Yaşadığım herşey çok tuhaftı. Okulun kapanmasına 2 ay vardı. Üniversite sınavları için bir yandan çok çalışıyor bir yandan da başımızdan belalarla uğraşıyorduk. Meriç hoca ile formalite olarak sadece bir nikah kiyacaktik. 2 gün vardi. Karaca 3.5 aylık hamileydi. Bu süreye kadar zorda olsa gizlemeyi becermustik fakat bundan sonra ne olacaktı karnı buyuyordu. Bu çok yanlışti. Bu kadar küçük yaşta olması çok kötüydü. Aras da bir kadınla nişanlanmıştı. Öykü ve Ege de en yakın arkadaslarimdandi.
Herşeyi düşünürken saatin 23.54 olduğunu fark ettim. İki saat önce uyumak için yatmıştım fakat hala uyuyamiyordum. Düşünmekten hicbirsey yapamıyordum ve kafayı yiycektim.
En sonunda aşağı inip uyumak için ilaç içme kararı aldım ve mutfağa indim. Karaca da orada yine her zaman ki gibi yemek yiyordu.
-Bu kadar çok yeme kızım. Öküz gibi olucan millet anliycak.
-Çok komiksin Afra.
-Neyse ben ilacimi içip uyucam sana da iyi tikinmalar.
-Ya Afra dalga geçme zaten 55 kilo olmuşum.
-Oha daha kaçıncı ayindasin bir de.
-Senin bana destek olman gerekiyor hayırsız.
-İyi be ben uyumaya gidiyorum öptüm canım.
Hem gülüyor hem de kosuyordum. Tam odama cikarken yere düştüm. Benim kadar sakar bı insan gelmiş midir acaba dünyaya çok merak ediyordum.
-Afra iyi misin canım.
-İyiyim hocam ya birşeyim yok .
Gelip beni kucağına alıp odamdaki yatağıma bıraktı.
-Dikkat et prenses.
-Şey ederim hocacım.
Gulumseyip odadan çıktığında ben de arkasından hayran hayran bakakaldim. İlacında verdiği etkiyle uykum gelmişti ve uyumak için iyice yorganimin içine girdim.
Sabah yine igrenc alarmin sesiyle uyanınca yüzümü burusturdum fakat bugünün cuma olduğunu hatirlayinca tüm uzuntum gitti. Yarın tatil oh ve dedim içimden ve aşağı indim. Kahvaltıya oturdugumda fazladan açılmış iki tabak daha vardı. Normalde Meriç hoca, ben, Karaca, Ada ve Emre abi kahvaltı yapıyorduk.
-Hocam birisi mi gelecek?
-Ha evet Aras'in bir haberi varmış da ben de kahvaltıya çağırdım birlikte öğreniriz yabancı yok sonuçta.
-Şey kız arkadaşı da mı gelecek?
-Evet de birşey mi oldu?
-Yok sadece merak ettim.
Karaca yine ağlamamak için kendini tutuyordu. Bu erkekler neden böyleydi ya .
-Karaca sakın ağlama .
Sessizce karaca'ya fısıldadim ama kız zor tutuyordu kendini. Çok üzülüyodum bu duruma.
Yaklaşık 15 dakika sonra Aras ve kız arkadaşı gelmişti. Kahvaltımizi tamamladigimiz da Aras 32 dis mal mal siritiyordu. Allah'ım benim bile sinirlerim bozuluyordu. Sevgilisi Mira'nın da elini tutup ayağı kalktilar.
-Evet. Haberimize geliyoruz. Meriç abi amca oluyorsunuz.
Meriç de hiçbir şeyden haberi olmadığı için kalkıp sevinmeye başladı. Emre de ona eşlik etti sonra.
Karaca ayağa kalktığında dengede duramıyordu.
-Hocam biz yukaridayiz. Karaca biraz hasta da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLUKLAR'🍷
Teen FictionGelinlik biraz zorlasa da hızlı adımlarla koşuyordum.Gizlice kaçmıştım ve onların kaçtığımı anlmadan benim biran önce kaybolmam lazımdı.Ana yola gelince direk bir arabanın önüne atladım. Araba durdu.. Siyah bir arabaydı. Arabanın kapısı açıldı. Ve...