Bts issues....

78 0 0
                                    

"Welk t-shirt zou ik vandaag aantrekken, de groene of de gele" denkt Mina. Ze doet haar kleding aan, uiteindelijk is het de gele geworden, zeg der vader gedag en gaat naar school. 'MINAA!!!!' Nicole komt schreeuwend naar mina toe. ' Omgg bts heeft een nieuwe album zo leuk' Mina zucht 'alweer die K-pop shit zeker....' Nicole word gelijk boos ' je moet ze echt één keer bekijken je wordt gelijk verliefd geloof me' reageert Nicole, ze lopen naar hun school.

Na een lange dag van 7 saaie lessen en een hoop verhalen over K-popbands van Nicole, komt Mina thuis, ploft op de bank met een zak chips. Mina kijkt naar haar vader die half slaapt en half naar de tv kijkt. Ze denk aan een hoop, wat als mijn vader geen alcoholist was en een baan had hoe zaten ze er dan bij??  Snel is ze haar dagdroom vergeten, terwijl ze zo erg hoopt dat haar dagdroom werkelijkheid word.

Het is vrijdag en Mina gaat op pad met haar bestfriend Nicole, naar hun favoriete club heel duur dat wel maar Nicole betaalt altijd mijn entree we praten een hoop over eigenlijk alles, en ook natuurlijk over bts want ja zo gaat dat als je met Nicole bent. 'Een jongen kijkt naar je' zegt Nicole met een lach in haar gezicht. Mina kijkt geschrokken om en de jongen kijk ook haar aan snel kijkt de jongen weg. Nicole kijkt Mina aan ' hij ziet er wel Cute uit toch?' Mina wordt er een beetje zenuwachtig van ' ja maar ik heb hem maar 1 seconde gezien dus.'  ' dus?' Reageert Nicole. Ze praten weer veder. 'Ehhm Mina hij komt hier heen!' Mina schrikt heel erg van Nicole haar reactie. De jongen loopt langs en legt een briefje neer op hun tafel bedoelt voor Mina, en loopt de tent uit. Mina kijkt naar het briefje het is een telefoon nummer.

Mina is thuis en kijkt naar haar briefje. Wat zou ik doen. Ik ga hem gewoon een appje sturen ik kan hem altijd blokkeren. Ze begint hem te appen.
Mina,
'Heyy ben jij die jongen die dit nummer op mijn tafel heeft gelegd gisteravond?'
Onbekende
'Jaa dat ben ik, ik ben blij dat je me appt, dacht even dat je me nooit ging appen'

Ze hadden nog een lang gesprek over gisteren en over nog veel meer, ze is er achtergekomen dat de jongen kim Taehyung heet.
Taehyung,
Maar we appen nu al bijna de hele dag wil je  misschien samen naar een restaurant gaan ofz ik wil je beter leren kennen in het echt snap je.
Mina,
Ehmm ja is goed
Taehyung,
Oké sta bij de club van gisteren klaar ik haal je om 7 uur op.

Het is 5 voor 7 Mina staat op de afgesproken plek, er komt en dure auto langs en stopt voor Mina. ' jij bent Mina toch Ahh je ziet er echt prachtig uit' zegt Taehyung ' dankjewel en ja ik ben Mina'
Ze stapt bij hem in de auto en racen naar het restaurant. ' Ahh ik ben echt blij dat je me hebt geappt sorry trouwens dat ik die avond niet naar je toe ben gegaan had het erg druk met belangrijke dingen' waarop Mila antwoord ' oo geeft niks we zien elkaar nu toch' Mila kijkt rond waar ze eigenlijk zit, waarschijnlijk iets heel duurs. Ze bestellen hun eten en praten veder.

( Mina weet nog niks dat Taehyung in bts zit)

Nicole is bij Mila thuis,'en hoe was je date met die jongen en hoe heet die eigenlijk?' Mila vertelt alles over Taehyung en hun "date" ze lacht en zegt ' hij heet Kim en ik denk dat hij me echt leuk vind hij appt me echt heel vaak.' Nicole is heel blij voor Mina maar switch gelijk over naar bts. ' en ik denk dat V (kim Taehyung ) mijn favoriete is hij is zo knap hier is een foto van hem' Nicole laat een foto zien, Mina schrikt Nicole kijk haar verbaast aan ' wat is er vind je hem ook knap ofzo?' Mina weet niks te zeggen. ' Ehhmm nee ik dacht even dat het iemand anders was' Nicole lacht ' ja hij heeft een bekend hoofd he' Mina is erg verwart en zegt ' ja inderdaad.'
Nicole is weer naar huis gegaan en Mina gaat weer met Taehyung appen.
Mina,
'Ik heb net zo iets raars meegemaakt'
Taehyung,
' wat is er dan?'
Mina,
' mijn vriendin is helemaal fan van een K-pop band bts ofzo en liet een foto zien van V een bandlid dus en hij lijkt het veel op jou ik schrok ervan.'
Taehyung,
' Haha Mina ik ben blij dat jij me niet meteen herkent die foto die je vriendin liet zien ben ik waarschijnlijk echt, ik wou het je nog vertellen dat ik in bts zit maar ik vond het echt leuk dat ik iemand heb ontmoet die niet mij kent vanwege dat, sorry xx'
Mina,
' ik weet niet wat ik hierop moet reageren,... of ik juist blij moet zijn of niet.
Taehyung,
Snap ik echt het spijt me zo erg dat je er op deze manier te weten bent gekomen.... maar ik vind je echt een heel leuk en lief meisje en wil je beter leren kennen, zullen we vanavond weer afspreken om het goed te maken? Xx'

Ze spraken weer af
Na een tijdje vroeg Taehyung ' zullen we naar mijn huis gaan en daar gewoon chillen?' Dat gingen ze doen. ' WoW woon jij hier?' Jup antwoordde Taehyung, ' maar niet in mijn eentje met 6 andere jongens we wonen met ze allen in een huis' zei Taehyung. ' oh zijn dat de jongen van jou band?' Vroeg Mina.
'Jup' zei Taehyung, wat zou Nicole dat leuk vinden maar Idk of ik haar wel hier bij wil hebben dacht Mina.

'Nou dit is J-hope maar hij wordt ook Hobi genoemd ' zei Taehyung,' Heyy jij moet Mina zijn toch?' Zei Hobi. ' ja klopt' antwoordde Mina.
De rest van de jongens had Mina nog niet ontmoet want ze waren niet thuis.
'Ik ga even trainen' zei Hobi, ' Haha oke is goed Hobi' zei Taehyung.
Tae pakt wat chips en ze gaan samen Netflix kijken, na een tijdje komt Tae dichter bij Mina zitten. Hij is echt knap ik snap wel dat Nicole hem de knapste vind van bts ookal heb ik alleen Tae en Hobi gezien.
Tae komt nu wel erg dicht bij haar zitten en legt zijn hand op der been. ' wat vind je van de film?' Vraagt Mina, 'saai' zegt Tae. Ze moeten allebij lachen. 'Weet je dat ik je eigenlijk echt heel mooi vind' zegt Tae, Mina moet en beetje blozen en vraagt ' wat wil je daarmee zeggen?' Ze kijken elkaar aan, ' oh niks ik wil gewoon dat je weet dat ik je mooi vind' gelijk daarna loopt Tae naar de keuken en schreeuwt ' wil je nog wat drinken' Mina kijk naar zijn richting ' ja lekker'
Eventjes later komt hij terug met twee cocktails.
Ze hadden de film niet afgekeken want ze vonden de film erg saai en hadden meer interessen in elkaar, ze dronken meer cocktails.

Ik werd wakker en wist niet waar ik was, toen zag ik iemand naast me liggen ik schrok. De jongen naast me werd wakker en zag zijn gezicht, het was Tae.
Ik herinnerde me weer meer over gister avond.' Goedemorgen' zei Tae een beetje slaperig nog, ' goedemorgen' zei ik terug. Ze stapte uit bed en ze schrok want ze had andere kleding aan. ' maak je geen zorgen je viel in slaap op de bank en ik dacht ik kan je zo niet laten liggen dus ik heb je naar boven gebracht en je omgekleed' zei Tae, ik keek hem aan ' Is er niks meer gebeurd?'en hij lachte 'nee Haha zo ben ik niet' ze gingen eten en werden weer heel close maar het werd onderbroken door een andere jongen, hij zag mij en ging lachen. ' oh sorry kom ik weer op het verkeerde moment' zei de jongen en Tae ging lachen. De jongen kwam naar mij toe ' ik ben Jungkook' en gaf mij een hand en lachte heel schattig ' Hey, ik ben Mina' ze praatte nog lang samen met Tae en Jungkook, opeens kwam Hobi weer naar ons toe samen met 2 andere het waren suga en Rm. Het was avond geworden iedereen van bts was er dus jimin en Jin waren ook gekomen. Is Tae nou de enige met een vriendin nou ja bijna een vriendin denk ik. Hobi is echt zo grappig als ik alleen al naar zijn hoofd kijk en hij kijkt naar mij begin ik al te lachen wel op een leuke manier, Rm is echt lief maar hij is best onhandig ook wel schattig, Jungkook is echt een Cutie vooral als hij gaat lachen , suga is echt de coole gast van het stel maar kan ook heel zorgzaam zijn, jimin vind ik echt heel aardig ik kan het goed met hem vinden, en Jin is echt de zorgzame van ze en hij is ook heel grappig. Ik heb het echt naar me zin met hun en ze zijn echt zo lief enz.
Met mijn vader ging het trouwens niet heel goed, heel slecht eigenlijk. Ik ben bij hem weggegaan en hij zit nu volgends mij in een afkick clinic. Ik ben bij de jongens komen wonen want ik was daar eigenlijk al 24/7 en het zou dan zonde zijn van mijn geld om een huis te huren als ik er niet vaak ben. ' zullen we met ze allen op vakantie?' Vroeg Suga, iedereen vond het een goed idee. ' we kunnen naar mijn ouders hun vakantiehuis, het is daar echt super mooi en altijd lekker weer' zei Jimin. Iedereen had er heel veel zin in.

Bts issues....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu