Iedereen in het vliegtuig klapt want het vliegtuig is geland.
Tae en ik kijken elkaar aan en beginnen te lachen daarna gaf hij me een kusje.
'Mina ik zet wel je spullen op onze kamer rust jij maar uit' zegt Tae en lacht naar me.
Ik was nog wel een beetje boos op hem vanwege vannacht maar zo heel erg vond ik het niet.
Jimin zegt ' zullen we is een keertje iets samen gaan doe gewoon als vrienden' ' ja lijkt me leuk' reageer ik, jimin is eigenlijk best wel knap.
Oké Mina Wft je hebt met Tae zei ik in mezelf.Jimin kwam naarst me zitten en gaf me een kusje als grapje, ik bloosde, en toen kuste hij me echt. ' oké sorry dat wou ik niet doen' zei hij oprecht. ' geeft niks 'zei ik een beetje verlegen ' niemand die het zag' 'nee gelukkig niet dan ging ik echt dood' zei jimin ik moest lachen ' maar je vond het toch wel lekker' vroeg hij ik knikte
Oké wat gebeurd er ik heb met Tae maar jimin is ook zo schattig.
Jimin en ik zaten in de Starbucks, ' wat zie je er leuk uit' zei Jimin 'd-Dankje' zei ik half stotterend en bloosde.
Na een goed gesprek met Jimin gingen we weer naar huis. 'Hallo' schreeuwde jimin geen antwoord. ' oke iedereen is weg blijkbaar' zei jimin.
'Ik ga me eventjes omkleden oké' zei ik en liep naar mijn kamer.
Toen ik net klaar was hoorde ik geklop op de deur, Jimin Kwam binnen. 'zullen we een film kijken?' Vroeg Jimin ' is goed ik kom zo nog even wat sieraden om doen.'
We keken een horror film, ik haat horror film want ik schrik altijd. 'AAGHH' ik schrok zoals verwacht en viel half op jimin zijn schoot. Ik voelde wat bij zijn been, nee het is nog niet wat ik denk dat het is, jimin kroop iets naar achter en legde zijn hand bij dat plekje, ik keek hem aan en hij was aan het blozen.
' oh sorry' zei ik na een tijdje, ik ging weer recht zitten, ik zag aan jimin's houding dat hij het heel ongemakkelijk vond.
Hij kwam dichter bij mij zitten en keek me aan ' sorry ik ehhmm' zei hij, ik keek hem aan hij beet op zijn lip en ik kroop dichter naar hem toe en kuste hem, hij trok terug ' oh sorry ik dacht dat je het wel wou' zei ik, het was het ongemakkelijkste wat ik ooit in me leven heb gedaan. Hij keek mij aan en hij kuste me, ik kuste terug.
Hij pakte me op terwijl we kuste en ik deed mijn benen op hem heen, hij tilde me naar zijn kamer toe. We gingen op bed zitten, ik trok zijn shirt uit en hij de mijne, ik zag hem wel kijken naar mijn bh. Hij knuffelde me en trok mijn bh uit.
Hij ging op mijn liggen, en hij trok zijn eigen broek uit en hij trok mijn broek ook uit, voordat ik het wist waren we het al aan het doen.Een kleine kreun verliet mijn mond, hij lachte naar me en zei ' doe ik het beter dan Taehyung?'
Ik lachte naar hem een bloosde.' ik denk dat ik kom' zei jinin hij kreunde en even later voelde ik iets warms in me komen.
Na een tijdje waren we klaar 'is dit eenmalig' vroeg Jimin, ' wil je het vaker doen dan' vroeg ik hij lachte naar me ' oké dan weet ik genoeg' zei ik er nog achter.
We hoorde de deur open gaan, ' shit' zei Jimin ' Ehm hier trek dit aan' hij gaf me kleren ik trok het snel aan we liepen de kamer uit, en Tae kwam de gang op. ' Heyy daar zijn jullie, wat deden jullie?' ' niks ik wou even kijken wie binnen kwam' zei jimin en ik knikte ' ja ik ook.' ' ok oké Haha ik dacht al' zei Tae en we liepen met ze allen naar de woonkamer jimin zei heel zacht ' zoo dat ging net goed' ik lachte naar hem hij beet op zijn lip. ' wat zit je haar wild' zei Tae en keek me aan ' ja ik was net in slaap gevallen misschien daarom' loog ik.
Iedereen was weer thuisgekomen, Jimin keek nog steeds naar me niet dat ik het erg vond maar ik wou gewoon niet dat het opviel ofz. Tae legde telkens zijn hand op mijn been of over mijn schouder wat ook logisch is hij is me vriend maar Jimin zag er jaloers uit, als Tae dat deed. We kletsen nog even over wat iedereen vandaag heeft gedaan, best gênant toen Jimin aan de 'beurt' was hij zei dit 'ik heb eigenlijk niet heel veel gedaan, eerst ging ik met Mina afspreken die ging daarna weer naar huis daarna ging ik met een ander meisje afspreken,' terwijl hij dat vertelde bloosde hij. Jhope moest lachen ' vriend wat is er allemaal gebeurt toen' Jimin lachte ' eumm ja hoe moet ik het uitleggen' ' Jimin heeft het gedaan!!' Zei suga en lachte maar was ook weer trots op zijn vriend. ' en hoe was t' zei Tae, ik voelde me verlegen worden hij praatte over mij en Tae vraagt hoe het was. ' nou' begon Jimin ' het was geweldig!' Jimin bloosde, ik voelde dat ik ook ging blozen en trok me terug in mijn trui, best raar dat Jimin over onze seks praat maar ja.
Ik ging als eerste naar bed, en viel gelijk in slaap
Pov Tae (dit doe ik nooit maar oké Haha)
Ze is zo schattig als ze slaapt, ik kwam dichter bij haar staan, ze praat in zich zelf wat een cutie toch. Tae ging dichter bij Mina staan om te luisteren wat ze brabbelde,' ji m in Op pa' zei Mina in haar slaap, Jimin oppa zegt ze dat nou, het zal wel ik ga slapen. Tae ging naast Mina liggen en viel in slaap.
Okeeee hahahahaha dit hoofdstuk omggg dramaaaaaa wat gaat er gebeuren Haha, ik hoop dat jullie het leuk vinden en er gaat nog veel meer gebeuren als je me snapt daarom heet het boek ook bts issues maar okeee ik ga weer doeggg💞💞💞
JE LEEST
Bts issues....
FanfictionVoordat je dit boek leest er zitten heftige/vieze stukjes in als jij dat niet leuk vind ga een ander boek zoeken of skip de stukjes. Mijn verhaal gaat over een meisje genaamd mina. Ze woont bij haar vader in een klein huisje ze heeft weinig geld en...