3-yeni okul

38 6 0
                                    

Sabah kalktığımda saate baktım 6:30'tu bu kadar erken kalktığıma şaşırdım bunu kendimden beklemezdim uyumaya çalıştım nede olsa okula saat 8'de okulda olmam gerek ama uyuyamadım,sonra kalkıp bir duş aldım ben duştayken annem kalkmış kahvaltıyı hazırlamıştı bile.

"günaydın annemm" dedim o da

"günaydın aşkım" falan dedi.

Hazırlanıp çıktım bu gün okula yürüyerek gitmek istiyodum annem 5 blok ötede olduğunu söyleyince.

Tam kapıdan çıkacaktımki Drew'ı gördüm.

"Günaydın" dedi.

" Günaydın Drew"

"Okula beraber gitmeye ne dersin?" dediğinde

"ben yürüyerek gitmeyi düşünüyodum" dedim.

" O zaman bende yürürüm nede olsa yağ yakmış olurum he?" dediğinde ikimizde güldük.

Okula varana kadar konuşmadan yürüdük. Okula geldiğimizde"Ben dolabıma gitcem sonra görüşürüz" dedi

"görüşürüz"dedim.

Bende dolabımı bulmaya  koyuldum ve sonunda buldum.

Tam eşyalarımı yerleştirirken birden biri bana çarptı

"Önüne baksana" dediğimde o dünki kas yığını olduğunu anladım bana pis bir bakış atıp devam etti  

"Vay vay vay bu bizim dünki prenses değil mi

pastayı unutmadım sanma TATLIM"  diyip uzaklaştı içimde bir ürperti hissetim yoksa korkmuşmuydum hayır ben korkak değilim ve olmicamda.

Bu saçma şeyleri bir kenara bırakıp ingilizce dersime girdim neyseki o kas yığını yoktu tam hoca derse başlicakken kapı çaldı hadi ama o pis herifle  aynı sınıfta olmak zorundamıydım.

Neyseki yanımda oturmuyodu yanımda Jessie diye bir kız oturuyodu sarışındı kahverengi gözleri vardı.Tatlı bir kıza benziyodu. Dersteyken o kas yığını bana pis pis bakıp duruyodu mal bende ne var lan bakışı attım neyse ders bittiğinde dışarı çıkıp Drew'ı aradım ve sonunda buldum kantine çikolata almaya gittiğimizde

"Drew şuradaki kas yığını kim?"dedim

"Bilirsin işte her okulda olan tipik egosu tavan yapmış zengin bir züppe neredeyse okuldaki bütün güzel kızlarla çıkmış falan işte"

"Peki adı ne?"

"Aaron Storms yanındakı mavi gözlü ise James Hard öbür yanındaki çinli ise Max Martin üçüde hiber gıcık" derken güldük beni nasıl güldüreceğini biliyodu.

Son derse kadar Aaron'ı görmedim bu iyi bir işaretti.Dersler bittikten sonra Drew'la eve gidecektik ama önce pastaneye uğramak istedim o da tamam dedi.

Biz pastaneye vardığımızda dünki oturduğum yere yani Aaron'nun benim yerim dediği yere oturdum bunu gıcıklığına yapıyodum onu gıcık etmek istiyodum nedense.

Biraz bekledikten sonra Aaron ve çetesi geldi ama bu sefer yanlarında 2 kızla geliyolardı kızlardan biri sarışın mavi gözlü öbürü esmerdi.

Herneyse e tabi bizim yanımıza doğru yürüdüler bok sürüleri.

"Tatlım koca poponu oraya japon yapıştırıcısıyla mı yapıştırdın"dediğinde onu duymamış gibi yaptım e tabi sinirlendi kas yığını tam beni yere atıcakken 

Drew "Hadi Skylynn gidelim"

"Yeni kızımız geldiğinde ilk işi birini bulmak olmuş" diye kahkaha attığında kas yığınının arkadaşlarıda ona katıldı.

Bende sinirimden

"Bana bak ben senin tanıdığın sürtüklerden değilim o yüzden bişeyi bilip bilmeden konuşma" dedikten sonra Drew'la beraber eve doğru gittik ona görüşürüz dedikten sonra eve girdim bişi atıştırdıktan sonra odama çıktım okula gitmeyi hiç istemiyodum hem kim okula gitmek ister ki biraz internette oyun oynadıktan sonra kitap okumaya gittim 16 yaşımdayım ama hala oyun oynamayı seviyorum kitap okumayıda seviyorum bir sürü kitabım var.

Kitabı okuduktan sonra uyumaya  gittim.......

****

oy verenlere teşekkürler vermeyip sadece okuyanlarada teşekürler

yeni bölüm kesin gelir

yeni hayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin