Tape 5, Side A

684 101 5
                                    

"Nigdy się nie poddawaj", ale jak się nie poddać, gdy każdy rzuca ci kłody pod nogi? Spadają w przepaść, a potem magicznym sposobem wracają na sam szczyt, jeszcze raz utrudniając ci wspinaczkę. W końcu jest już za ciężko, upadasz na kolana przed kimś, kto symbolizuje "wyższość". Ja również tak upadłam, a raczej... Wpadłam.

W spokoju zwiedzałam szkole korytarze. Wsłuchiwałam się w ciszę, przymknęłam oczy, dalej idąc przed siebie. Moje ciało spotkało się z innym, przez co upadłam. Otworzyłam powieki i ujrzałam Zayna Malika. Zaczął się ze mnie wyśmiewać używając plotek, które wyszły od Ally. Wstałam na proste nogi i chciałam odejść, ale ten złapał mnie za ramiona i obrócił. Pamiętam jego słowa do dzisiaj.

"Widocznie matka jeszcze cię nie dobiła... To ja to zrobię, bękarcie"

Popchnął mnie w taki sposób, że wylądowałam na ziemi. Zaczął mnie kopać, śmiejąc się przy tym. Dopiero po jakichś pięciu minutach odpuścił. Ledwo, co otwierałam oczy. Byłam cała obolała, a na moim ciele pojawiło się więcej fioletowych plam. Powoli się podniosłam i uciekłam. Wiedziałam, że nie mogę o tym nikomu powiedzieć. Inaczej skończyłoby się o wiele gorzej. Zayn już miał takie akcje za sobą; ma trzy wyroki w zawieszeniu, raz nawet pobił własną matkę. Nadużywa narkotyków. Małe sekreciki, a tak wiele znaczą, prawda?

Wreszcie zrozumiałam, co tak naprawdę znaczy ból. Ból - wcale nie znaczy dostać lanie, aż się mdleje. Ból zaczyna się, dopiero wtedy, kiedy boli nas calutkie serce i zdaje się nam, że zaraz przez to umrzemy. Na dodatek nie możemy nikomu zdradzić naszego sekretu. 

Sprawia, że nie chce nam się ruszać ani ręką, ani nogą, ani nawet przekręcić głowy na poduszce. Ból serca zaczął narastać, gdy następne osoby okazały się żmijami pełzającymi po ziemi, tylko po to, żeby mnie ukąsić tam, gdzie boli najbardziej.

Taylor Swift, witaj na swojej taśmie.

10 REASONS WHY • camrenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz