Lucas and Matias

16 2 0
                                    

Karol (pohľad)
,,Karol" niekto mna mna zakričal. ,,Áno?" otočila som sa. Presne toto som celá ja, ani neviem kto na mna zakričí a ja už sa z radosťou otáčam. Ale hneď potom som to mierne oľutovala. ,,Nechcela by si so mnou ísť na Gala Night?" spýtal sa ma Matias. Páčilo sa mi ako sa snažil zakryť to že s toho bol dost vystresovaný. Aj ked sa mi to u naho zdalo divné. Oki, to je aj v podstate jedno. Len čo teraz odpoviem?!?,,No. Ehm. Je na to este dosť času. A neviem čo sa stane dovtedy. Ale asi áno."

●●●
Sophie (pohľad)
Sedím pri stole a "s radosťou"si vychutnávam ten humus, ktorý tu nazývaju jedlo. Vidím na začiatku jedálne Karol ako sa usmieva. Čo jej zase je? Zamávala som aby ma videla. Keď ma uvidela usmiala sa ešte viacej ako som si myslela že sa dá. ,,Čo ti je?" opýtala som sa zo záujmom.    ,,Nič. Čo by malo byť?" opýtala sa nechápavo. ,,Jasné a pre to nič sa tváriš ako by si mala 5 rokov a dostala pernamentku do Disneylandu."   ,,Veď mi nič nieje."    ,,Vyklop to." začínala som byť rozčúlena. ,,No tak dobre. Matias ma pozval na ples." povedala a letmo sa usmiala. ,,Aj mňa Lucas pozval." povedala som bez záujmu. ,,Dúfam že si súhlasila!" vražedne na mňa pozrela. ,,Nie. Otičila som sa na päte a nechala ho tam stáť."   ,,Pôjdeš tam!" povedala Karol. Aj keď to bol prikazovací tón. ,,Čože?! Prečo by som mala?"   ,,Lebo ja tam s Matiasom idem a chcem mať psichyckú podporu."
Marias (pohľad)
,,Čau Lucas." pozdravil som. ,,Seerus. Bro. Čo sa tváriš jak teploško?" zasmial som sa. ,,Ale nie teraz vážne. Idem na ples s Karol."    ,,To máš super." z veľkým záujmom odvrkol Lucas. ,,Vyzerá to že Soph sa ti nesnaží podľahnúť." uškrnul som sa. ,,Strašne vtipné."  ,,Počúvaj viem že ti podľahne každá jedna ktorú len chceš, ale musíš si uvedomiť že Karol a Soph su diametráne odlišné." takú múdru reč som zo seba už dlho nevypustil. ,,Aspoň niesom ako ty. Stále nechápem ako ne možné že si sa ešte z nijakou nevyspal."   ,,No vieš, ja niesom ako môj braček. Nepretrkám každú druhu len preto že ma prefektnú riť alebo veľke kozy. A tak ju neodkopnem ako odpad. Ja čakám na tú pravu. Tú jedinečnú. Inak este stále nechápem v čom ta pritahuje Soph. " už mi fakt lezie na nervy ako sa sprava ku každej jednej žene. Síce tie ženy su tiež dosť tupé že mu naletia. Ale viem že jemu sa neda odolať. Kedže je moja dvojička. Nie. Stop. Nemôžem byť taka samoľúba ako ja. Aj keď si myslím že iba polovica maminého tovaru nebola chybná.
Lucas (pohľad)
M

atias mal asi pravdu. Karol a Soph sú iné. Samozrejme v dobrom zmysle slova. Ale stále to nechápem ako je možné že mi ešte soph nepodľahla. Veď mňa chce predsa každá. No u Spoh to neplatí asi preto ma pritahuje. No nič skúsim sa jej ešte raz opýtať, a keď ma tam zase nechá stáť jak vola uprostred chodby tak...tak...tak...asi nič.

●●●

Vidím ju. Toto je moja šanca sa opýtať. ,,Ahoj." pozdravil som ju. ,,Čau." odzdravila mi. ,,Počuj. Naozaj by som bol rád ak by si so mnou šla na ten ples."   ,,Pozri, pôjdem s tebou na ples. Ale len kvôli Karol. Nie kvôli tebe ani kvôli. Len Karol."  No to zabolelo. Ale aspoň tam pôjde.

No čo poviete na novú časť? Vudeme rádi za každý votes a koment.❤❤Pusu😙

Never ending storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora