Najlepsza przyjaciółka, prawa ręką. Szczerość przede wszystkim. A tak naprawdę to największy wróg, osoba próbująca mi zaszkodzić. Kłamstwo to twoje drugie imię.
Pamiętasz, jak byłyśmy małe? Zawsze zabierałaś moje porcje frytek, byłaś księżniczką siedzącą na tronie zrobionym z czekolady. Zrobienie tronu z czekolady to najgłupszy pomysł na jaki mogłaś wpaść, bo teraz on się rozpuszcza i na końcu pleśnieje. Tak samo jak twoja osobowość. Trzymałyśmy się razem odkąd sięgam pamięcią, ufałam ci, a ty rozsiewałaś plotki, które niszczyły życie, nie tylko mi. Pamiętasz Kate z 1d? Pamiętasz, co jej zrobiłaś? Na pewno pamiętasz, ale gdzie byłaby zabawa jakbym nie przytoczyła tego zdarzenia?
Siedziałam na dworze, przy stoliku, odrabiając zadanie z matematyki. Na boisku grali chłopcy w tym Jake, który bardzo ci się w tamtym okresie podobał. Gdy skończyli mecz, do chłopaka podbiegła Kate, jego dziewczyna. Zazdrość tobą zawładnęła.
Parę dni później Kate została pobita. Miała złamaną rękę i pociętą twarz. Następnie w świat poszła plotka, że zdradzała Jake'a z kim popadnie. Odebrała sobie życie, a ty żyłaś i z uśmiechem na ustach kroczyłaś po korytarzach. Czas usunąć ten uśmieszek. Niech wszyscy wiedzą, że wielka królowa Dinah Jane zabiła dwa lata młodszą od siebie, bezbronną dziewczynę, bo zakochała się w jej chłopaku! Ślicznie.
Zagroziłam, że powiem o wszystkim dyrektorce. Rzuciłaś się na mnie. Wyzywałaś i nawet podniosłaś na mnie rękę. Myślałam, że cię znam, ale najwidoczniej się myliłam. Zaczęłaś rozgadywać, że całowałam się z Austinem, a to wywołało efekt śnieżnej kuli, która turlała się w dół, zbierając następne żniwa.
Twoje "dzieło" kontynuowały plotki na temat mojego życia. Sprowokowałaś następną osobę, żeby odwróciła się ode mnie i ci pomogła. To też zrobiła.
Ally Brooke, witaj na swojej taśmie.
CZYTASZ
10 REASONS WHY • camren
FanfictionIstnieje dziesięć powodów śmierci twojej przyjaciółki. Ty jesteś jednym z nich. Lauren Jauregui wraca do domu ze szkoły i przed drzwiami znajduje dziwną paczkę. W środku jest kilka taśm magnetofonowych nagranych przez Camilę, koleżankę z klasy, któr...