11

18 0 0
                                    

Wszyscy myśleli że Clauie jest już w pełni zdrowa , lecz ona czuła że coś jest nie tak. Lekarze też nie byli w 100% szczerzy wobec dziewczyny. W ostatnich czasie bolała ją bardzo głowa . Nie wiedziała przyczyny. Następnego dnia Clauie miała wyjść ze szpitala . Wtedy przyjechał po nią Matt i rozpoczął rozmowę.

*Rozmowa*

M: Cześć Clauie , już wszystko dobrze 😐?

C: Tak średnio bo bardzo boli mnie głowa .

M: Aha, muszę ci coś powiedzieć ale nie bądź zła, ok?

C: Okey

M: Lucy powiedziała mi że mnie kochasz , miała wielkie wyrzuty sumienia i musiała mi to powiedzieć bo nie wytrzymałaby nerwowo .

C: Aha , i teraz mnie nie nawidzisz?

M: Co dlaczego?

..... chwila ciszy.....

M: Kochana nie musisz nic mówić. Jesteś mega ładną dziewczyną i rozumienia że każdy może się w kimś zakochać . Wiem że to od nas nie zależy.

Po słowach Matta przytulił i pocałował Clauie . Bardzo mu sie podobało 😂😂 ale wtedy...

C:  Matt co ty robisz?

M:Lucy powiedziała że mogę to zrobić żebyś trochę się rozchmurzyła.

C: Naprawdę?

M: Tak..

I wtedy Clauie go mocno przytuliła.

M: Pamiętaj że ja i Lucy zawsze ci pomożemy gdy będziesz czegoś potrzebować.

C: Nie wierzę że mam tak cudownych przyjaciół!!! Matt mógł byś zawieść mnie do Lucy?

M: Oczywiście 😊. Chciałem cię przeprosić , bo wiem jak się czujesz.

C: Nie musisz się o mnie martwić . Czuję się już wiele lepiej...

*Koniec rozmowy*

Gdy byli już na miejscu Clauie poczuła słabość . Dobrze że szybko podbiegła Lucy wzięła ją na plecy i położyła na kanapę. Przyjaciółka przestraszyła się o Clauie, na szczęście po dłuższej chwili się czuła się lepiej.

*Rozmowa*

C: Lucy dziękuję ci za wszystko.

L: Nie ma za co!

C: Ależ jest . Jakie mam szczęście że mam takich przyjaciół.

Lucy wzruszyła się i szybko ją przytuliła. Po kilku minutach Clauie zaczęła jakoś dziwnie oddychać,nikt tego nie zauważył bo Clauie spała.
Lucy wiedziała co się dzieje z Clauie bo pan doktor jej o wszystkim powiedział...

Hmm, ciekawe jakie będą dalsze losy bohaterów..



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 03, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zraniona może być jednocześnie Szczęściarą❤😖 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz