Two

4.5K 207 21
                                    

Barbara

Ráno jsem se probudila na to že po mě lezla moje kočka. Otevřela jsem oči a podívala se na ní. ,,Oli" zašeptala jsem a zívla si a pak si ji k sobě přitiskla. Ta hned začala spokojeně vrnět. Jmenuje se Olivia a je to ta nejúžasnější kočička na celém světě. Je strašně hodná. Vydrží sama několik hodin, vystačí si sama a hlavně se strašně ráda tulí a to já taky miluju. Když si mě rodiče adoptovali tak hned mi koupili pejska. Ten ale před rokem umřel. Byla jsem z toho úplně mimo. Milovala jsem ho. Bydlel se mnou v bytě a pak prostě jsem přišla z modelingu. Ležel v pelíšku. Myslela jsem že spí ale bylo mi to divný protože on nikdy moc nespal v pelíšku jenom v moji posteli tak jsem se na něj šla podívat a no byl mrtvý. Umřel ve svém pelíšku. Strašně moc mě to bolelo. Byl to můj miláček. Ale vím že už měl svá léta takže to byla přirozená smrt.

No a pak jsem chtěla změnu tak jsem si koupila kočičku. Teď je Olivii šest měsíců a je to vlastně britská kočička.

,,No Oli práce volá" řekla jsem a položila ji vedle sebe na postel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,No Oli práce volá" řekla jsem a položila ji vedle sebe na postel. Hned začala mňoukat. ,,Tak pojď dáme mlíčko a jídlo" řekla jsem a ona se hned rozeběhla do kuchyně.

Pousmála jsem se a rozešla se za ní. V kuchyni jsem vytáhla misku a nasypala tam kapsičku pro kočky. To Oli úplně miluje.

Potom jsem vzala další misku, tam jsem ji nalila čistou vodu a pak jsem vzala poslední misku a položila ji na linku. Vzala jsem krabici a otevřela jsem jí. Tam jsem vyndala takovou kapsičku ve které je kočičí mléko. Je to mléko přesně pro kočky, nemohla bych jí dát normální mléko.

Všechny misky jsem položila na zem a ona se na to hned vrhla.

Pousmála jsem se a odešla do koupelny kde jsem se umyla a potom jsem si udělala make-up.

V ložnici jsem se oblékla do něčeho normálního a vzala si svoje věci. Teď se nemusím nějak extra oblékat protože mě stejně úplně převlíknou až budu fotit. Dnes fotím a dělám rozhovor pro časopis Elle.

Olince jsem ještě v kuchyni nechala misku s granulemi a tuňákem, ještě jsem si jí poňuchňala a pak jsem odešla.

Nastoupila jsem do svého auta a rozjela se na adresu kde fotím. Když jsem tam dojela tak jsem zjistila že docela nestíhám takže jsem vyběhla z auta a šla rychle dovnitř do studia. Sakra ani jsem si nestihla koupit moje kafe tak to teda nevím jestli budu vůbec k použití.

,,Dobré ráno" pozdravila jsem je když jsem tam vešla. ,,Dobré ráno" všichni mě pozdravili. ,,Moc se omlouvám za zpoždění" ,,To nevadí ale už radši začneme" řekla jedna holka a šla se mnou do šatny kde mě začali všichni připravovat.

Je dvanáct hodin odpoledne a já jsem se konečně dostala ven z toho studia. Vyfotili jsme hodně fotek a budu tak mít i docela dobrý rozhovor takže na to se těším až si ten rozhovor přečtu.

Teď jsem zrovna v restauraci, objednala jsem si kafe, které jsem už fakt potřebovala a potom jsem si objednala jen kuřecí salát. Nic těžkého.

Když jsem to dojedla tak jsem se zkratkou vracela k autu. Šla jsem zrovna do takové restaurace kam jsem nemohla jet autem protože je to v centru kde nejsou zrovna levné parkoviště. Jako jo jsem dá se říct bohatá ale nechci utrácet za každé parkoviště když to můžu dojít pěšky. No takže jsem teda auto nechala u studia a došla jsem si do mé oblíbené restaurace.

Když jsem procházela jednou ulicí tak jsem slyšela kytaru a nějaký úžasný zpěv. Podívala jsem se pořádně před sebe, protože jsem koukala do mobilu a viděla nějakého kluka sedět na zemi.

Hrál na kytaru a krásně zpíval. Neměl asi domov si myslím protože měl otrhané tepláky a triko a rozcuchané vlasy a vlastně byl celkové takový zašpiněný.

Stoupla jsem si před něj a vytáhla si z peněženky 50 dolaru. Vlastně jsem vytáhla jen jednu bankovku.

Hodila jsem mu to do mikiny kterou měl před sebou. Pousmála jsem se a odešla. ,,Hej!" Ozvalo se za mnou a já se otočila. Běžel za mnou ten kluk. ,,Tohle si vzít nemůžu" Zašeptal. ,,Proč ne?" ,,Je to padesát dolarů. Vždyť já od lidí dostávám maximum 5" řekl. ,,Já ti to chci dát. Klidně bych ti dala i víc ale mám jenom tohle. Zbytek mám na kartě" ,,Děkuju moc" řekl. ,,Nemáš zač" usmála jsem se. ,,Zpíváš a hraješ nádherně" řekla jsem a pak jsem odešla. Takže dnes rozhovor a focení hotovo a dobrý skutek taky hotovo.

Justin

Stál jsem na stejném místě a pozoroval tu holku která mi dala těch 50 dolarů. Ona se asi zbláznila že jo? Ta holka mi byla něčím strašně povědomá ale vůbec nevím čím byla povědomá. Třeba se podobala někomu z děcáku to je asi nejpravděpodobnější.

Podíval jsem se na bankovku kterou jsem svíral v ruce a nevěřícně pokroutil hlavou. Tohle opravdu nechápu.

Vzal jsem si kytaru a odnesl ji na svoje místo a zahrabal jí nějakýma taškama a tak aby mi ji nikdo neukradl a pak jsem se vydal do nějaké večerky pro jídlo. Teď prostě si musím nakoupit.

Ahooj❤️❤️ tak je tu další část ❤️ chtěla bych zase vědět váš názor prosím ❤️

My angel✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat