-Öhm szia Jisoo. -köszöntem a lányak aki éppen keresett valamit a szekrényében.
-Szia Jackson.-köszönt vissza. -Mit szeretnél?
-Leszel a barátnőm? Már régóta tetszel.-mondtam neki.
-Mi van? Ezt most nem mondod komolyan? Persze. Nekem mindig is te tetszettél.-mondta majd a nyakamba borult és megcsókolt. Semmit nem érztem mikor megcsókoltam, de mindegy. Miután elválltunk láttuk hogy az egész iskola minket néz. Telefonszámot cseréltünk majd mentünk az óráinkra.
-Hé Jackson, ez meg mi a fasz volt?-kérdezte Bambam, és a többiek meg körbe álltak.
-Lett barátnőm.-jelentettem ki és mentem volna tovább órára, de nem engedtek.
-Nem is mondtad hogy tetszik neked Jisoo.-mondta Jaebum.
-Miért mondtam volna?-kérdeztem.
-Mivel mi vagyunk a barátaid.-válaszolta.
-Bocsi hogy nem mondtam, most már legalább tudjátok.-vontam vállat majd végre elindultunk volna de Jinyoung felüvöltött:
-Mark várj meg.-mondta majd odaszökkent Mark mellé aki éppen órára ment.
-Oké. Öhm szia.-köszönt neki kedvesen. És ez engem zavar. Jinyoungnak meg mi a fasz baja van? Mindegy, gondolj az új barátnődre.
Így mentünk órára.Óra után Youngjae odajött hozzám hogy beszéljünk.
-Igen?-kérdeztem.
-Mióta tetszik Jisoo?
-Öhm, hát régóta.
-És most hirtelen összejöttél vele?
Olyan hirtelen kérdezett hogy nem is tudtam ilyen hirtelen válaszolni,
-Hát igen. Mivel én is tetszem neki.-válaszoltam.
-Érdekes. Na mindegy. Csá.-mondta majd elviharzott. Most miért ilyen? Tetszik neki Jisoo talán. Akkor ajajj. Nem akartam neki rosszat.Megígértem Jisoonak a nap végén hogy elviszem őt egy kávézóba és dumálunk.
-Na és Jennie jó fej?-kérdeztem.
-Mi? Ez most hogy jön ide?
-Csak kérdeztem.
-Hát tud kedves is lenni ha nagyon akar.
-Értem. És most tetszik neki valaki?
-Asszem igen. De ezt most miért kérdezed?
-Csak érdekelt. Az egyik barátom miatt. És azt tudod ki tetszik neki?
-Igen, Mark. De ez miért olyan érdekes?
-Semmi.-nevettem, de magamban majdnem megfojtottam Jisoot pedig erről nem is ez a szegény lány tehet. Ajj. Hogy kerüljek Mark közelébe?Sziasztok!
Tudom összeszedetlen a rész de azért remélem tetszett! 💜❤️💖💕💓😘
Csak tegnap jöttem vissza egy tánctáborról és olyan fáradt vagyok hogy nem igaz. 😅💜
STAI LEGGENDO
Right Here || Markson
Fanfiction"Te ezt most nem gondolod komolyan hogy egy széken fogsz aludni?- nevettem. -Miért hol aludjak?-nevetett. -Mellettem.-mondtam komolyan. -Mi? Nem. Azt nem tehetem. -Miért ne tehetnéd? -Mert beteg vagy, és az neked csak rossz lenne ha ott lennénk. -Jé...