"Volim te Nemanja" srećno sam rekla, uzvratio je "I ja tebe plavooka lepotice".Zagrlio me je i poljubio."Pa jesmo li mi sad zvanično u vezi" upitao me je zbunjeno, "Da" rekla sam uzbuđeno.
Sad je 9 uveče i Nemanja se tušira dok ja tražim neki film da pogledamo.Izgleda da je gledanje film postala naša tradicija."Nemanja jesi završio više, već 20 minuta si u kupatilu" viknula sam, "Da,da evo sižem" rekao je iz kupatila.Konačno je izašao iz kupatila."Hvala bogu" rekla sam i nasmešila se na šta je on prevrnuo očima."Videla sam to plavokosi" rekla sam dok sam ustajala sa kreveta."A gde si ti sad krenula?" upitao me je zbunjeno, "Po čips" uzvratila sam mu.Legli smo u krevet i upalili film, naravno Nemanja je otvorio čips i počeo da jede na šta sam ja rekla "Pa dobro daj i meni malo"."Hm, neću dok mi ne kažeš nešto" rekao je zlobno se smeškajući, "Pa dobro, šta oćeš da ti kažem?" pitala sam ga zbunjeno."Zašto si se smeškala danas?" pitao me je ozbiljno, "Pa setila sam se onog kada si me poljubio"."Aha" odgovorio je zbunjeno, "I jel ja sad mogu dobiti čips proždrljivče"."Izvini, kako si me to nazvala?" pitao me je smeškajući se, "Čuo si me proždrljivče", "E sad nećeš dobiti čips dok mi se ne izviniš"."Dobro, izvini" rekla sam i pogledala ga, "A ne tako" rekao je i pokazao na svoja usta.Približila sam mu se i poljubila ga."I?Jel sad mogu dobiti čips?" lepo sam ga pitala, "Naravno" govorio mi je dok mi je pružao čips."Hvala" rekla sam.
Kada se završio film Nemanja je ustao sa kreveta i krenuo ka vratima."A gde si ti pošao gospodine?" upitala sam ga zbunjeno."Pa idem da spavam" rekao je zbunjeno, "A, ja sam mislila da ćeš biti sa mnom" rekla sam tužnim dečijim glasom."Pa ako želiš biću ovde" rekao je smeškajući mi se, "Naravno da želim" ustala sam i povukla ga za ruku.Legao je pored mene i prebacio jednu ruku preko mog struka.
Probudila sam se.Bacila sam pogled na prozor i videla da je dan.Okrenula sam se na drugu stranu i videla Nemanju kako čvrsto spava.Poljubila sam ga u obraz i polako ustala, krenula sam prema kupatilu da se istuširam.Otišla sam pod hladan tuš, pustila sam da mi se ta hladna voda spušta niz lice.Nakon 20 minuta izlazim iz kupatila sam umotanom kosom u peškir, obučena u šorc i majicu na bretele.Kad sam izašla iz kupatila videla sam Nemanju kako sedi na ivici kreveta i rasteže se."Dobro jutro spavalice" rekla sam, uzvratio mi je onim njegovim prelepim jutarnjim osmehom "Dobro jutro" rekao je."Pa kako si spavala?" pitao me je, "Odlično, a ti spavalice?" uzvratila sam."Ja sam odlično spavao, pogotovo što sam bio pored tebe" rekao je i namignuo mi tim njegovim prelepim more plavim očima."Oćemo li na plažu?" pitala sam ga uzbuđeno, "Sačekaj malo lepotice tek sam se probudio" rekao je smeškajući se."Dobro" rekla sam dok sam išla prema kupatilu da se presvučem.Nemanja P.O.V.
Još malo sam se izležavao po krevetu i onda odlučio da odem u svoju sobu i presvučem se u šorc za plažu.Spremio sam krevet krevet i napisao joj poruku na papiru.
Poruka:
Lepotice otišao sam da se presvučem i sredim.Za 15 minuta će mo se naći ispred sobe.Vidimo se ;).
-N
Otišao sam u svoju sobu.Nakon 15 minuta sam izašao i video moju plavooku kako radi nešto na telefonu."Jesi spremna" pitao sam je, "Naravno, a ti?" rekla je i uputila mi jedan od njenih prelepih osmeha.Stigli smo na plažu i odmah sam uskočio u vodu dok je ona nameštala peškire."Ajde u vodu" rekao sam, "Ne bi, ja sam više za sunčanje" rekla je i odmahnula glavom."Dobro, ili ćeš sama ući ili ću te ja uneti" odmahnula je glavom i odma sam krenuo da izlazim iz vode.Zgrabio sam je kao mladu i krenuo ka vodi dok se ona derala."Nemnjaaa!" vikala je,"Spusti me dole, mokar si" držala me je za vrat i paničila."Smiri se, gledaju te ljudi, a i sve jedno ću te ubaciti u vodu" rekao sam i zlobno se osmehnuo."Baš si bezobrazan", "Znam" zlobno sam se osmehnuo i ubacio je u vodu.Odjednom se čulo vrištanje, "Aaaaaa, pa jesi ti normalan Nemanja?Ovo je ledenooo" pa da to je bila ona.Moram da priznam da sam se smejao svemu ovome i ako mi je bila devojka.Melisa P.O.V.
Ne mogu da verujem da je to opet uradio."Pa ti stvarno nisi normalan" rekla sam dok sam mu prilazila.Počela sam da ga vijam po celoj plaži dok nisam zabela sama o svoju nogu i pala.Brzo je dotrcao do mene i podigao me."Koliko si ti smotana ja ne mogu da verujem" rekao je semjući mi se, "A nije smešno" rekla sam ljutito."Ajde da idemo do sobe da se istuširaš i opereš kosu" rekao je njegovim nežnim glasom, "Ajde" rekla sam.Došli smo u sobu i ja sam odma uletela u kupatilo, nakon 30 minuta tuširanja i pranja kose sam izašla umotana u peškir tražeći šta ću da obučem.Osetila sam Nemanjine nežne ruke oko mog struka, njegove nežne poljubce na mom vratu.Okrenula sam se prema njemu i počela da ljubim njegove prelepe usne.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nadam se da vam se svideo 5. deo.Sutra će izaći 6. deo.A do tad puno pozdrava.
Bye bye😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
NEKAD SMO BILI NAJBOLJI PRIJATELJI
RomanceMelisa je jedna 16-ogodišnja devojka koja živi sa mamom, tatom i sestrom.Jedan dan su krenuli na more i Melisa je prvo mislila da ce biti grozno i da nece imati društvo, ali onda je upoznala Nemanju svog buduceg dečka i bivšeg prijatelja iz detinjst...