El este exterminatorul vieții, Paluga infernală, mâncătorul de suflete care nu are față dar totuși vorbește, are aproape 3 metri înălțime ,mereu îmbrăcat într un costum negru. El este Slenderman făcut din întuneric, luptând în întuneric.
Acum slenderman stătea în biroul lui citind o carte despre exorcizism, când deodată cineva bate la ușă-intră, spuse calm
-Bună Slender .
- Bună clokwork, ai terminat deja în New Orleans.
-Da, e adevărat ce am auzit, că ai de gând să aduci un nou criminal?
-Da, și în plus e fată și momentan nu a ucis.
- să înțeleg, că o să mă chinui deoarece e doar o copilă care vede viața în roz și buline colorate? Spuse Clokworck puțin iritată.- Nu, nu o să te chinui preamult deoarece, ea este un vânător în devenire, este foarte tăcută și liniștită, problema e că trebuie să o răpim.
-Și? Noi ne aruncăm în luptă și cu mâinile goale și câștigăm , care ar fi problema să răpim un vânător în devenire.
-Ai văzut ce a pățit hoodie?
-Da.
-Ei bine și masky la fel, cu greu Dr. Smiley la vindecat, încă i a mai rămas urme de palme pe piept, și vorbesc și pentru Candy pop.
-Am înțeles, e mai dificil dar stai liniștit de mine nu o să treacă. , în plus Nina a urmărit o în ultima vreme.
-Perfect.Aleargă, aleargă, pasează, face o tumbă, prinde mingea în plasa batei de lacrosse aleargă din nou trece cu viteză prin fața rivalilor, face o piruetă de toată frumusețea apoi aruncă mingea cu putere și înscrie ultimul gol.
-Și Beacon Hills câștigă meciul de lacrosse, cu ultimul punct înscris de către Stilles Stillinski! !!Toți coechipierii lau luat pe Stilles pe sus .
-bună trebă, Stilles. Spuse Liam
-Mersi, și tu te ai descurcat cu mult mai bine decât ultima dată,ști la ce mă refer. Spuse Stilles în timp ce se ștergea cu un prosop pe față .-Hei Helena, ți a plăcut jocul? Întreabă Nina
Helena nu răspunde deloc, nici nu o bagă în seamă, încearcă sa stea cât mai departe de ea
- Ești bine, ? Am observat că tu nu vorbești deloc, e din cauză de ce sa întâmplat în pădure?
Helena dă din cap negativ.
-Ești sigură, poți să îmi spui ce sa întâmplat acolo.
Helena nu stă pe gânduri și iese din vestiar îmbrăcată în tricoul echipei de lacrosse de culoare roșie cu numărul 31 întors cu susul în jos adică 13, o pereche de pantaloni scurți negri și tenesii, ținând în mână o carte neagră.În seara asta este lună plină, Liam cu greu și a putut stăpâni controlul, era să întoarcă capul unui rival, noroc că era Stilles și Helena cu el. Acum Helena se îndreaptă spre pădurea de la capătul orașului Beacon Hills, nu pădurea de acum câteva zile, în Beacon Hills sunt mai multe pădurii care se intersectează, iar în seara asta Helena are treabă în partea opusă a pădurii de unde a fost atacată de acei criminali ,dar ea nu știe că este urmărită în continuare. Helena a ajuns în pădure sunt mai multe cărări, ea merge pe o cărare plină de praf negru sclipicios, până într un luminiș, acolo își dă ochelarii jos și lasă la iveală niște ochi roșiatici, scanează cu ochii zona, și merge înainte. În fața ei fiind un stejar uriaș tăiat care acum este doar trunchiul stejarului -fiind așa zisul Nemeton. Scoate din buzunar un borcan plin de praf negru sclipicios exact cum era și pe cărarea pădurii, împrăștie praful înjurul trunchiului de stejar formând un cerc .
? :realizezi că o să trec de acel scoruş foarte ușor. .!
Helena își întoarce privirea și vede o față furioasă, el era Halwyn, un cerber nazist care vrea să o ucidă pe Helena .
Halwyn atunci când se transforma este plin de foc verde, ceva foarte neobișnuit la un cerber deoarece cerberii sau mai bine zis câinii iadului au culoarea roșie a focului.Helena încearcă repede să scape. Dar este prinsă de gât și aruncată la mare distanță, ea fiind izbită de un copac.
Halwyn se apropie din ce în ce mai mult de Helena, el era gata sa o ardă pe Helena. Dar cineva îi face un scut Helenei din foc, având loc o explozie, în fața lui Halwyn apare o siluetă înaltă Bine făcută, avea ochii exact ca și focul ce îl învăluia, era Parish.
CITEȘTI
ALFA LA PUTERE ( CP & TW )
FanfictionToți oamenii din Beacon Hills sunt stană de piatră, Stilles și ceilalți din haită au dispărut, domnișoara Hale e dată moartă ' care defapt a fost răpită și străpunsă de durere din cauza unor monștri care își satisfac nebunia cu sângele nevinovațil...