1.rész

1K 63 6
                                    

-Hallottátok hogy ma jön egy új fiú az osztályunkba?- kérdezte Jinyoung miközben mentünk be a suli kapuján.
-Aha.-feleltem érdektelenül.
-Ennyire nem érdekel téged hogy ki lesz az új osztálytársad?
-Nem. -mondtam ugyanúgy.
Ezután már nem beszéltünk többet erről. Viszont mikor bementünk a terembe hallottuk hogy ott is mindenki arról beszél.
-Basszus, értem én hogy jön egy új ember de ez miért ennyire jó? Nyugi már.-emeltem fel a hangom a többiekre. Ezekután el is halkultak.
Pár perc múlva elkezdődött az óra és az új gyerek is bejött.
A lányok egyszerre kezdtek el sikítozni, és mit ne mondjak majdnem én is elkezdtem olyan jól néz ki. De ő csak állt és nem hatotta meg a lányok sikítása.
-Mutatkozz be kérlek.-mondta az osztályfőnök.
-Sziasztok. Mark Tuan vagyok, Amerikából, tajvani vagyok. És koreaiul is tudok beszélni.-fejezte be a beszédet. Hát nem olyan beszédes az biztos. De a lányok ezt is sikítva fogadták.
-Ha ez lesz mindennap megfogok süketülni.-súgta nekem Jinyoung.
-Kérlek ülj le Jackson mellé.-mutatott rám az osztályfőnök. Na nem. Nem nem és nem. Ne ültessék mellém. Mármint nincs ellenemre. De szerintem ő nem mellém akart ülni.
-Szia.-mondtam neki.-Én Jackson vagyok és Hong Kongból jöttem.
-Szia. Az előbb már bemutatkoztam úgyhogy nem fogok mégegyszer.-mondta majd előre fordult. Én meg magamban kérdeztem hogy ez miért ilyen genyó velem. Na mindegy.
Ahogy vége volt az órának a fiúkkal kimentünk a folyosóra.
-Halljátok ez a gyerek baszott helyes.-mondtam úgyhogy senki se hallja.
-Jah.-válaszolt Jaebum semlegesen.
-Életben nem láttam ilyen helyes fiút. Megértem a lányokat.-mondtam majd miután rájöttem mit is mondtam fejbe ütöttem magam.
-Hallod, úgy viselkedsz mint aki beleesett.-nevetett Youngjae.
-Mi van? Hagyjál.-nevettem vele együtt.
Fogjuk arra hogy még nem láttam ilyen helyes fiút. És én a lányokat szeretem. Meg ő senkivel nem beszélt eddig. Majd pont velem fog.

Sziasztok! Itt vagyok az első résszel remélem tetszett! 💕💕 #markson yey 😂❤️

Right Here || MarksonTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang