Tape 4, Side B

715 98 3
                                    

Nikt nigdy nie podejrzewał, że samozniszczenie może następować w tak szybkim tempie, że może dosięgnąć każdego. Tego słabego, i tego silnego. Tego inteligentnego, i tego mniej. Następnym stadium jest leżenie w wannie pełnej własnej krwi. Za każdym cięciem nie krwawi tylko nadgarstek. Krwawi też serce. Moje najwidoczniej krwawiło zbyt bardzo.

Moja podróż z żyletkami nie była zbytnio interesująca czy ekscytująca. Pewnego dnia znalazłam małe metalowe urządzenie, byłam ciekawa, co to więc przyłożyłam to do skóry i przejechałam. Stróżka krwi spłynęła po mojej dłoni, a następnie krople cieczy spadły na dębową podłogę. Uczucie nie należało na początku do przyjemnych. Cała dłoń była obolała, a miejsce przecięcia po lekkim dotknięciu otwierało się ponownie i bolało, jak diabli. Potem zaczęłam się przyzwyczajać. Cały ból otrzymany w szkole przelewałam na swoje ręce.

Położyłam się w wannie i myślałam godzinami. 

"Dlaczego ja?" 

"Skąd?" 

"Jak?" 

"Po co?"

Zbyt wiele pytań. Przeniosłam żyletkę na moją rękę i przecięłam ją wzdłuż. Zrobiłam to samo z drugą. Ułożyłam się wygodniej i czekałam. Patrzyłam, jak krew z moich żył spływa po bokach wanny, a następnie ląduje w wodzie, farbując ją na kolor bliski czerwieni. Chwilę później ujrzałam ciemność. Było tu tak spokojnie i cicho. Potem dziwne krzyki, ktoś trząsł moim ciałem, ale nie mogłam się poruszyć. Obudziłam się w szpitalu. Tydzień później wróciłam do szkoły. Założyłam standardową maskę i szłam dalej. 

Kiedy pozujesz, wiesz, że ktoś patrzy. Przywołujesz na twarz najlepszy uśmiech. Popisujesz się najsympatyczniejszą stroną swojej osobowości.

Kto ma od­wagę myśleć nieza­leżnie, ten na­raża się na prześla­dowa­nie, po­nieważ ob­raża głupotę tłumu.

Zayn Malik, witaj na swojej taśmie

10 REASONS WHY • camrenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz