3

28 1 2
                                    

Ik werd wakker en Tae lag niet meer naast me
Ik liep naar Rm zijn kamer hij lag nog op bed wel wakker
'Oh heeyy' zei hij met zijn mooiste ochtend stem
'Heuuy'

Ik ging naast hem liggen wat normaal is bij ons

'Weet jij Hoelang we hier nog zijn' vroeg ik

'6 dagen'
Ik schrok

'Oké dan moeten we nog veel Leuke dingen doen' zei ik en hij moest lachen.

Toen ik naar benende kwam zag ik Tae pannenkoeken bakken super schattig is hij als hij kookt

Ik gaf hem een kus in zijn nek

Hij schrok ik moest lachen

' goedemorgen schatje lekker geslapen' zei hij
Ik knikte

'Hier ik heb pannenkoeken gemaakt wil jij er een of twee' 'eentje.'

Twee uurtjes later waren we met ze alle gaan varen met de boot van jimin ouders,
' WoW deze jacht is echt super luxe!' Hoor ik RM zeggen als hij binnen aan hij kijken is ' tja je kent mijn ouders he' antwoord Jimin.

Ik lag rustig op het dek van de jacht toen het wel opeens erg stil werd, ik keek naar achteren

SPLATSSSSSS ( oké sorry Haha)
De jongen gooide een bak met ijskoud water op me
Ik schrok me dood maar vond het wel grappig
Ik rende achter ze aan, suga sprong zelf het water in ik sprong hem na en 1 seconde later was iedereen in het water met de slappe lach.

' Hahah oké sorry Mina het was Tae's idee' zei Jin die bijna verdronk van het lachen ik moest lachen 'geeft niks.'

We maakte nog wat goals foto's en gingen daarna weer naar ons huis.

Tae en ik gingen naar boven om alvast onze spullen te pakken want morgen gaan we weer naar huis.

We kwamen beneden, ' ik heb pandaxpress bestelt oké' zei jungkook.

Nadat we dat opaten ging iedereen wel naar boven want morgen moeten we vroeg op.

(Beetje vies stukje nu)

Ik wist dat Tae zin had maar het leek me gewoon niet handig en we moeten morgen oom vroeg web enz. ' Tae vandaag effe niet oké morgen moeten we vroeg opstaan' Tae keek me aan en maakte een sip lipje, daar moest ik van lachen.

Tae sprong toch op me, ' Tae ik meen het als we thuis zijn kunnen we het ook gewoon doen!' Maar Tae luisterde niet naar mij ' dat is pas over 11 uur ik heb gewoon zin oké' zei hij 'heel even maar' zei hij nadat ik niks zei.

Voordat ik iets wou zeggen deed hij zijn shirt uit hij weet dat ik dat leuk vindt, ik keek weg. Hij deed daarna mijn blouse open ik wou hem tegen houden maar hij is te sterk.

En voordat ik het wist zat zijn ding in me, hij lachte naar me maar ik kon hem wel wurgen.

Hij versnelde zijn tempo,
het was eigenlijk wel lekker maar ik wou niet dat hij alles met mijn doet wat hij maar wilt.

Hij kuste me in mijn nek en maakte een zuigzoen, langzaam ging die via mijn borsten naar mijn buik en kwam bij zijn bestemming mij punani ( sorry dat woord moest er 1x in staan) hij befde me.

Een kleine kreun kwam uit mijn mond, hij stopte even en grijnsde ' zie je nou wel dat je het wel leuk vind' ik negeerde hem. Daarna stopte hij en ging weer naast me liggen, ik ging met mijn rug naar hem toe.
Ik voelde zijn adem in mijn nek 'sorry babe' en hij legde een arm om mijn heen.

( einde vies stukje )

Om 4uur ging bij iedereen de wekker, ik kleedde me aan nog steeds boos op Tae, en we gingen gezamenlijk eten.

Toen het huis nog een beetje te zien was zei Suga ' dag mooi huisje' iedereen moest lachen ' dag dag ' zei jhope.

Aaaahhh okeee helemaal uit mijn comfort zone door dat stukje maar ik hoop dat het wel goed was, dit was het voor nu weer even.

Hebben jullie nog leuke ideeën voor wat er nog moet komen reageer ff thankyouu voor lezen💞💞

Bts issues....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu