Odjednom je tu tišinu prekinuo zvuk mog telefona, stigla mi je poruka od Nemanje;wow nisam očekivala njegovu poruku.
Nemanja: Hej!
Ja: Hej!
Nemanja: Šta radiš?
Ja: Ništa upravo sam legla u krevet, a ti?
Nemanja: Ništa, malo mi je dosadno pa reko da vidim šta radi plavooka devojka
Tako mi se sviđa i ako sam ga upoznala pre par sati.Sviđa mi se taj nadimak "PLAVOOKA".
Javio se mali glasić u mojoj glavi.Ja: Baš slatko plavokosi.
Odjednom sam čula kucanje na vratima.Ustala sam da otvorim vrata, a na vratima stojao je taj prelepi plavokosi dečko koji je gledao u mene tim prelepim more plavim očima."H-Hej" promrmljala sam iznenadjeno."Pa hoćeš li me pustiti da uđem ili ću stojati na vratima" rekao je i nasmešio mi se, "Jao izvini" rekla sam postiđeno "Uđi" rekla sam dok sam crvenela od blama."Pa šta nameravaš da radiš večeras?" upitao me je."Pa htela sam da pogledam neki film i jedem čips, a posle da spavam" nasmešila sam se."Pa jel me primaš u društvo?" rekao je i pogledao me tim njegovim prelepim očima."Naravno" rekla sam mu."Pa to je super, koji će mo film gledati plavooka?" upitao me je tim prelepim glasom, "Pa ne znam koji bi ti želeo plavokosi" rekla sam dok sam tražila po internetu neki film."Ne znam, ti izaberi" rekao je.Nakon par minuta listanja po internetu odlučili smo se za Twilight sagu.Zamračili smo sobu, uzeli čips i legli na krevet.Nakon sat vremena filma osetila sam kako mi nešto dodiruje butinu, pogledala sam ispod pokrivača i videla njegovu ruku kako mazi moju butinu.Jako sam pocrvenela, "Moram do kupatila" rekla sam i otrčala u kupatilo.Pogledala sam se u ogledalo i bila sam crvena kao paradajz, umila sam se ledenom vidom i vratila se na kauč.Pomislila sam da će se to desiti samo jednom kada sam opet osetila kako njegova topla nežna ruka dodiruje moju butinu.Osetila sam kako me gleda pa sam mu uzvratila pogled, gledali smo se par sekundi i onda sam stavila svoju glevu na njegovo rame i nastavila da gledam film.
Odjednom sam otvorila oči i shvatila da sam zaspala, pokušala sam da ustanem ali nečija ruka je bila oko mog struka.Okrenula sam se i videla Nemanju kako leži pored mene i spava.Jao bože kako se ovo desilo, bila sam malo zbunjena.Polako sam sklonila njegovu ruku sa sebe i sela na ivicu kreveta.Zgrabila sam svoj telefon sa noćnog stočića i pogledala koliko ima sati.Izbečila sam oči kada sam videla da je 13:27, skočila sam sa krevsta i krenula sam ka kupatilu.Odma sam otišla pod tuš i tamo provela 20 minuta.Konačno sam odlučila da izađem i sredim se, vezala sam kosu u neurednu punđu, obukla sam šorc i majicu i počela da perem zube.Kada sam izašla iz kupatila ugledala sam Nemanju kako sedi na ivici kreveta bez majice, i baš je bio mišićav i imao je pločice što mi se jako svidelo."Dobro jutro" pogledao me je i upotio mi onaj jutarnji osmeh."Dobro jutro plavokosi" nasmešila sam se i pogledala ga."Pa kako si spavala plavooka?" nasmešio se, "Odlično" odgovorila sam "A ti?"."Super" odgovorio je dok se protezao.Neko je zakucao na vrata, "Moraš brzo negde da se sakriješ ne smeju da te vide ovde" rekla sam uspaničeno."Ne brini se" obukao je svoju majicu i otišao je u svoju sobu pošto su nam terase bile spojene a delila ih je samo niska ogradica.Otišla sam do vrata i otvorila, a na vratima je stojala moja mama."Dobro jutro spavalice" rekla je smeškajući mi se."Dobro jutro" uzvratila sam joj."Pa hoćeš li nam se pridružiti na ručku dole u restoranu ili ćeš posle jesti?" upitala me je."Silazim za 5 minuta sačekajte me" rekla sam užurbano.Zgrabila sam svoj telefon i sišla dole na ručak, na stolu me je čekao ukusni ručak.Kad sam pojela ručak otišla sam gore u sobu i presvukla se u kupaći stavila naočare za sunce i spakovala sam stavri za plažu u moju torbu.Zazvonio mi je telefon i predpodstavila sam da je poruka bila od Nemanje i bila sam upravu.Nemanja: Hej plavooka;)
Ja: Hej plavokosi
Nemanja: Oćeš na plažu za 15 min.?
Ja: Haha, kao da mi čitas misli upravo sam htela da krenema na plažu
Nemanja: Sačekaj me ispred sobe tu sam za minut.
I stvarno je bio tu za minut.Pozdravili smo se i krenuli na plažu.Kad smo stigli on je odma utrčao u vodu."E odlična je voda ajde uđi" čula sam ga kako viče iz vode."Nah, ja sam više za sunčanje" odgovorila sam i zatvorila oči.Odjednom me je polio vodom."Nemanjaaa!!!" skiknula sam, " E sad si gotov ti...ti...ti bezobrazniče".Počela sam da ga vijam po plaži, odjednom je ušao u vodu i ja za njim."Vidiš da nije tako teško ući u vodu" nasmešio se zlobno, odjednom sam počela da ga prskam vodom i potapam.Zaronio je i nestao iz mog vidika, pogledom sam ga tražila po vodi.Odjednom me je podigao i prebacio preko ramena.Jako sam se uplašila i počela da vrištim."Smiri se plavooka, neću te ubiti", počela sam da ga udaram po leđima dok su nas ljudi na plaži čudno gledali.Spustio me je na peškir i legao pored mene."Nemanja?" upitala sam ga, "Da Melisa" odgovorio je znatiželjno."Oćemo li se mi družiti i kada dođemo u Beograd?" upitala sam tužno, "Zašto se ne bi družili?" odgovorio je pitanjem."Pa ne znam, mislim ti ćeš verovatno otići na svoju stranu i biti sa svojim prijateljima a ja ću otići na svoju", "O zaboga Melisa, naravno da će mo se družiti i kad dođemo u Beograd, mislim razmenili smo brojeve telefona i živimo u istom gradu, bilo bi glupo da se ne družimo pogotovo sad nakon što smo se zbližili".Pogledala sam u njega i jako ga zagrlila.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Evo ga i drugi deo,nadam se da ste uživali čitajući ga.Potrudiću se da što pre izađe i treći deo a do tad puno pozdrava od mene.
Bye bye😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
NEKAD SMO BILI NAJBOLJI PRIJATELJI
RomansaMelisa je jedna 16-ogodišnja devojka koja živi sa mamom, tatom i sestrom.Jedan dan su krenuli na more i Melisa je prvo mislila da ce biti grozno i da nece imati društvo, ali onda je upoznala Nemanju svog buduceg dečka i bivšeg prijatelja iz detinjst...