Deo 8.

194 4 0
                                    

Došao je i taj dan, vraćam se u Beograd.
Za 3 nedelje počinje škola.Spakovala sam sve stvari i sišla dole do auta.Dala sam tati kofer, stvaio ga je u gepek.Otišla sam gore da se pozdravim sa Nemanjom i ako se on u Beograd vraća za 3 dana.
Kad sam ga videla otrčala sam mu u zagrljaj."Vou, čemu ovako jak stisak?Mislim videćemo se za 3 dana" rekao je i zagrlio me, "Znam ali jako ćeš mi nedostajati ta 3 dana" rekla sam tužno i malo se odmakla od njega."Znam, i ti ćeš meni" rekao je i poljubio me u čelo.Odpratio me je do izlaza iz hotela i poljubio moje usne.Pozdravili smo se i ja sam otišla do auta koji je bio na parkingu pored hotela.
Nakon 13 sati puta stigli smo u Beograd."Konačno" rekla je moja sestra kad je videla da smo ušli u Beograd.Ceo put od Atine do Beograda ja sam slušala muziku i gledala kroz prozor misleći na Nemanju.Koliko ja zaparvo obožavam.Konačno smo stigli do našeg velikog stana.Ušla sam u svoju lepu veliku sobu koja je bila gore na spratu.Brzo sam se raspakovala, jer sam znala da ako legnem na krevet nikad se neću raspakovati.Kad sam se raspakovala legla sam na krevet i izvadila telefon iz džepa."Ah, lepo je biti kod kuće" rekla sam.Odlučila sam da se javim Nemanji da sam stigla, a posle ću i Sofiji.Sofija je moja najbolja drugarica i uvek je bila uz mene, i kada mi je bilo najteže ona je bila tu.
Napisala sam poruku Nemanji.
Ja: Hej bebo stigla sam kući

Nemanja: Kako si putovala?

Ja: Dobro

Ja: Već mi nedostaješ 😢

Nemanja: I ti meni lepotice 😢

Ja: Šta radiš?

Nemanja: Ništa sad ću ići sa ortacima na plažu

Nemanja: Ti?

Ja: Ma ništa verovatno ću zvati Sofiju i ići do kafića sa njom

Nemanja: Lepo se provedi 😉

Ja: Hvala i ti isto 😊

Nemanja: Hvala bebo❤

Nemanja: Aj idem sad na plažu pa se čujemo uveče😘

Ja: Ćao😍

Nemanja: Ćao😘

Nakon što smo završili odlučila sam da pozovem Sofiju.Nakon par sekuni Sofija se javila.
-Halo?
-Hej Sofija, Melisa je
-Hej Melisa, kako si?
-Dobro, ti?
-Odlično
-Kako si putovala?
-Super
-Pitala sam se oćeš li sa mnom na kafu?
-Pa može
-Odlično, jel može za 20 minuta?
-Može
-Važi, vidimo se
-Ćao

Prekinula sam poziv i krenula ka ormanu da obučem nešto lepše.Izvukla sam crnu majicu na bretele i na grudima piše 'NIKE' belim slovima i teksas šorc.Upasala sam majicu u šorc jer tako lepše izgleda i krenula ka kupatilu.Na brzinu sam se našminkala i blago uvila kosu na krajevima.Bila sam spremna i odlučila da krenem.Obula sam patike i uputila se prema Sofijinoj zgradi.Stigla sam ispred njene zgrade nakon 5 minuta šetnje, videla Sofiju kako gleda u telefon."Hej" rekla sam i potrčala joj u zagrljaj."Hej Melisaa" rekal je i zagrlila me, "Vauu baš si pocrnela" rekla je oduševljeno.Blago sam se nasmejala i krenule smo ka kafiću."Pa kako je bilo?Sve mi ispričaj" rekla je u uzbuđeno."Pa našla sam dečka" rekla sam i pogledala je da vidim njenu reakciju, i baš je bila iznenađena."Stvarno?Molim te sve mi reci" rekla je radoznalo.
Sve sam joj ispričala.
"Vau tvoj život se okrenuo za 360 stepeni od kad si otišla" rekla je uzbuđeno."Znam" rekla sam i blago se nasmešila.Posle smo još malo pričale.Počeo je da pada mrak pa sam odlučila da se vratim kući.Na putu do kuće prošla sam kroz neki park.U parku nije bilo nikog osim jednog dečka ali on je bio baš daleko.Odlučila sam da sednem malo u park i izdvojim se od svega.Izvadila sam telefon iz džepa i primetila da je 21:38, vau zar tako brzo leti vreme.Odjednom je neko seo pored mene, prvo nisam ni reagovala ali sam se nakon par sekundi okrenula.Videla sam lepog dečka crne kose i braon očiju."Ćao ja sam Luka" rekao je i pružio mi ruku, "Um, zdravo ja sam Melisa" rekla sam zbunjeno i rukovala se sa njim."Pa nisam te viđao ovde često" rekao je, "Ne prolazim često ovim parkom, a i sad sam se vratila sam mora" rekla sam i uputila mu blagi osmeh."Aha, jel imaš dečka?" pitao je radoznalo i osmehnuo mi se, "Da" rekla sam."A, pa to je lepo" rekao je, "A jel ti imaš devojku?" pitala sam iz radoznalosti."Nažalost ne, mislim imao sam ali me je otkačila zbog nekog drugog lika" rekao je tužno."Koje đubre od devojke" rekla sam besno, "Jel mogu da znam kako se zove?" pitala sam ga znatiželjno."Naravno, zove se Sofija", odma sam pomislila na moju Sofiju."A jel mi možeš reći i prezime ako nije tajna?" pitala sam, "Preziva se Cvijetković".Odmah mi je nešto zastalo u grlu i zagrcnula sam se, "Jesi dobro?" pitao je Luka.Klimnula sam glavom iznenađeno."I koliko dugo ste bili zajedno?" pitala sam, "Oko 4 meseca" rekao je i sagnuo glavu."O bože" rekla sam skroz iznenađeno i ljuto."Što sve to pitaš?Jel je poznaješ?" zbunjeno je pitao, "Pa ona mi je igrom slučaja najbolja prijateljica" rekla sam i slegla ramenima."Aha" rekao je kratko.To me je malo zabrinulo.Zavladala je ona neprijatna tišini."Ja bi morala da krenem sad" rekla sam i ustala sa klupe, "Oćeš li mi dati svoj broj telefona?" pitao je.Čudno sam ga pogledala, "Mislim znaš da izađemo nekad na kafu" rekao je i tad sam klimnula glavom.Dala sam mu broj telefona, pozdravili smo se i svako je otišao na svoju stranu.
Stigla sam kući oko 23:15.Svi su spavalali, tiho sam se popela do sve sobe i uzela pidžamu.Moje kupatilo je bilo spojeno sa mojom sobom.Nakon što sam se istuširala legla sam na krevet i uzela telefon da pogledam da li imam nekih poruka.Imala sam 2 poruke i jedan propušten poziv.Prva poruka i propušten poziv su od Nemanje a druga poruka je bila od Luke.Prvo otvaram Nemanjinu poruku.

Nemanja: Hej lepotice javi se kad budeš mogla😘

Ja: E izvini bila sam sa Sofijom u gradu.
Nisam htela da mu kažem da sam upoznala Luku da ne bi poludeo.

Nemanja: Ma opušteno

Nemanja: Kako je bilo?

Ja: Super

Ja: Kako je tebi tamo?

Nemanja: Dosadno nemam svoju plavooku pored sebe da gledamo filmove😢

Ja: Jako mi nedostaješ😢ali gledaćemo filmove kad dodješ u Beograd

Nemanja: Haha obavezno

Ja: Kako su Srđan i Dušan?

Nemanja: Odlično a ti?

Ja: Dobro ti?

Nemanja: Isto

Ja: Kad se vraćate?

Nemanja: U nedelju u 9 ujutro

Ja: Odlično

Nemanja: Jedva čekam da te vidim i ako si skoro otišla😍

Ja: I ja tebe❤

Ja: Malo sam umorna pa ako možemo sutra da se čujemo?

Nemanja: Naravno lepo spavaj plavooka laku noć❤😘

Ja: Hvala i ti lepo spavaj bebo moja laku noć❤

I taman kad sam htela da ostavim telefon setila sam se da mi je Luka poslao poruku.Otvorila sam je.

Luka: Hej

Ja: Izvini što ti nisam ranije odgovorila pričala sam sa Nemanjom

Luka: Ma nema veze

Luka: Kako si?

Ja: Jako umorno ti?

Luka: Ja sam dobro

Luka: Neću da te zamaram pošto si umorna laku noć😉

Ja: Laku noć😊

I sad konačno mogu da spavam.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hej ljudi!
Ja se izvinjavam što mi treba malo više vremena ali škola je u pitanju.I promenila sam ime priče iz određenih razloga.
Kad završim sa ovom pričom počeću da pišem novu.Već imam u vidu šta bi to moglo biti a o detaljima će te saznati kasnije.To je sve od mene za danas.Puno pozdrava.
Bye bye😘😘😘

NEKAD SMO BILI NAJBOLJI PRIJATELJIWhere stories live. Discover now