Eighteen

3.7K 146 6
                                    

Justin

Ráno jsem se probudil na to že mě Bar hladila po hrudi a kreslila mi tam neviditelné obrazce. Otevřel jsem oči a podíval se na ní.

,,Dobré ráno" zamumlal jsem. ,,No dobré ospalče" zasmála se a já si jí k sobě úplně přitiskl. ,,Jak si se vyspal?" Zeptala se. ,,Já jsem se vyspal hodně dobře. S tebou se spí krásně" usmál jsem se a přiblížil se k ní. ,,Jo?" Zašeptala s úsměvem. ,,Ano" kývl jsem a ona mě políbila. Sedla si na mě obkročmo a začali jsme se hodně líbat.

,,Miluju tě" zašeptala. ,,Taky tě miluju" Zašeptal jsem ji do ucha a začal jí líbat na krku. ,,Jsem tak strašně ráda že tě tu mám. Už mi nikdy neodcházej" ,,Neboj se to už nikdy neudělám. Nenechám tě tu" řekl jsem a ona mě objala.

Mazlili jsme se když nás najednou vyrušilo hlasité a pronikavé mňoukání Olivie. ,,Takže asi stáváme" řekla Bar a slezla ze mě. Povzdechl jsem si a taky se postavil.

,,Potřebuji se vysprchovat. Mohl by jsi dát Oli jídlo?" ,,Jasně" kývl jsem a odešel jsem z ložnice.

V kuchyni jsem dal Oli jídlo a pak jsem si vyndal ingredience na smažená vajíčka. Chci udělat Bar snídani. Takže Justine jak tě to mamka učila. Vajíčka, cibule, trochu papriky do toho a trochu slaniny. To se zvládne.

V misce jsem si rozšhlehal vajíčka, přidal papriku, slaninu. Rozpálil jsem si pánev, dal tam trochu cibule a směs jsem tam vylil.

,,Co tu děláš?" Přišla ke mě Bar a chytila mě ze zadu kolem pasu. ,,Dělám ti snídani" řekl jsem. ,,Kde si se to naučil?" ,,Mamka" řekl jsem a ona přikývla. Promíchal jsem vajíčka a byl jsem docela pyšný. Zatím se mi to vede.

Otočil jsem se na Bar a políbil ji. ,,Jsi nádherná" Zašeptal jsem. ,,Máš na rtech rtěnku" zasmála se a palcem mi začala utírat rty.

,,To mi nevadí" zamumlal jsem a zase jí políbil. Začali jsme se líbat a nevnímali svět kolem sebe. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli a já ji jenom rukou přejížděl po tváři a usmíval se. Nechápu jak tahle úžasná a krásná holka je moje.

,,Zlato" zasmála se a já kývl. ,,Asi se ti to pálí" zašeptala a já od ní odskočil a podíval se na svoje černé vajíčka. ,,Kurva!" Zařval jsem a snažil se to zachránit ale už to nešlo. ,, To už nezachraníš" řekla. ,,Doprdele. Jsem ti chtěl udělat snídani" povzdechl jsem si. ,,Justine prosímtě to nevadí. Zajdeme si ven na snídani a pak rovnou se půjdeme podívat na ten tvůj byt jo?" ,,Tak dobře" kývl jsem.

,,Jdu se teda převlíknout" řekl jsem a rozešel se do ložnice. Z kufru jsem si vzal svoje věci a převlékl se.

Potom jsem šel zase za Bar, která umývala pánev. ,,Já jsem to chtěl udělat. Posral jsem to tak jsem to měl i uklidit" ,,Nevadí" usmála se na mě a pak ke mě přišla a vzala mě za ruku. ,,Jdeme?" Kývl jsem a šli jsme do předsíně. Pomohl jsem Bar obléknout bundu a pak jsem si jí taky oblékl a mohli jsme jít.

*********

Sedíme v takové roztomilé restauraci a díváme se do jídelního lístku. Do 11 tu dělají snídaně a Bar říkala, že je to tu opravdu výborné.

,, Tak když si dnes začal dělat vajíčka tak si je dáme teď ne?" Řekla Bar a já kývl. Za chvíli přišla číšnice. ,, Dvakrát smažená vajíčka. K tomu dvakrát pomerančový džus a pak jeden ten borůvkových muffin" řekl jsem a ona si to zapsala a zase odešla. ,, Muffin?" ,,Ano máš ráda borůvky ne?" ,,Miluju borůvky" usmála se a já se zasmál a chytil ji za ruku.

,,Nad čím přemýšlíš?" Zeptala se. ,, Jsi strašně nádherná a já nechápu jak můžeš být se mnou" ,,Justine ty jsi taky nádherný. Strašně se mi líbíš a jsi strašně hodný. Spíš nechápu jak můžeš být se mnou" ,,Strašně moc tě miluji" řekl jsem a políbil ji.

,,Barbaro?" Ozvalo se a my jsme se od sebe odtáhli. K našemu stolu přišly tři holky. Mohlo jim být tak 15. ,,Ahoj" pousmála se Bar. ,,Můžeme se s tebou vyfotit? Jsi naše nejoblíbenější modelka" Řekla jedna. ,,Určitě a to jsem ráda" řekla Bar a postavila se. Každá se s ní vyfotila a pak jsem je já jako skupinku vyfotil. ,, Vy dva spolu chodíte?" Zeptala se ta nejmenší. ,, Ano" ,,To je super. Přejeme vám to. Hodíte se k sobě" řekla jedna a my jsme se usmáli a poděkovali. Holky se spolu rozloučily a pak odešly.

,,To byly tvoje fanynky?" ,,Jo. Mám je moc ráda" usmála se. Číšnice nám za chvíli přinesla jídlo a my jsme se do toho hned pustili.

,,Každý rok na Silvestra moji kamarádi a další lidi dá se říct, kteří jsou slavní tak se pořádá taková velká party v jednom klubu. Můžou tam jenom pozvaní a já tam každý rok chodím takže se chci zeptat jestli chceš jít tenhle rok taky. Ale jestli ne tak spolu zůstaneme doma" ,,Bar jasně že s tebou půjdu. Chtěl bych konečně na nějakou party. A chtěl bych poznat tvoje kamarády. Moc rád půjdu" usmál jsem se a ona se taky usmála.

Když jsem dojedl a Bar si ještě dojídala muffin tak jsem šel zaplatit. Byl to tak hezký pocit když jsem něco platil i za Bar.

,,Justine proč si to za mě proboha platil?" Vyhrkla. ,,Pšš" dal jsem ji prst na rty a pak jsem ji políbil. ,,Neřeš to" zamumlal jsem ji do rtů a ona protočila očima a dala mi dlouhou pusu a pak se odtáhla.

Vyšli jsme z restaurace a šli jsme na adresu kde je můj byt. Byl jsem strašně šťastný. Mám vlastní byt.

S Bar jsme vlezli do bytu a já se začal rozhlížet. Byla tu předsíň a v té taková větší skříň.

Šli jsme rovně a hned na nás vykoukli dlouhé schody do druhého patra. ,,No Panebože ono to má i druhé patro" vydechl jsem. ,,No tvoje mamka se nějak přetáhla před kapsu" zasmála se. ,,Já se z ní zblázním. To ji pak musím hned zavolat" povzdechl jsem si.

Na pravé straně od schodů byla kuchyň a obývák a na levé straně byl takový menší pokoj kde nebylo nic. To nevím co by tam mohlo být.

Vyšli jsme schody nahoru a na jedné straně byla velká koupelna a pak na druhé straně velká ložnice. ,,To je tak skvělý byt" usmála se Bar. ,,To teda. Já se z tý mamky opravdu zblázním. Říkala že je to velký byt ale nemyslel jsem až takhle." Povzdechl jsem si znova. ,,Justine tak ona ti chtěla udělat radost. Hlavně na ní nebuď naštvaný. Vždyť tě má ráda a snažila se" ,,Já vím ale muselo to být příšerně drahý a mě to mrzí" řekl jsem a ona mě objala. ,,Večer si s ní zavoláš. Ale nějak nechápu na co ti dala ještě tolik peněz když už skoro všechen nábytek tu je. A tahle postel vypadá extra pohodlně" řekla a já se zasmál.

Chytil jsem ji pod zadkem a vyzvedl. Bar si kolem mě hned obmotala nohy a já se rozešel k té posteli. Položil jsem ji tam a lehl si nad ní. ,,Je fakt extra pohodlná" řekla a já jí políbil. ,,Jsem tak rád že tě mám" ,,A já jsem tak ráda že tě mám u sebe. Nikdy tě nikam nepustím" řekla a já se usmál a políbil.

Názory? ❤️❤️

A jinak holky začaly prázdniny a možná dost lidí si myslí, že když není škola a nejsou moc žádné povinnosti tak budu vydávat skoro pořad. Ale tak to u mě není. Já mám docel zabrané prázdniny a budu chodit i na brigádu. Samozřejmě se budu snažit co nejvíce vydávat a třeba když někam pojedu tak v autě na mobilu psát. Ale nečekejte že budou části každý den. To je jen takový info a já doufám že se vám část líbila a zanechate mi hezké komentáře ❤️❤️

My angel✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat