Multi:Kumsal
Buraya başladığınız tarihi ve saati yazar mısınız?KUMSAL'IN AĞZINDAN;
Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım. Normalde alarmı kapatıp geri uyurdum.Ama bugün okulun ilk günüydü. Zaten geçen seneki okulumda olduğum için herkesi tanıyorum. Bu arada ben Kumsal.Söylemeyi unuttum, bu sene 12. sınıfa geçtim😅Her neyse direkt banyoya ışınlandım. İlk günden geç kalmak istemeyiz değil mi? Rutin işleri hallettikten sonra formamı giyip aşağı indim.Annem yine döktürmüştü. Yaşa be anne!Bir yandan yemeğimi yiyor, diğer yandan da annemlerle konuşuyordum. Sonunda kahvaltımı bitirip dışarı çıktım.Arabama binip okula geldim.
İstiklal Marşı'nı okuduktan sonra sınıflara dağıldık. Sınıfa girdiğimde hiçbir şeyin değişmediğini anladım. Bizim kızlar özlem giderirken erkekler aralarında sesli bir şekilde maç konuşuyorlardı. Değişen tek şey sınıfa yeni bir taş gelmesiydi. Analar neler doğuruyor be!
Her neyse Allah sahibine bağışlasın. Çantamı bırakıp kızların yanına gittim. Biz magazin gündemine girecekken hoca geldi ve yerimize geçtik. İlk gün olduğu için herkes karışık oturuyordu. Ama herkes biliyordu ki, bu uzun sürmeyecekti. Ben ise bir tanecik kankam Derinle oturuyordum. Hoca masaya vurarak dikkati kendine topladığında hepimiz ona döndük. Hoca yeni gelen çocuğa döndü ve adının ne olduğunu sordu. "Aras KARA, bu kadarını bilseniz yeterli" dedi. Ay paşam biz de zaten çok meraklıydık sana.Bir dakika!!! O az önce bana mı baktı? "Amaan aynı sınıftayız bakar tabii" deyip önüme döndüm. Okulun geri kalanı hasret giderme ile geçti. Arasla da arada göz göze geldik. Paşamız çoktan sınıfla kaynaşmıştı bile. Off bana ne ki?! Akşam genellikle Derin ve Hazal ile mesajlaştım. Zaten hep 3'ümüz takılıyoruz. Biraz yemek yedikten sonra kendimi yatağa attım, yorulmuştum. Olanları düşünürken kendimi birtanecik uykunun kollarına bıraktım.
Merhaba arkadaşlar! Bu benim yazdığım ilk hikayem bir hatam olursa affola. Umarım çok güzel bir aile oluruz💙💙💙 Hepinizi çook seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVİYOR MUYUM?
RomanceKalbinin sesini dinlemek istemeyen bir kız, Ve onu deli gibi seven bir erkek... Peki ya bu hikayenin sonu ne olacak? Bu iki genç, aşkın büyüsüne kapılıp sonsuza dek mutlu mu yaşayacak? Yoksa yollarına iki yabancı gibi devam mı edecek? Bütün bu soru...