Deo 6.

212 3 0
                                    

Okrenula sam se prema njemu i počela da ljubim njegove prelepe usne.
Nemate pojma koliko ga volim zapravo.Ne zbog fizičkog izgleda, već zbog njegovih osećanja prema meni.Polako su nam se usne razdvojile."Moram da se obučem pa možemo u šetnju, ako oćeš?" pitala sam ga, "Prijala bi mi jedna šetnja sa mojom plavookom lepoticom" namignuo mi je.Kad sam se presvukla izašla sam iz kupatila i zatekla praznu sobu, bila sam zbunjena.Na noćnom stočiću je bila neka poruka, brzo sam je uzela i pročitala.
Poruka:
Otišao sam do sobe da se presvučem i istuširam.Biću tu za 15 minuta.Nemoja da se ljutiš na mene što ti nisam odma rekao da idem.
-N

Mali smešak se pojavio na mom licu.Meni je sve ovo bilo tako slatko, i nisam mogla da se ne nasmejem.Uhvatila sam priliku dok se on tušira da odem u njegovu sobu i iznenadim ga.Nakon 5 minuta je izašao sa peškirom oko struka i mokrom plavom kosom koja je bila neuredna.Kada je pogledao u mene bio je izbezumljen.

Nemanja P.O.V.

Izlazim iz kupatila i na krevetu zatičem nju kako sedi i gleda u mene.Bio sam izbezumljen, a pomalo i uplašen.Pogledao sam u te njene prelepe plave oči i nisam mogao da joj ne uputim jedan mali smešak."Hej, otkud ti u mojoj sobi?" zbunjeno sam pitao."Pa smorila sam se u svojoj pa sam odlučila da dođem ovde i sačekam te" iskezila se."Pa dobro, idem samo da se obučem i možemo da krenemo" rekao sam i otišao u kupatilo.Nosio sam belu majicu na bretele na kojoj su dobro bili izraženi moji mišići i crni šorc sa velikim 'Nike' znakom sa strane.Kada sam izašao primeto sam da me je sada čekala naslonjena na vrata gledajući u svoj telefon."Pa jel moja plavooka spremna da krene?" upitao sam, klimnula je glavom i poljubila me.

Melisa P.O.V.

Ne mogu da verujem kako je lep i kako mu dobro stoji ta bela majica.
Javio se mali glasić u mojoj glavi.

Krenuli smo i kada smo već bili dosta daleko od hotela počelo je da grmi i u sledećem trenutku da pljušti kiša."Šta je ovo kog đavola?!" upitala sam ljuto na šta je Nemanja rekao "Ne znam, ajde da uđemo u onu veliku prodavnicu" rekao je i potrčao prema njoj držeći me za ruku."I šta će mo sad Nemanja?" pitala sam ga uznemireno, "Pa šta bi mogli Melisa?!Možemo samo da čekamo" viknuo je ljutito.Pogledala sam ga."Jao bože, Melisa molim te izvini nisam hteo da viknem na tebe" prilazio mi je i zagrlio me, "Nema veze, sve je u redu idalje te volim" rekla sam uputila mu jedan smešak.Poljubila sam ga i primetila da je kiša stala."Hajde da se vratimo" rekla sam tihim glasom a on je samo klimnuo glavom.Ceo put do hotela držali smo se za ruke ukrštenih prstiju.Stigli smo na ulaz u hotel i iza sebe sam čula poznat glas kako me doziva, "Melisaa".Okrenula sam se i iza sebe videla moju mamu kako me čudno gleda."Pa hoćeš li mi predstaviti tog dečka što te drži za ruku?" pitala je uzbuđeno, "A da, izvini ovo je Nemanja, upoznali smo se pre 7 dana na hodniku" rekla sam smeškajući se."Dobar dan" Nemanja je rekao svojim nežnim glasom."I jeste vi sada zajedno?I ako jeste zašto mi nisi rekla?", "Zajedno smo i jednostavno sam zaboravila" opravdavala sam se."Aha, molim te dođi posle do moje sobe da popričamo" rekla je i otišla u meni nekom nepoznatom smeru."Ou, nadrljala sam" rekla sam spuštene glave, "Ne brini se, biće sve u redu" rekao je i poljubio me u čelo."Nemanja čoveče gde si ti poslednjih 7 dana?" upitao ga je dečko koji je bio ispred nas, totalno sam zaboravila da je on ovde došao sa klubom."Opaa, Nemanja jel ti to nova devojka" rekao je drugi dečko, "O bože kako sam nepristojan, ja sam Srđan a ovo je Dušan" rekao je ovaj drugi smeškajući mi se.Obojica su bili visoki i mišićavi, ali Srđan je imao braon kosu i plave oci, a Dušan je imao crnu kosu i braon oči."Momci ovo je moja devojka Melisa" rekao je i jednom rukom me uhvatio oko struka."H-Hej" rekla sam i spustila pogled na pod."Nemanja čoveče moramo to da proslavimo, večeras u mojoj sobi doći će ceo tim" rekao je Dušan uzbuđeno, "Momci ja stvarno ne mogu..." prekinula sam ga i rekla "Nemanja u redu je"."Hej Melisa i ti si pozvana" rekao je Srđan, "Pa izgleda da onda idemo zajedno lepotice" rekao je Nemanja i uhvati me za ruku na šta sam ja klimnula glavom.Nasmejala sam se i poljubila Nemanju."Vou, vou to sačuvajte za sobu vas dovje" rekao je Srđan i počeo da se smeje u čemu mu se i Dušan pridružio."Mi sad moramo da idemo, vidimo se golupčići" rekao je Dušan i otišao zajedno sa Srđanom na drugu stranu hodnika.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pa eto ga i 6. deo.Nadam se da ste uživali i da jedva čekate 7. deo.Puno pozdrava od mene.
Bye bye😘😘😘

NEKAD SMO BILI NAJBOLJI PRIJATELJIWhere stories live. Discover now