9.rész

493 45 2
                                    

-Szia...sztok.-mondta Jinyoung.
Ez meg mit keres itt?
Most már este is zaklatja Markot?
-Bejöhetek?-kérdezte.
-Persze.-mondta Mark.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem meg végre.
-Csak hoztam kaját Marknak és magamnak az esti filmnézésre.-válaszolt.
Hogy mi van?
-Oh basszus tényleg megígértem ma egy filmet. Csak ugye Jacksonnal együtt dolgoztunk a projecten és végül úgy döntöttünk nálam marad.
-Jahh, nem baj. Tőlem nézhetjük hárman is a filmet. -mondta vállat vonva Jinyoung.
-Öhm bocsi, de egyfolytában veled vagyok, nagy baj lenne ha most csak Jacksonnal ketten szeretnénk nézni? A kaját nyugodtan megeheted mással. -mondta Mark, én meg totál lesokkolódtam ettől. Elküldte Jinyoungot, miattam? Wow
-Persze nem baj. Majd máskor megnézzük azt a filmet kettesben. Akkor sziasztok.-nézett rám még utoljára ilyen "a csatát megnyerted, de nem a háborút" nézéssel. Amit tökre nem értettem, mert Mark küldte el őt de mindegy.
-Na akkor csinálok popcornt.-mondta Mark.-addig menj fel és indítsd el a filmet.
-Oksi.

A film után már tök késő volt és holnap suli, úgyhogy úgy döntöttünk alszunk.
-Én hol aludjak?-kérdeztem.
-Az ágyamban együtt nem?-kérdezte mintha tök egyértelmű lett volna. Hát nekem nem. De nem zavar. *perverz fej*
Ezután ő gyorsan bealudt de én nem tudtam. Egyszerűen a közelsége túl új volt még nekem, de hozzátudtam volna szokni. Ilyeneken gondolkoztam mikor hirtelen átölelt. Na akkor teljesen lefagytam. De magamról soha nem löktem le volna. És mellesleg nagyon jól esett. Nem tudhatom mikor történik ez meg valaha újra. Valszeg soha. Ezért ki kell használni. Olyan cukin szuszogott ó istenem.
Már épp aludtam volna mikor rezgett a telóm tehát jött egy üzenet valszeg.
Youngjae 💁‍♀️💖: cukin alszik mi? 😂❤️
Jacky: te meg ezt honnan tudod jeez??
Youngjae 💁‍♀️💖: Jinyoung írta hogy nála alszol.
Jacky: jah igen. Fu hallod beállított ide egy adag kajával 🙄
Youngjae 💁‍♀️💖: azt is hallottam lol. Na jó éjt 😉
Jacky: neked is 😋

Olyan jó fej Youngjaetól hogy attól függetlenül hogy tetszem neki, a barátságunkat előrébb rakja. Fu na ezért a legjobb barátom .

Sziasztok. Bocsi hogy ennyi ideig nem volt rész, azért remélem tetszett. 💖💁‍♀️ nektek milyen a suli??

Right Here || MarksonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora