Pov Mina
2 maanden later
De jongens zijn vaak weg want ze zijn aan het oefenen voor hun concerttour, ik ga vaak winkelen en heb met Nicole afgesproken. Laat ik het kort houden we zijn geen vriendinnen meer.
Ze ging helemaal tekeer op me, en J-hope was toevallig dicht in de buurt, om nieuwe schoenen te kopen.
J-hope redde me van een gestoord wijf, ' J-hope ik wil ook bij jullie wonen' zei Nicole en ' ik ben veel beter dan Mina en veel mooier' zulke dingen schreeuwde ze naar J-hope, waar J-hope heel koeltjes op reageerde ' ja dat zie ik, nou dag dag he'
Dus dat gebeurde er kort samengevat,
ik weet niet waar ze nu is en eigenlijk boeit mij het niet echt.Maar wat er daarna gebeurde had niemand verwacht
( weer vies stukje sorry dat het zo vaak gebeurt hierna stop ik even Haha)
'Nog bedankt he' zei ik toen we in ons huis kwamen ' dat geef toch niks' zei j-hope lachend en ik grijnsde.Ik liep naar hem toe en begon hem te kussen ' weet jij of iemand thuis is' vroeg ik, ' we zijn helemaal alleen' antwoordde hij, ' mooi'
' we gaan het nu op mijn manier doen ' zei J-hope grijnzend en pakte me op, mijn buik zat over zijn schouder.
Hij deed zijn kamer open en gooide me op bed, ik begon mijn shirt uit de doen ' nee, wat zij ik nou we doen het op mijn manier!' Zei J-hope met een dominante blik. Ik schrok maar vond het niet heel erg ik deed mijn shirt weer aan.
Hij ging naar een kast en deed het slot er af, keek me nog een keer aan en deed de kast open.
Ik zag niet wat het was.Hij liep weer naar me toe ' geef je hand' dat deed ik.
Hij binden mijn hand vast aan een fluwelen doek en bond het vast aan de hoek van het bed.Dat deed hij ook bij de andere hand en mijn benen.
Ik keek hem raar aan ' ik heb mijn kleding nog aan' J-hope antwoordde 'sttt' en scheurde mijn shirt kapot, het was Gucci.deed mijn rokje naar benende, en liep weer terug naar die kast, kwam terug meer een stok waar een veertje op zat.
'Probeer stil te blijven liggen' zei J-hope.
Hij ging met het veertje langs mijn linkerbeen omhoog naar mijn buik en maakte daar een paar rondjes.Hij gooide zijn stok weg en ging op me liggen, deed zijn broek uit en ging in me, ik was nog steeds vast gebonden.
Hij gromde en kwam klaar, hij had geen condoom om want ik voelde het in me.
Einde vies stukje
Dit was ongeveer 1,5 maand geleden, we hebben het nog een keer gedaan maar dan heftiger.
Hahaha einde hoofdstuk 5 ik ga nu effe nie meer schrijven over dit want ja.....
maar ik hoop dat je het wel leuk vond ofz HAHAHAH,
Ik ga nu veder aan hoofdstuk 6 en zal dit keer eerder plaatsten kort hoofdstuk
JE LEEST
Bts issues....
FanfictionVoordat je dit boek leest er zitten heftige/vieze stukjes in als jij dat niet leuk vind ga een ander boek zoeken of skip de stukjes. Mijn verhaal gaat over een meisje genaamd mina. Ze woont bij haar vader in een klein huisje ze heeft weinig geld en...