κάτω.
Σηκώθηκε και μπήκε στην σκηνή με τα κορίτσια.
Ευτυχώς δεν μας είδε κανείς να κοιμόμαστε έτσι, είπε απο μέσα της.
...
Αφου 'ξύπνησαν' όλοι για τα καλά άρχισαν να τα μαζεύουν.
Ο Κρίστιαν και Ο Τζακ παρακολουθούσαν τον Μάικ και με τον τρόπο που τον κοίταγαν κατάλαβε και Ο ίδιος οτι κατι δεν πήγαινε καλά με αυτούς τους δύο έτσι και τους ρώτησε:
"Συμβαίνει κατι;; γιατι με κοιτάτε ετσι;;"
"Τίποτα δεν συμβαίνει ολα καλα"
Του απάντησε Ο Κρις.
...
Τα κορίτσια προχωρούσαν μπροστά ενω τα αγόρια επίτηδες έμεναν λιγάκι πιο πίσω.
Ο Κρις έκανε νόημα στον Τζακ να μιλήσει πρώτος.
Αμέσως το κατάλαβε και ρώτησε τον Μάικ.
"ΛΟΙΠΟΝ...Μάικ Φίλε μου πως κοιμήθηκες το βράδυ εξω;;"
"Καλα."
"Καλα;;Μονο καλα;"
"Οκ..κοιμήθηκα υπέροχα γιατι ρωτάς;"
"Απλώς ρώτησα γιατί κοιμήθηκες ΜΟΝΟΣ έξω στο κρύο..ΜΌΝΟΣ"
"Ναι μόνος"
"Αλήθεια;;;"
Τον ρώτησε Ο Κρίστιαν ειρωνικά
Και τοτε Ο Μάικ σταμάτησε να περπατάει και τους κοίταξε.
"Θέλετε να μου πείτε κατι;;"
"Εμείς τιποτα...εσυ θες να μας πεις κατι;;"
Τον ξαναρώτησε πιεστικά Ο Κρις για να απαντήσει.
Ο Μάικ απλα κούνησε το κεφάλι του αρνητικά και συνέχισε να προχωράει αφήνοντας τους άλλους δυο πίσω.
"ΗΛΊΘΙΕ μην τον πιέζεις τόσο δεν πρόκειται να μας απαντήσει ετσι"
Ειπε Ο Τζακ στον Κρις καθώς άρχισαν να προχωρούν και αυτοί.
...
Μετά απο 30 λεπτά αποφάσισαν να ξεκουραστούν έτσι και κάθησαν κάτω και έπινε ο καθένας νερό απο την μπουκάλα του.
Σηκώθηκαν μετα απο κάποια λεπτά και συνέχισαν τον μακρύ τους δρόμο.
"Κρις...βρήκα τι θα κάνουμε λεω να ρωτήσω μια απο της αλλες δυο ισως ξέρουν κατι αυτές για τον Μαικ και την φίλη τους"
"Καλη ιδέα Αντε πήγαινε"
Ο Τζακ πλησίασε με τρόπο την Αμάντα.
Η Αμάντα με την κόρη του ματιού της είδε τον Τζακ και έσμιξε τα φρύδια της.Τι να θέλει τώρα αυτος; Σκέφτηκε.
"Γειά"
Της ειπε
"Τι θες ρε;;"
"Μην νευριάζεις καλε"
"Λεγε τι θες;"
"Πληροφορίες"
"Τι;; Πληροφορίες;;"
"Ναι..μεταξύ μας τωρα, μήπως σου είπε Η Φίλη σου Η ντροπαλή...."
"Η Έρικα;;"
"Ναι αυτη ,αν ξέρω γω συμβαίνει κάτι με τον..."
"ΟΧΙ"
"Δεν με άφησες να ολοκληρώσω"
"Το ξερω...αλλα σου λεω οτι αποκλείεται να συμβαίνει κατι με κάποιον ,ιδιαίτερα με έναν απο σας"
"Α ναι; τοτε γιατί την βρήκαμε να κοιμάται αγκαλιά με τον φίλο μας τον Μάικ σήμερα το πρωί;"
Της ψιθύρισε στο αυτί και αυτη έμεινε κόκαλο.
"ΛΕΣ ΨΈΜΜΑΤΑ"
"Αν θες ρωτά την"
"Καλα αν ειναι αλήθεια σίγουρα θα υπάρχει μια καλη δικαιολογία γιαυτο"
"Το ελπίζω...και πες της φίλης σου να μείνει μακριά απο τον φιλο μας"
"ΤΙ;; ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ;; Ο φίλος σου να μείνει μακριά απο την φίλη μας ετσι και την άγγιξε θα του κόψω τα χέρια και σενα θα σου σπάσω το όμορφο μουτράκι σου"
Η Αμάντα μόλις συνειδητοποίησε τι είπε έκλεισε με το χέρι της το στόμα της.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕ. Ευχόταν απο μεσα της.
Ενω Ο Τζακ χαμογέλασε πλατιά προσπαθώντας να κρύψει τον μίνι ενθουσιασμό του με αυτό που είπε
Η Αμάντα.______________________________________
🙊😏❤
ESTÁS LEYENDO
Έχει λογική Ο Έρωτας;;( 1ος Κυκλος)
AventuraΜια παρέα 3 κοριτσιών και Μια παρέα 3 αγοριών Δυο εντελώς διαφορετικές παρέες που δεν τα πήγαιναν ποτέ καλά μεταξύ τους. Οσο τα αγόρια κορόιδευαν αυτα τα κορίτσια τοσο τα κορίτσια μισούσαν αυτα τα αγόρια. Είχαν μια αντιπάθεια ανάμεσα τους. 1ος κυκ...