Capitolul 1-Urlet in noapte:
Eram în casă, cu sora mea mai mică, de 13 ani. Părinţii sunt plecaţi şi trebuie să stau cu ea... E o noapte ploioasă, nimic neobiţnuit pentru oraşul nostru, Creawville.
Să vă spun despre mine... Mă numesc Daniel Sharron, am 17 ani şi învaţ la liceul St. Roberts. Sunt căpitanul echipei de bascket din liceu şi unul dintre cei populari, deşi n-am ales eu asta. Nu-mi place să fiu mereu în centrul atenţiei, de aceea nu prea ies în oraş. Am o iubită, numele ei e Emily Shine, dar nu sunt foarte convis ca va mai merge... Am vaga impresie că mă înşeală.
În fine, revenind la ziua prezentă. ploua, iar eu priveam pe geam, cu caştile în urechi, ascultând Eminem. Eram cam melancolic în ultimele zile. Ştiu că pare ciudat pentru un baiat, mai ales pentru un căpitan, dar aveam nevoie de o escapadă. M-am plictisit de banalitatea în care trăiesc, vreau o aventură, ceva de neuitat, care sa-mi schimbe viaţa!
M-am întors în pat, mereu cu acelaşi gând în minte, acela de a schimba ceva. Am auzit deodată un sunet ciudat. Nu semăna cu nimic din ce mai auzisem pana atunci. Mi-am scos căştile şi am aşteptat să se audă din nou. Nu s-a auzit. M-am dat jos din pat şi am mers în camera Mayei. Dormea, deci era clar că nu ea facuse zgomotul.... M-am întors in camera mea şi m-am aşezat lângă fereastră. Am deschis geamul, lăsând sunetele nopţii să mă învăluie. Apoi s-a auzit din nou, mai puternic şi mai înfricoşător.....
CITEȘTI
Lupul din spatele casei
WerewolfLupul nu mă lasă să mor.. Mă aliez, sau pierd vieţile tuturor celor dragi mie.