,,Musíš tam ísť zo mnou. Nenecháš ma tam ísť samú, môže sa mi nečo stať"uprosene som hľadela na Sophie ktorá ako zvyčajne pri tejto téme neprejavovala známky nadšenia. ,,Veď dobre vieš že niesom na také párty, vôbec sa mi tam nechce ísť. " musím ju presvedčiť, sama nepôjdem. ,,Prosím. Nabudúce ta už nebudem otravovať." musí povedať áno. ,,Tak dobre, no iba dnes." Zvýskla som od radosti. Sophie nieje tip človeka ktorý by rád chodil na párty. Aj keď ju nechápem je to moja najlepšia kamarátka. Áno nikto by to netipoval ale je to tak. ,,Oki. Idem domov a okolo piatej prídem k tebe prezlečieme sa namaľujem sa, pôjdeme o päťtnásť minút skôr. Ahoj." v rýchlosti som ju obíjmula a ponáhľala sa domov aby nestihla mať žiadne namietky. Zo školy domov to nemám ďaleko, chodím pešo. Väčšinou chodím z Alex no keď má iné plány idem sama. Sophie musí chodiť na autobuse. Má to dosť ďaleko. Ani som sa neuvedomila a stála som pred domom. Zistila som že to asi nestihnem. Rýchlo som si premenila učebnice, presvedčila som mamku a utekala na zástavku. Autobus bol plný. Zvyčajne mi bolo zle, ale dnes som blúdila v myšlienkach.
●●●
Už sedím u Sophie na posteli a vyberám čo by si mohla obliecť. Nakoniec som jej vybrala krátke letné šaty. Už sedím u Sophie na posteli a vyberám čo by si mohla obliecť. Nakoniec som jej vybrala krátke letné šaty.
Sophie je tak trochu ako chlapec. Radšej bude hrať futbal ako sa maľovať alebo by sa radšej zakopala pod zem len aby nemusela nakupovať. No ja jej to nezazlievam. Niektorý ľudia sa nás pýtajú ako mi dve môžeme byť najlepšie kamarátky, keď sme také odlišné, no ja im na to neodpoviem. Mám ju rada veď sa už poznáme od piatého ročníka čo je 7 rokov.
Z môjho premýšľania o mne a mojej najlepšej kamarátky na vyrušila Sophie s jej hlasným výkrikom. Neváhala som ani sekundu a rozbehla sa do kúpeľne.
,, Čo sa to tu..." nedopovedala som, pretože keď som Sophi videla v tých šatách... proste som onemela.
,, Pozri sa ako vyzerám! Vyzerám ako niekto kto má svoje telefónne číslo napísané na verejných záchodoch alebo ako niekto kto rozťahuje nohy ako dvere v tescu!" povedala naštvane.
,, Nie nevyzeráš tak. Vyzeráš úchvatne." protestovala som.
Ona sa iba ironicky uchechtla a začala sa vyzliekať. Rýchlo som k nej pribehla a zabránila jej aby sa vyzliekla.
,, Čo to robíš?" Chcela si aby som išla s tebou na párty a nie oblečená ako štetka!"
,, Nie si oblečená ako štetka a áno chcela som aby si išla so mnou na párty ale ty budeš taká dobrá a tie šaty si necháš." povedala som a urobila psie oči. Vedela som že to na ňu zaberie vždy to na ňu zabralo.
,, Aaghr... tie tvoje psie oči.... no tak dobre." povedala. Ja som zvýskla a silno ju objala.
,, Dobre, dobre to stačí veď ma rozpučíš." hovorila už takmer bez dychu.
,, Och... prepáč." ospravedlnila som sa.
,, To nevadí."
,, No tak začnime musím ti ešte spraviť make-up a ešte ti nakulmujem vlasy..." povedala som a pustila sa do práce.
Ja som ani veľmi nepremýšľala čo si oblečiem, predsa len na takéto párty chodím častejšie ako do školy.
Obliekla som si len čipkovaný biely top a provokatívnu červenú sukňu.
,, Sophie? Ty asi nemáš veľa kozmetiky?"
,, Ehm. Nie" usmiala sa akoby si myslela že som zabudla na kozmetiku. ,, Neboj mám kozmetiku. Len som chcela vedieť či by sme to nemohli nejako skombinovať, ale vynájdem sa aj s tými čo som priniesla ja." ,, Prečo si to nezabudla aspoň by som nešla na tu párty ako zmachlene vajce."
,, Nehuč a sadni si." z trochu diabolským uškrnom som ju išla namaľovať. U nej som zvolila pestro rúžový odtieň rúžu a jemnú linku. Namiesto výrazných očných tieňou som jej radšej dala viac highlighteru a bronzeru.
,, Hotovo! Už sa len namaľujem ja a potom si urobíme vlasy."podala som jej zrkadlo a čakala na reakciu.,, Tak toto už je moc. Nechcem tam ísť takto!" ,, Z tohto už nevycúveš. Si už z polovici pripravená, stačia len topánky a účes."
Ja som človek ktorý nemôže byť obyčajný preto už vždy z davu vyčnievam keď nie make-upom tak oblečením. Dnes som zvolila menej výstredné oblečenie takže make- up si dám trochu viac prehnaný.
Pre seba som zvolila rúž v odtieni sukne, výraznejšiu linku v silno modrej farbe ktoré ladili k mojmu odtieni vlasov.
Nalepila som si umelé mihalnice, namaľovala obočie. Dala si tonu highlighteru a bronzéru a make-up som už len zafixovala púdrom.
,, Oki. Môžeme ísť na vlasy."otočila som sa na Sophie. Všimla som si u nej menšiu nervozitu. ,,Čo sa deje?" ,,Mama ma nesmie vidieť!"ja som úplne zabudla že jej matka nechce aby sa Sophie maľovala.
,, Neboj nejako ťa prepašujeme. Teraz ti ideme urobiť vlasy."jej som zvolila plážové kučery a ja som si umyla vlasy a nechala ich rozpustené, predsa len k tmavo modrým vlasom sa veľa účesov nehodí.
Ako topánky som Sophie vybrala dosť vysoké ihličky a sebe obyčajné tenisky. Už si viem predstaviť ako sa zatvári keď ich uvidí. ,,Oki. Môžeme ísť?"
Ahojte dúfam že sa vám náš príbeh páči💓 a ospravedlňujem sa za chyby😘😘 ILY💙💙
YOU ARE READING
Never ending story
FanfictionSophie a Karol❤dve najlepšie kamarátky, ktoré žijú úplne obyčajný život. Dokáže im niekto zmeniť úplne obyčajný život na život na výslní za asi 5 minút? 🤔❤ Vopred sa ospravedlňujeme za gramatické chyby...