10.rész - Itt lakok

1.9K 142 40
                                    

Futva rohantunk be egy épületbe a hirtelen zápor elől

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Futva rohantunk be egy épületbe a hirtelen zápor elől. Nem mintha pénzes picsa lennék, de hol van ilyenkor Oikawa kocsija?... Szervizben.. Mindegy nem szóltam.

- Szerinted megengedik, hogy itt maradjunk míg eláll az eső? – kérdeztem Oikawától.

- Miért ne engednék? – kérdezett vissza mire egy ˝te tényleg ilyen hülye vagy?˝ pillantással jutalmaztam.

- Mert ez egy öt csillagos hotel..

- Igazából csak négy.

- Az már négyel több mint ahol megtűrnek. – nevettem el magam kínosan.

- Hát pedig szokj hozzá, mert itt meg fognak tűrni.

- Mi? – néztem rá értetlenül ő pedig egy falon lógó, bekeretezett irat felé biccentett. Kérdőn kezdtem el olvasni.. Oikawa.. Hm..

- Az apám szponzorálja. – mondta mire tányér nagyságúra kerekedtek a szemeim. – Nem mellesleg a 15. emeleten van a szobám. Azért nem a 16.-on, mert az a legdrágább és apa azt szeretné ha gazdag vendégek igénybe vehetnék, tekintve hogy én majdnem ingyen lakok itt. – visszatartott lélegzettel meredtem rá.

- Ezt úgy érted hogy..?

- Itt lakok. – ismételte.. Akkor kérdezzünk rá nyíltabban..

- Te elhoztál a lakásodra?

- Ja. Ez volt a legközelebb. – na jó, minek izguljak? Elvégre Oikawáról van szó. Csak az eső miatt hozott ide. Nincs semmi hátsó szándéka. Meg amúgy is azt mondta, hogy türelmes lesz.. Nincs gáz.. – Menjünk fel. – indult meg a lift felé. Kínosan feszengve követtem. Mikor a lift kinyílt döbbenten néztem a tükröket.. Tükrök mind a három oldalt. Oikawa belépett így én is követtem. Tévedtem.. Tükrök mind a négy oldalt!! Vagy várj.. A plafon is? De ugye nem?.. Le pillantva megkönnyebbülten felsóhajtottam. Legalább lent nincs tükör. Bár jobban végig gondolva nem lenne túl etikus a lányokkal szemben.

- El tudom képzelni mit gondolsz a mi lakásunkról.. – csúszott ki a számon. Oikawa meglepetten nézett rám.

- Ezt hogy érted?

- Sehogy. Felejtsd el. – pillantottam félre de a tükrök miatt még így is láttam Oikawa arcát és ő is az enyémet.

- Egy ilyen nagy lakás sem jó ám, főleg ha egyedül élsz benne. A tiétek otthonos és az sem olyan kicsi. Kényelmesen elfértek benne.

- Ja. Ez igaz.. – motyogtam. A lift ajtaja kinyílt mi pedig kiléptünk rajta. Még a folyosó milyen fényűző..

- Az O.01 az enyém. – hm.. O. mint Oikawa és a meze az 1-es.. Bár gondolom nem direkt csinálták így.

- Emeletenkénti számozás az abc betűivel?

- Igen. – biccentett és mikor az ajtóhoz értünk elővette a kulcsát és kinyitotta a zárat. Az ember azt hinné, hogy szám kódos. De talán olyan csak a filmekben van. Oikawa kinyitotta előttem az ajtót, így óvatosan átléptem a küszöböt.

A két feladóTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang