O dva týdny později
Barbara
Uběhly dva týdny a Justin už je teda týden v léčebně. Až teď jdu za ním poprvé. Nějak jsem se toho bála jít dříve. Rozhodně ještě nebude vyléčený a bude pořád chtít ty drogy ale musím ho vidět. Bála jsem se toho, protože mě fakt vyděšil tím jeho chováním a vlastně taky i tím jak říkal, že žádné dítě nechce.
Takže teď jsem v léčebně a jdu se sestrou k pokoji kde je Justin. Došli jsme k velkým železným dveřím, které už od pohledu byli fakt těžké. ,,Není tohle už extra? Vždyť Justin není nějaký maniak a zabiják, aby měl tyhle dveře" řekla jsem. ,,Už pro všechny tady máme tyhle dveře a to se nemění. Justin je jako většina tady závislý na drogách, ale může se stát, že se fakt naštve a kdyby tam byli normální dveře tak by je prokopl. Takže proto všude máme železné dveře" řekla a začala odemykat. ,,Jak je na tom?" zeptala jsem se ještě předtím než to otevřela. ,, Je tu zatím týden, moc se toho nezměnilo. Pořád řve že chce drogy. Nemůžeme do něj moc ani strkat prášky jinak by si na ně udělal taky nějakou závislost" řekla a já kývla.
,,Ale jinak Justin je na tom ze všech asi nejlépe. Ostatní hodně ubližují jenom kvůli tomu, že nedostanou dávku, takže je přivazujeme k posteli. Ale to Justin nepotřebuje. Jenom se vzteká ale neubližuje takže to je fajn" řekla a já se usmála.
,,Víte já s ním čekám dítě. A on mi říkal, že to dítě nechce. Spíš to na mě řval. A taky jsem s ním to dítě počala právě když už nějaké drogy bral. Já se bojím, že se tomu miminku něco stane, protože mě Justin oplodnil když byl na drogách a to je prostě zlý ne?" zdála se mi jako nejlepší s kým bych tohle probrala. Je to příjemná ženská.
,,No nevím jak je Justin na tom se vztahy k dětem to vám opravdu neporadím. Ale nebojte se miminku se nic nestane. Bylo by špatné kdyby jste vy drogovala a pila v těhotenství. Ale takhle neznám případ kdyby se miminku něco stalo kdyby chlap oplodnil ženskou když byl na drogách. Ale rozhodně se nebojte nic se nestane" řekla a já se usmála. ,,Děkuji vám mockrát. Jak u Justina můžu být dlouho?" ,,Tak dlouho jak budete chtít" usmála se a otevřela dveře. Ještě jednou jsem se na ní usmála a pak jsem vešla dovnitř.
Podívala jsem se hned na postel kde ležel Justin. Koukal do zdi a třepali se mu ruce. Vůbec nevnímal to, že někdo vešel do pokoje.
,,Justine" začala jsem. ,,Nepotřebuju zase poslouchat ty sračky od psychouše" zavrčel a dal ruce do pěstí. Snažil se zmírnit to třesení rukou, viděla jsem jak se kouká na ty ruce a snaží se to zmírnit. Snaží se a to je úžasný. Chtělo se mi z toho brečet.
,,Jayi" řekla jsem. ,,Takhle mi neříkejte. Tak mi říká jenom" rychle na mě otočil hlavu a překvapeně se na mě podíval.,,Bay" zašeptal. Usmála jsem se a sedla si k němu na postel.
,,Ty se mě nebojíš?" zeptal se taky nějak vyděšeně. ,,Proč bych se tě bála?" ,,Byla tu mamka Bay. Bála se mě. Stála támhle v rohu a sotva se mnou promluvila" zašeptal. ,,Do háje" zavrčel. ,,Co je?" ,,Kurva!" zařval a já se rychle postavila. Dobře trochu se bojím.
,,Nesmíš se mě bát! Nesmíš!" zařval a postavil se z postele. ,,Já se nebojím" zašeptala jsem. ,,Vidím ti to na očích" zavrčel. ,,Já se snažím Bay. Tak moc se snažím. Ale všechno mě strašně bolí" zavzlykal a třískl pěstí do zdi. Všimla jsem si, že ta zeď už je strašně pomlácená. Zajímalo by mě jestli je to od Justina nebo i od ostatních dá se říct bláznů. Ale Justin není blázen.
,,Justine" přišla jsem k němu. ,,Je skvělý, že se snažíš. Já jsem ráda. Jsem tak moc ráda, že se snažíš. Jsem na tebe pyšná" řekla jsem. ,,Ona mě nechce. Ona na mě pyšná není" zavzlykal a sedl si na zem. ,,Justine" chytila jsem ho za obličej. ,,Co se stalo?" ,,V-včera tu byla mamka. Ří-říkala, že jsem jí strašně strašně m-moc zklamal. Říkala, že se s feťákem scházet nebude" řekl přiskrčeně. ,,To řekla?" zašeptala jsem překvapeně. ,, Ona mě nechce" ,,Justine ona to tak určitě nemyslela. Ano možná je zklamaná, ale to jsem byla i já. Ale já vidím , že se snažíš a to je úžasný. Tvoje mamka to asi neviděla, ale až to uvidí tak změní názor víš" usmála jsem se.
,,Máš něco?" zeptal se potichu. ,,Cože?" ,,Potřebuji aspoň jointa." ,,Justine ne to ani náhodou" zvedla jsem se. ,,Bolí mě celé tělo. Pomoc mi prosím" řekl prosebně a taky se postavil ,,Tu bolest si vymýšlíš." řekla jsem. ,,B-bay já se toho nedokážu zbavit" zašeptal. ,,Všechno mě bolí" znova zavzlykal.
Přišla jsem k němu a políbila ho. Justin mě hned chytil za boky a začal se se mnou líbat. Po chvíli se se mnou začal posouvat k posteli. Shodil mě na ní a lehl si nade mě. Zase jsme se začali líbat. Líbali jsme se jako kdyby jsme každou chvíli měli umřít. Bylo to tak dravý, ale i strašně vášnivý. Tohle mi tak chybělo.
Po několika minutách jsem se od něj úplně odtáhla. ,,Co tě ještě teď bolí?" zeptala jsem se. ,, Já nevím" zašeptal. ,,Úplně si na tu bolest zapomněl že? Ale to protože si tu bolest vymýšlíš víš?" ,,Tak mě pořád líbej a já už nic nebudu potřebovat" zašeptal. ,,Teď budeš ty moje droga" řekl s úsměvem. ,,Udělej to pro mě. Zkus se toho zbavit prosím"
*********
O měsíc později
Barbara
Uběhl měsíc a já jdu zase k Justinovi. Teď jsem byla kvůli modelingu dva týdny pryč takže chci vědět jak na tom Justin je. Před mým odjezdem jsem za ním chodila každý den a snažila se mu prostě pomoct. Potom ale poslední den jsme se pohádali. Řekla jsem mu že odjíždím pryč na focení a on na mě začal řvát, že ho opouštím a tak. Potom začal řvát, že se prostě nějak k drogám dostane a. že na mě sere. Takže jsem prostě odešla a teď za ním po dvou týdnech jdu tak chci vidět jak na tom bude.
,,Justin se zlepšil. Dva týdny jsem skoro neslyšela o žádné bolesti" usmála se na mě ta sestřička. ,,Opravdu?" usmála jsem se. ,,Ano. Ještě někdy má slabé chvilky kdy řve. Ale spíš pořád opakuje že vám dal slib a snaží se tu bolest odehnat" usmála se. ,,To je skvělý" vydechla jsem s úsměvem.
Sestřička mě pustila dovnitř a Justin se na mě hned podíval. ,,Vrátila si se" usmál se a hned se zvedl z postele a uvěznil mě v objetí. ,,Ano" usmála jsem se. ,,Chyběla si mi. Já já si myslím že už je to lepší. Kvůli tobě" ,,Sestřička mi to říkala. Jsem na tebe tak pyšná Justine" řekla jsem a políbila ho. Potom jsem s ním přešla k posteli, on si lehl a já si sedla vedle něj.
,,Justine" zašeptala jsem a on se na mě s úsměvem podíval. ,,Podívej" vytáhla jsem si triko. ,,Vzpomínáš si co jsem ti říkala?" usmála jsem se. ,,Ne" zašeptal. ,,Čekala jsem to. Byl jsi úplně mimo v tu dobu" řekla jsem a vzala jeho ruce a položila si je na moje břicho. ,,Budeš táta. Koukej tady to trochu vyboulení. Jsem těhotná" řekla jsem.
,,Bay. Já budu táta?" ,,Ano budeš" usmála jsem se. ,,To je strašně skvělý" zašeptal a já se usmála. ,,Když jsem ti to řekla tak si na mě řval, že žádné dítě nechceš" ,,Bay to si neměla brát vážně. Odpusť mi to. Já se staršně těším na miminko" usmál se a políbil mě.
,,A takže já jsem táta to je tak divný" zašeptal a já se zasmála. Podívala jsem se na jeho ruce, které přejížděli po mém bříšku. Hodně se mu třásli. Mračila jsem se takže to Justin hned zaznamenal.
,,To třesení rukou nemůžu zastavit nejde mi to" zašeptal. ,,Snažím se." znova zašeptal. Vzala jsem jeho ruce do svých rukou a snažila se mu to třesení zastavit. ,,Spolu to všechno zvládneme. Věř mi"
Ahoj tak tohle je předposlední část. Snad se vám líbila. A snad budou hezké komentáře.
Btw: Mám novou story tak se jukněte!
ČTEŠ
My angel✔️
FanficOba byli v dětském domově. Byli nejlepší kamarádi, ale pak si jí adoptovala rodina a malý chlapec zůstal sám. Z ní se stala modelka a z něho bezdomovec. Jednou se náhodně potkají. Poznají se? Co bude dál? Story by Anet_Bieber 2018