Oikawa szemszöge:
Óvatosan cirógattam meg Sugawara arcát, ügyelve arra, hogy ne ébresszem fel álmából. Beharapva alsó ajkam próbáltam abba hagyni a mosolygást, de nem jártam sikerrel. Mutató ujjamat anyajegyére tettem és halkan felkuncogtam bár nem volt rá különösebb okom. Ha most Suga-chan ébren lenne, biztos azt mondaná, hogy milyen ijesztő ahogy ok nélkül, cseppet sem férfiasan kuncogok miközben az arcát nézem.. Vagy megvádolna hogy perverz dolgok járnak a fejemben. Pedig egyáltalán nem erről van szó..
- Ühm.. Oikawa.. Te most tényleg az arcomat piszkálod? – kérdezte kissé artikulálatlanul és fáradtan.
- Hm? Nem. – füllentettem, de továbbra is arcát simogattam, ezúttal pár kósza tincset is kisimítva halántékából.
- Hazug. – motyogta és látatlanban elkapta tarkómat majd magához húzott és lágy csókot nyomott ajkaimra. A hirtelen meglepettségtől még csak viszonozni se tudtam, hisz alig tartott pár másodpercig. Sugawara résnyire nyitott szemekkel nézett fel rám és elmosolyodott. – Szóóóval.. Az imént tényleg magadban kuncogtál? – kérdezte mire megingattam a fejem.
- Biztos csak álmodtad. – füllentettem ismét.
- Ühüm. Biztos. – motyogta még mindig mosolyogva majd újra lehunyta szemeit és mélyet sóhajtott. Ajkaira hajolva ezúttal én adtam neki egy lágy puszit.. Majd még egyet, kicsit hosszabban.. Végül óvatosan mélyítettem el egy mélyebb csókot. Éreztem ahogy Sugawara keze arcomra simul, ujjai lágy érintése kellemes bizsergetést váltott ki belőlem, és szinte már éreztem ahogy a kis pihék felállnak a tarkómon. Kezemet az arcomon pihenő ujjaira simítottam és megszakítva a csókot a tenyerébe csókoltam. Hallottam az ágynemű susogását, ahogy Sugawara kissé megemelkedett majd a következő pillanatban megéreztem ajkait fülcimpámnál ami megint csak egy jól eső bizsergést váltott ki belőlem.. Hát még mikor a fogait is belevitte a játékba és óvatosan harapdálta meg érzékeny érzékszervemet. Éreztem ahogy elmosolyodik majd a következő pillanatban nyakam köré fonta karjait és mellkasához húzva feküdt vissza a párnára. Régen ezt előjátéknak tekintettem, de most csak jól esik.. Kezeimet Sugawara vékony derekára vezettem és magamhoz ölelve mélyen beszívtam finom illatát. Az illatát ami keveredett az enyémmel..
- Mindig így akarok felébredni. – mormogtam mellkasába amin halkan felnevetett.
- Én is meg tudnám szokni. – helyeselt ami még inkább mosolygásra késztetett. Percekig feküdtünk még így mikor egy ˝na a jóból is megárt a sok˝ sóhajjal vetett véget a pillanatnak. – Akarom tudni, hogy mennyi az idő? – kérdezte egy fáradt nyögés kíséretében én pedig kissé megemelkedtem, hogy az éjjeli szekrényre pillanthassak Suga mögött. Már elmúlt tíz is.
- Nem. – bújtam vissza gyorsan amin felnevetett.
- Ez elég egyértelmű válasz. – Engedett el és ő is az órára pillantott. – Akkor egy kései reggeli és mehetek is haza.
KAMU SEDANG MEMBACA
A két feladó
RomansaSugawara már cirka két éve sejti, hogy meleg. Ez akkor tudatosult benne, mikor legjobb barátja iránt mélyebb érzéseket kezdett táplálni. Azonban mindent felkavar, mikor Oikawa rájön a titkára.. Viszont egy kissebb ˝baleset˝miatt Oikawának esti száll...