Twee maanden later
16 juni
Het is echt super mooi hier in Zakynthos ( eiland in Griekenland) en het huis zo groot, iedereen heeft een eigen kamer en badkamer. Tae en ik delen samen onze kamer, we hebben nu bijna twee maanden wat. Jin vroeg aan mij ' lijk het je leuk om even met mij een stukje over het eiland te gaan rijden met onze motors' dat deden we toen ook. Ik vond het wel even lekker om er op uit te gaan want in dat huis is het altijd zo druk wel leuk maar druk Haha. We stopte bij een super mooi uitzicht. ' weetje ik vind jou en Tae echt super leuk samen' zei Jin, ik ging lachen ' ja ik ben echt super blij met hem' antwoordde ik. Jin is mijn bestfriend geworden net als de andere maar met Jin kan ik goed mee praten. ' ik moet je wel iets vertellen' zei Jin, ik keek hem verbaast ' Naja soms is Tae een beetje hoe moet ik het zeggen hij vind het leuk om met meiden om te gaan en dan bedoel ik ook echt klef enz' ik schrok een beetje van Jin ' maar ik heb dat in jullie relatie nog niet gezien dat hij met andere meiden iets deed hoor' zei Jin er nog achter. ' ik denk echt dat jij de ware voor hem bent, sinds jij in ons huis woont is Tae veranderd naar een betere Tae' ik werd een beetje rood ' was hij eerst heel anders dan?' Vroeg ik en Jin knikte 'hij ging anders om met meisjes' we praatte verder niet veel meer over Tae, na een kwartier gingen we terug rijden naar het huis.' hee daar zijn jullie we waren jullie al kwijt' zei J-hope, hij stond buiten op ons te wachten. ' ja we gingen even een rondje rijden op de motors' zei Jin en moest een beetje lachen. We gingen naar binnen. 'GEFELICITEERD!!' Zei iedereen, toen voelde ik me echt dom ik ben vandaag jarig. ' Haha jongens ik weet niet wat ik moet zeggen' zei ik, alles zag er zo mooi uit slingers in allemaal mooie kleuren en overal ballonnen. 'Gefeliciteerd schat' zei Tae ' hier is mijn cadeau' hij knuffelde me en gaf zijn cadeau, het waren hele mooie oorbellen en een ring met een hele mooie diamant er op. Ook kreeg ik super veel merk kleding zoals gucci, Louis Vuitton en saint laurant ( weet niet of ik het goed schrijf) ik was er zo blij mee met alles, ' daar moeten we op drinken!' Zei Jimin. Rm kwam 1 seconde later binnen met allemaal cocktails en champagne. We dronken echt veel. Het was ongeveer 2 uur s'nachts en iedereen ging naar bed. Nog een verrassing op mijn bed waren allemaal rozenblaadjes neer gelegd. Tae keek mij aan ' dat heb ik niet gedaan hoor haha' we gingen in bed liggen en we gingen het doen. Het was echt lekker en nadat we het deden gingen we dicht bij elkaar liggen en vielen knuffelend in slaap. Het was de beste verjaardag ooit.
Er stond ontbijt voor ons klaar, jungkook had voor ons allemaal gekookt, en het was super lekker.
We gingen naar een meer ik had mijn nieuwe bikini aan die ik van Jin had gekregen. Het was een gele bikini van tommy. Ik zat op mijn unicorn floaty te zonnen toe Suga naar mij toe kwam zwemmen ik zag hem eerst niet, hij klom op mijn floaty. ' Haha nu is deze floaty ook van mij' hij ging liggen en ook zonnen ik kwam niet meer bij van het lachen. Dat hadden de andere blijkbaar gezien en zwommen ook naar ons toe uiteindelijk hing iedereen half aan de floaty.We waren weer naar huis gegaan ik ging douchen, ik hoorde dat Tae ook in de badkamer kwam. De douche deur ging open en Tae kwam bij mij in de douche staan, hij zoende me, ik vond het wel leuk dus deed mee. We kwamen zoenend uit de douche en droogde ons af. We gingen nog even verder met zoenen enz maar dan in onze kamer. Ik ben echt blij dat ik Tae heb ontmoet en dat ik hier nu ben. Tae deed heel wild en gooide me op bed, best wel knap is hij als hij zin heeft. We deden het weer 'oppa' kreunde ik, Tae keek me aan en grijnsde ' hoe noemde je me?' Ik zag dat hij het leuk vond als ik hem oppa noem dus deed het vaker. We waren klaar ik viel gelijk daarna in slaap.
Ik werd wakker en lag in mijn eentje, iemand klopte op de deur en kwam binnen het was Jimin. Hij kijk naar me en vroeg ' mag ik even bij je liggen?' Ik vond het niet raar dat hij dat vroeg want ik kom ook zo vaak bij hun in bed liggen. Hij lag naast me, hij moest lachen, ' het is hier echt enorm heet' zei hij met een grijns op zijn gezicht, hij stapte uit bed en deed de balkon deuren open ' zo dat is beter' ik moest lachen. Ik stapte uit bed en ging op het balkon staan, het uitzicht van onze kamer is het mooiste, je ziet de zee en heel veel bomen en bloemen.
Ik liep naar buiten iedereen was bij ons zwembad, ik legde mijn handdoek neer en ging weer zonnen, Jungkook werd in het water gegooid door de jongens. Junkook klom weer uit het zwembad en rende achter ze aan, hij had Jin gepakt en trok hem mee het zwembad in, iedereen ging toen in het zwembad. Ik besloot ook te gaan zwemmen, ' Yess Mina kom erbij ' zei Rm lachend. Ik werd aangevallen door Tae die mij oppakte en mij kuste, ik zag dat jimin jaloers werd, hij word snel jaloers best wel schattig maar soms ook irritant nu vond ik het schattig. ' hehe Tae hou je in he wij zijn der bij' zei RM die niet meer bij kwam, we stopte met kussen en we gingen weer met de groep meedoen.
*DING DONG*
'Ding doooong' zegt Jungkook.Jin deed de deur open,
'PIZZAAAA' Jin komt met 8 dozen pizza naar ons toeIedereen was aan het genieten van de lekkerste pizza van het eiland.
Nadat we gegeten hadden trok Tae mij mee naar boven, iedereen zat te grijnzen en ik werd rood.
'Wat is er?'vroeg ik
Geen Antwoord'Tae wat is er' riep ik toen we onze kamer ik kwamen
Hij deed de balkon deuren open.
'Je bent echt schattig als je niet weet wat er gaat gebeuren'
De zon ging onderen het was zo mooi je zag hem zo in de zee zien zakken!
Ik was de zonsondergang aan het bewonderen toen Tae naar me toe kwam en zoende me.
Ik ging mee met hem, het was heel romantische.
Ik ging met mijn hand onder zijn shirt, ik weet dat hij dat niet heel leuk vind, want hij heeft net geen sixpac.
We gingen weer naar binnen hij duwde me op het bed een deed zijn shirt uit en daarna de mijne
(Je mag verder fantaseren wat er allemaal gebeurde Haha)
Ik werd wakker, Tae lag niet meer naast me.
——————————————————————————
Oké mensen reageer even wat jij vind wat er nog moet komen moeten ze vreemdgaan of blijven ze een goed stelletje ( als ze vreemdgaan blijven ze nog wel met elkaar hoor heb je nog andere ideeën laat het ook wetenIk ben ook anders gaan schrijven zodat het overzichtelijker is
IK HOOP ECHT DAT JULLIE HET LEUK VINDEN WANT IK VIND HET WEL LEUK OM TE SCHRIJVEN
Doeiiii
JE LEEST
Bts issues....
FanfictionVoordat je dit boek leest er zitten heftige/vieze stukjes in als jij dat niet leuk vind ga een ander boek zoeken of skip de stukjes. Mijn verhaal gaat over een meisje genaamd mina. Ze woont bij haar vader in een klein huisje ze heeft weinig geld en...