Eight

4K 167 23
                                    

Justin

Je už večer a my oba dva sedíme v obýváku. Ladím si kytaru a Bar netrpělivě čeká až začnu hrát. Usmál jsem se nás jejím výrazem.

,,Chceš jenom zahrát nebo i zazpívat?" ,,No jasně že i zazpívat" řekla a já se Uchechtl. ,,Máš nějakou oblíbenou písničku?" Zeptal jsem se a připravil se že začnu hrát.

,,No teď strašně miluju písničku All of me od John Legend. Znáš to?" ,,Jasně že jo" řekl jsem a hned to začal hrát a zpívat.

Bar na mě koukala strašně okouzleně a překvapeně. Cítil jsem se úžasně. Už zase hraju. To mi tak strašně chybělo. Konečně mám kytaru.

Když jsem dozpíval tak jsem čekal co na to řekne Bar. ,,Panebože to bylo tak strašně úžasný. Tak strašně nádherně zpíváš" řekla a já se usmál.

,,Já tě teď nechci nějak urazit ale Jakto že to umíš? Vždyť jsi neměl žádný internet aby jsi se tu písničku naučil" ,,No já jsem jí párkrát slyšel. Třeba jí hráli někde u restaurace tak jsem to poslouchal a naučil se to. Takhle jsem se naučil hodně písniček. Prostě jsem to slyšel a bylo to" ,,To je opravdu skvělý. Já neumím hrát vůbec na nic" zasmála se.

,,Chceš něco naučit na kytaru?" Zeptal jsem se. ,,Bojím se že to zničím" ,,Ale prosímtě nech toho" zasmál jsem se. ,,Sedni si sem předemě" řekl jsem a sedl si úplně do zadu. Bar si sedla předemě mezi moje nohy a já ji položil kytaru na její nohy. Tohle byla zvláštní poloha. Cítím se strašně zvláštně. Takhle jsem se s holkou nikdy nechoval. Jako s moji první holkou jsem se líbal ale to bylo asi tak všechno. Nikdy jsem nebyl takhle blízko u holky. Vždyť teď Bar sedí úplně u mě namáčklá.

,,Sem dej jednu ruku a sem druhou" řekl jsem a dal ji ruce tam kde mají být.

,,Naučím tě jeden akord" řekl jsem a ona přikývla.

,,Prostě měj tady tyhle prsty přímo tady a druhou rukou přejeď jenom po strunách to je vše. Nic to není" řekl jsem. ,,No jasně nic to není" zasmála se.

,,Ale opravdu to nic není. Ukážu ti ten jeden akord" řekl jsem a zahrál to.

,,To nedám" ,,Ale dáš no tak" dal jsem ji zase ruce kde mají být. ,, Teď jenom přejeď rukou po strunách" řekl jsem a ona tak udělala. ,,No" zasmál jsem se. ,,Musíš tuhle ruku nechat tam kam jsem ti jí dal" Uchechtl jsem se a ona se zasmála.

,,Koukej" řekl jsem a začal zase hrát a zpívat zase All of me.

Cause all of me, loves all of you.
Love your curves and all your edges.
All your perfect imperfections.
Give your all to me.
I'll give my all to you.
You're my end and my beginning.
Even when I lose I'm winning.
'Cause I give you all of me,
And you give me all of you.

Zazpíval jsem refrén a pak jsem se podíval na Bar která se na mě dívala a usmívala se. Najednou se ke mě začala přibližovat. Taky jsem tak udělal.

Co to teď děláme? To se jako budeme líbat?

Když jsme od sebe byli už fakt málo že by se skoro mezi nás nic nevešlo tak najednou někdo zazvonil.

Rychle jsem se od Bar odtáhl a ona se postavila.

,,Uhm promiň" zašeptala. ,,Já půjdu do pokoje. Nechám tě tu s návštěvou" ,,Ale já nikoho nečekám. Klidně tu zůstaň" řekla. ,,Ne já se chci stejně naučit s tím mobilem." Řekl jsem a odešel do pokoje. Bar už otevírala dveře a řekla ,,Kristofe?" Chtěl jsem už zavřít dveře ale ozvalo se. ,,Bar zlato ahoj" přivřel jsem dveře a poslouchal. Vím že se to nemá ale musím.

,,Co tu děláš?" ,,Zlato tak strašně moc mi chybíš" vždyť říkala že nemá žádného přítele. ,,Ale ty mě ne" jo vlastně to bude asi její bývalý přítel.

,,Bar zlato prosím" ,,Ty jsi opilý?" ,,Ne vůbec" ,,No jasně" uchechtla se. ,,Ty tu máš toho kluka co?" ,,Jakého kluka?" ,,Ale prosímtě. Existují novináři pokud to nevíš. Dnes jste šli kupovat kytaru" ,,Je to kamarád a hlavně ti so toho nic není" ,,Je mi do toho všechno Bar. Jsi jenom moje víš to?" Zavrčel.

,,Hele pojď dál. Nechci aby tohle zase slyšeli sousedi" povzdechla si. ,,Děkuji" řekl a asi vešel dovnitř. Najednou se ozvala taková menší rána. Vykoukl jsem ven. Líbali se. Bar byla natisklá na skříni takže jí tam musel asi on natlačit.

Bar ale spolupracovala což mě překvapilo. Vždyť spolu už nechodí ne?

Zavřel jsem opatrně dveře a sedl si na ten gauč a povzdechl si. Tak a co teď budu dělat. Chtěl bych si zahrát na kytaru ale zase je nechci rušit. A myslím si že on asi neví že tu bydlím takže jí nechci zkazit vztah.

Najednou se ozvala rána dveří od vedle. No takže asi šli do ložnice si to rozdat. Tak to je opravdu skvělý.

Vzal jsem si takovou menší tašku a naházel do ní tepláky a trička, dvě mikiny a pak bundu. To mi všechno koupila Bar.

Potom jsem si vzal kytaru a vyšel jsem ven z pokoje. Obul jsem se a pak jsem odešel z bytu. Nechci jim tam vadit. Vždyť jestli spolu zase budou chodit tak by se mu to rozhodně nelíbilo kdybych u ní bydlel takže musím zase zpátky na ulici.

Barbara

,,Bylo to úžasný" vydechl Kristof. Sedla jsem si na kraj postele a schovala si hlavu do dlaní. Tohle jsem neměla dělat. Nahrnuli se mi slzy do očí.

Tohle byla opravdu blbost. Proč jsem s ním zase do tý postele vlezla?

Jsem taková kráva.

,,Kristofe Odejdi" zašeptala jsem. ,,Proč?" Natiskl se na mě.

,,Tohle se prostě nemělo stát" ,,Bar bože chybíš mi" ,,Jsem totální kráva. Já už tě nechci. Vždyť panebože ty jsi mě podváděl skoro celý vztah takže prostě vypadni" ,,Jo to teda jsi totální kráva." Zasmál se a postavil se a začal se oblékat.

,,Jsi chtěla sex tak si ho dostala a teď mě vyhodíš že? To jsem o tobě teda nečekal. Až budeš chtít zase sex tak víš kde bydlím" řekl a odešel.

Povzdechla jsem si a zase si dala hlavu do dlaní. Proč jsem to kurva udělala? Vždyť vedle v pokoji je schovaný Justin a musel nás poslouchat. To je fakt skvělý.

Oblékla jsem se a vylezla ven a šla k pokoji Justina.

,,Justine?" Otevřela jsem dveře. Nikde tu nebyl.

Přešla jsem do obýváku a pak do kuchyně. Nikde tu opravdu nebyl. Kde sakra je?

Vždyť venku prší tak kam sakra odešel?

Názor prosím! ❤️❤️

My angel✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat