Six

4.4K 181 15
                                    

O jeden den později

Justin

Ráno jsem se probudil sám od sebe. Otevřel jsem oči a podíval se kolem sebe. Nikde jsem Bar neviděl a ani jsem nic neslyšel. Takže buď je pryč a nebo ještě spí. No myslím si že asi ještě spí protože mi neříkala že by šla někam do práce.

Posadil jsem se a prohrábl si svoje vlasy. Ach jo už bych ty vlasy potřeboval ostříhat trochu. Ale nemůžu si je ostříhat sám a ani si nemůžu zaplatil kadeřníka protože nemám peníze jak už jistě víte.

Postavil jsem se a rozešel do kuchyně. Tam na takovém tom oknu seděla Olivie a koukala ven. Bar tu má takové to okno jak si můžete k tomu sednout s koukat ven. Tak tam má Oli svůj něco jako pelíšek.

,,Co tu děláš?" Pohladil jsem ji. To je divný. Vždyť vždy spí u Bar.

Přešel jsem ke stolu a viděl tam nějaký papír. Hned jsem ho vzal do ruky.

Ahoj Justine, dnes ráno mi volali že mě nutně potřebují na focení takže jsem musela odejít. Doufám že ti nevadí že tu budeš sám. Opravdu se tu chovej jak chceš mě to nevadí. Oběd přinesu ale chci tě poprosit jestli by jsi prosím nemohl dát jídlo Olivii protože je teď vždy strašně hladová a když nedostane svoje jídlo tak je protivná. Budu moc ráda když jí dáš jídlo. Děkuji Bar.

Pousmál jsem se a papír zase položil na stůl. Ona je tak hodná. Jsem tak strašně rád že mi pomohla. Zajimalo by mě jestli jsi pamatuje že s nějakým Justinem kamarádila v dětském domově. Přece si to musí pamatovat ne? Odešla když ji bylo 9 takže to si prostě pamatovat musí. Ale tak nebudu to řešit. Třeba nerada myslí na dětský domov. Měla štěstí že si jí někdo vzal a mohla mít opravdový domov.

Podíval jsem se na linku a tam byl jogurt s rohlíkem. To je asi pro mě. Doufám. No přece by to tu jen tak nenechávala ne?

Vzal jsem si to a začal jist. Když jsem si kousl do rohlíku tak se mi zvedl žaludek. Rozeběhl jsem se do koupelny k záchodu a začal zvracet. Panebože už je to tu zase. Na ulici jsem měl taky tyhle blbý problémy. Vždy po nějakém čase se mi dělalo takhle blbě a zvracel jsem. Opravdu nevím z čeho to je. Jeden den mi prostě bylo blbě a zvracel jsem a druhý den nic, vůbec nic. Bylo mi perfektně.

Povzdechl jsem si a utřel si pusu a pak jsem si umyl pusu. Do hajzlu tohle mě opravdu sere.

Potom jsem se vydal zase do obýváku. Cítím se tu fakt zvláštně. Není to můj byt a chovám se tu jako by to bylo moje. No i když vlastně já takovýhle byt nikdy mít nebudu.

Lehl jsem si na gauč a povzdechl si. Je mi fakt blbě. Za chvíli ke mě přišla Olivie a lehla si ke mě. Pousmál jsem se a začal ji hladit.

Proč se mi tohle kurva děje? Debilní žaludeční problémy. Vždy jsem takhle zvracel na ulici a pěkně mě to sralo. Bál jsem se jít i k doktorovi protože jsem se bál že mě vyhodí třeba s tím že mi nic není tak nechápou proč tu jsem a nebo taky že prostě jsem smrděl a prostě jsem byl bezďák.

*********

Probudil jsem se na to že jsem slyšel odemykání dveří.

Odhrnul jsem ze sebe deku a postavil se. Je mi mnohem víc blbě než předtím než jsem usnul.

,,Ahoj" přišla do obýváku Bar. ,,Mám něco pro tebe" řekla s úsměvem ale pak se hned přestala usmívat.

,,Co se stalo? Jsi nějaký bledý" Vyhrkla. ,,Není mi dobře" Zašeptal. ,,Cože? A co ti je?" Přešla ke mě a sáhla mi na čelo. ,,No možná nějakou teplotu mít budeš" řekla a povzdechla si. ,,A je ti špatně od žaludku?" ,,Jo zvracel jsem." ,,Dám ti nějaké prášky" řekla. ,,Nemusíš to je v pohodě" ,,Ne to není v pohodě. Vypadáš hrozně" řekla. ,,Tak to ti děkuji" Uchechtl jsem se. ,,Ne promiň ale vypadáš fakt nemocně" řekla a odešla do kuchyně. Podíval jsem se na Olivii, která seděla na tom svém škrábadle a zdálo se mi že nás naštvaně pozorovala.

,,Do hajzlu" zamumlal jsem. ,,Co je? Je ti hodně blbě?" Vyhrkla. ,,Ne zapomněl jsem dát Olivii jídlo" Vyhrkl jsem. ,,Aha" zasmála se a podívala se na Oli. ,,Proto mě ani nepřivítala a tak vražedně na mě kouká" zasmála se. ,,Já se strašně omlouvám Bar. Mě bylo fakt špatně a já jsem usnul a probudil se až teď a úplně jsem na ní zapomněl" ,,Justine Ježíši neřeš to. To vůbec nevadí prosímtě." ,,Ale ty jsi mi to ještě napsala na ten papír a spoléhala si na mě" povzdechl jsem si. ,,Mě to opravdu nevadí Justine. Vždyť je to moje kočka já se o ní mám starat a nemůžu tě využívat jsi host. Už to neřeš. Oli dostane jídlo teď a je to v pohodě" zasmála se a já přikývl.

Bar udělala Oli jídlo a když jsem cítil toho tuňáka tak se mi fakt udělalo špatně a já jsem se rozeběhl na záchod a začal zvracet.

,,Jsi v pořádku?" ,,Prosím odejdi" zamumlal jsem a znova začal zvracet.

Když jsem dozvracel tak jsem si povzdechl a umyl si pusu.

Potom jsem se zase rozešel do kuchyně. ,,Takže tady máš cerny čaj na nevolnost. Potom jsem tu našla prášky na srážení teploty a pak prášky na nevolnost" řekla. ,,Nechci ti brát tvoje prášky" ,,Hele nech toho. Já chci aby ti bylo dobře" řekla a všechny prášky mi podala. ,,Děkuji" pousmál jsem se a všechno zapil tím černým čajem.

,,Já jsem měl tyhle nevolnosti často když jsem bydlel na ulici ale nikdy jsem neměl žádné prášky" ,,A neměl by jsi jít k doktorovi?" ,,Ne nechci. Zítra to zase bude v pohodě jako vždy" ,,Opravdu?" ,,Jo opravdu to bude v pohodě. Mám to takhle už dlouhou dobu" pousmál jsem se. ,,Tak fajn ale kdyby ti zítra bylo pořád špatně tak hned jedeme do nemocnice. Slibuješ mi to?" ,,Slibuju" řekl jsem a ona přikývla.

,,Na čínské nudle asi chuť nemáš co?" ,,Ne to rozhodně ne" řekl jsem a pokroutil hlavou. ,,Dobře. Tak já si dám sama a schovám ti to kdyžtak na zítra" řekla a já přikývl.

,,Jo a mám takový nápad. Máš mobil? Asi ne co ?" ,,Ne nemám" sedl jsem si taky ke stolu.

,,A měl si někdy mobil?" ,,Jo měl jsem takový ten tlačítkový ale když jsem se dostal na ulici tak jsem i ten tlačítkový mobil prodal. Bylo to pár dolarů ale aspoň něco" řekl jsem a ona přikývla.

,,Hele našla jsem svůj starý IPhone 5 tak bych ti ho mohla dát" ,,Ale já s tím vůbec neumím. Já možná tak umím jenom s takovým tím velkým počítačem co bylo vždy ve škole jinak s tím notebookem a dotykovým mobilem fakt neumím" ,,Já tě všechno naučím. A teď si zase nějak bledej takže si jdi lehnout aby jsi neomdlel" řekla a já jí radši poslechl a lehl si na gauč.

*********

,,Oh bože proč tak neskutečně zvracím?" Povzdechl jsem si. Bar mi sáhla na čelo a zamračila se.

,,Pojď se mnou" řekla a odvedla mě do svojí ložnice. ,,Lehni si. Postel je větší" řekla a já si lehl a povzdechl si.

Potom mi dala teploměr a odešla pryč. Už je večer a oba dva jsme už umytí ale mě je pořád blbě.

Když se vrátila tak měla nějaký hadr v ruce.

,,Tak kolik?" Vzala mi teploměr a povzdechla si. ,,38,2. Justine to je hodně" ,,To bude dobrý určitě" řekl jsem a ona mi dala ten hadr na čelo.

,,Dobře ale kdyžtak jedeme zítra do té nemocnice. A jinak dneska spíš tady aby jsi se vyspal. Na tom gauči to není moc pohodlný" ,,Je to pohodlný gauč. A já nebudu spát ve tvoji posteli" ,,Prosím udělej to pro mě. Já chci aby si tady spal. Je to lepší a hlavně to máš blíž ke koupelně kdyby jsi chtěl zase zvracet. Tak prosím" řekla a já si povzdechl a přikývl.

,,Super tak já si beru Oli sebou tak ahoj. Hezky se vyspi a ještě si vezmi prášky. Kdyby se v noci cokoliv dělo tak mě klidně vzbuď" řekla a odešla.

Povzdechl jsem si a přikryl se její peřinou. Ona je tak strašně moc hodná.

Ahoooj❤️❤️ takže další část. Jaký to zatím je? Mě se tahle část moc nelíbí ale budu ráda za každé vaše komentáře. Snad se vám to líbí ❤️❤️

My angel✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat