Lassan kinyitottam a szemem és kb 5 szempár nézett rám. Egy idő volt mire felfogtam mi is történt. Jinyounggal verekedtünk és én kötöttem ki a korházaba. Míg ő ott ült a szobám sarkában lévő széken és nézte a többieket. Youngjaet, Jaebumot, Bambamet, Yugyeomot és Markot. Várjunk csak Mark mit keres itt?
-Jézus, él!-kiabálta Bambam.
-Idióta eddig is élt csak elájult.-ütötte meg a fejét Jaebum.
-Hogy vagy?-kérdezte Youngjae.
-Őszintén szarul.-nevettem.-Egyébként Mark te mit keresel itt?
-Hát hallottam hogy történt veled valami és gondoltam bejövök. De mi is történt pontosan?
Hát most nem mondhattam el neki hogy miatta vesztünk össze Jinyounggal és ezért vagyok itt ezért kitaláltam valamit.
-Hát Jinyounggal viccből verekedtünk és bevertem a fejem a padba.-nevettem kínosan.
-Ohh-nevetett ő is. Ah még mindig olyan cukin nevet.
Pár perccel később egy orvos átvizsgàlt és mondta hogy holnap reggel mehetek is haza.-na jó éjt. Akkor majd holnap talizunk.-mondtam nekik este 10-kor.
-De nem kéne valakinek itt maradnia veled?-kérdezte Youngjae.
-Öhm az szerintem is jó lenne.-válaszolt Jaebum.-Bambam és Yugyeom nem lehetnek mert idióták, Jinyoungot inkább ne, én nem tudok mert tanulnom kell...
-és nekem is.-mondta Youngjae.
-Akkor Mark?-kérdezte Bambam.
-Még jó. Szívesen itt maradok.-mondta.
-Nem kell. Nyugodtan menj haza aludni. Holnap iskola.-mondtam neki.
-Kit érdekel az iskola? Itt maradok veled és nem mondhatsz semmit amitől megváltozna a véleményem.
-Öhm hát oké. Akkor sziasztok.-intettem a többieknek.-Tényleg nem kellett volna itt maradnod.-mondtam neki.
-De én itt akartam maradni.-mondta.
-Köszi.
Ezután kb másfél órán keresztül beszélgettünk. Kb mindent megtudtunk a másikról. Csak azt nem tudja hogy szerelmes vagy belé. De azon kívül mindent tud.
-Na szerintem mostmár aludjunk. Te is fáradt vagy szerintem és én is. Ébressz fel ha van valami baj. -mondta majd nagynehezen elhelyezkedett a széken.
-Te ezt most nem gondolod komolyan hogy egy széken fogsz aludni?- nevettem.
-Miért hol aludjak?-nevetett.
-Mellettem.-mondtam komolyan.
-Mi? Nem. Azt nem tehetem.
-Miért ne tehetnéd?
-Mert beteg vagy, és az neked csak rossz lenne ha ott lennénk.
-Jézus dehogy. Na gyere.-mondtam majd lehúztam a székről magam mellé. -Te most szépen itt fogsz aludni.
-Oké. Akkor jó éjt.-nevetett.
Megvártam míg elalszik majd szépen átöleltem hátulról. Ha már csak így tehetem meg.Sziasztok! Remélem tetszett! 🥰💖😊
YOU ARE READING
Right Here || Markson
Fanfiction"Te ezt most nem gondolod komolyan hogy egy széken fogsz aludni?- nevettem. -Miért hol aludjak?-nevetett. -Mellettem.-mondtam komolyan. -Mi? Nem. Azt nem tehetem. -Miért ne tehetnéd? -Mert beteg vagy, és az neked csak rossz lenne ha ott lennénk. -Jé...