BEACON HILLS- după cum am spus dacă ai curajul să mergi în acea pădure sau poate ai fost pe timp de zi, s ar putea să găsești o bâtă de basseball metalica, te rog returnează mi o, și cel mai important, în timp ce asculți această înregistrare , Îți sugerez să pleci din acest oraș cât timp este ziua, dacă a apus soarele și încă ești în acest loc, o să vină și te va lua, te va transforma în stană de piatră și Îți va lua sufletul, pleacă și nu te mai întoarce. ....... terminat.
- Nu crezi că ai înregistrat cam mult, dacă nu o să asculte nimeni, îi spuse Malia .
- Nu, ea trebuie să știe, o va ajuta pe Helena dacă o găsește și o ascultă. Îi spuse Stilles pe un ton răstit.
-Ce nu înțelegi din partea când îți spun că e moartă. Tot ce sa mai găsit e brățara ei și ochelarii de soare, plini de sânge.
-Nu vreau să îți aud conspirațiile, nu e moartă, știu că trăiește, o sa vină și o să asculte înregistrarea.
-Stilles, nu are rost să mai mințim, cu toții știm adevărul e moartă.
-Nu mai spune asta, nu e moartă! ! Strigă tare.
-Stilles! Nu mai striga la Malia, îi spuse Theodore nervos, trebui să acceptăm adevărul, Helena a. .... A murit. Spuse în timp ce se indrepta spre Malia, cuprinzând o într o îmbrățișare.
-Minciuni, parcă o pe Hell o iubeai, cu ea țineai, te ai dat bătut de la prima căutare după ea, și acum ești cu ea, arată cu degetul spre Malia.
Malia își arată colții și mârâie la el pentru un moment.- Hai mai bine să plecăm până nu apune soarele, nu am chef să devin o stană de piatră, spuse Liam către ei, toți patru pleacă, de când Helena a dispărut totul a mers prost în Beacon Hills, Tot orașul a fost evacuat, acum e pustiu, Stilles, Liam, Theodore, Jordan, Malia, Lidia și Haiden, se pregătesc să plece și ei, Stilles se suie la volan în gipul lui, mai aruncă odată o privire la școală prin oglinda retrovizoare, Lidia îl ia de mână și încearcă să l încurajeze .
Ochii cei roșiatici de odinioară, acum sunt negri stinși, părul castaniu lung plin de bucle este ros și fără strălucirea de altă dată, unghiile lungi sunt roase până în carne, privirea cea serioasă e la fel dar cu mult mai mult obosită și plictisită, timp de o lună Helena primea anumite tratamente, mai precis primea doze cu morfina , siliciu și vâsc, de către un doctor, probabil nebun, acest doctor nu era ca și mătușa Melisa , Cu toate că Melisa era vânător de rang înalt ea era și un bun doctor mereu se îngrijea de Helena de când mama ei a murit , Melisa îi era și mamă, dar acum ea nu știe unde e, în locul Melisei , Helena acum este îngrijită de o asistentă pe nume Ann, este la fel de tăcută ca și Hel, mereu poartă o mască chirurgicală neagră acoperită cu un x roșu, poartă obișnuita fustă scurtă și cămașă pentru asistente doar că a ei este neagră, încheieturile mâinilor sunt cusute, precum și gleznele și beregata ei, asistenta Ann se ocupă de Helena doar când e vorba de anumite medicamente și îngrijirea rănilor, injecțiile și testele sunt făcute de Doctorul Smiley cel mai grozav de rău, are aproximativ 30 de ani, mereu îmbrăcat cu o cămașă albă care niciodată nu este albă, mereu îl găsești pătat de sânge, are și el o mască chirurgicală cu un zâmbet dințat , cu părul lui negru mereu dezordonat acoperindu i ochii roșii stinși , ochiul stâng este mai oval decât cel drept fiindcă are o crapatura, când Helena era dusă în biroul lui stătea pe o masă de metal, Doctorul Smiley îi adresa anumite întrebări pentru ai distrage atenția de la durerea provocată de injecții sau alte teste, avea un aer straniu, la sfârșitul testelor el își dădea masca chirurgicală jos, ieșind la iveală niște dinți ascuțiți acompaniați de două buze vinete și rupte, îi zambea mereu Helenei de la prima consultație până la cea recentă o privea ca pe un trofeu gata câștigat, în sala lui de operații Helena privea atent la rafturile pline de borcane cu anumite substanțe sau organe, ochi, degete, limbi umane, ba chiar și utere feminine tăiate, toate arătau de parcă erau puse la murat .- Helena tine l te rog pe teddy până merg la baie, iar tu candy ai grijă de păpuși.
-Să nu cazi pe scări Sally, îi spuse Candy fetiței prinse în codițe.-Hei Hel, poți să l auzi pe teddy cum șoptește? ? ,eu cred că îl aud. Hel, Hel, Helena! . Se trezi din tranșă de gânduri.
Tu mă auzi măcar?
-Mda, te aud clar și răspicat .
- M am întors, spuse Sally în timp ce își lua înapoi în brațe ursulețul mult prea iubit. Mulțumesc Helena fiindcă ai avut grijă de Teddy , o ia într o îmbrățișare strânsă, copila ajungea la coatele Helenei.
-Hei, și eu am avut grijă de păpuși! Se râsti candy.
-Mersi candy, și fiindcă mi ai mâncat bomboanele.
-doar mă știi pitic o, pe mai târziu.
Candy o ia pe Helena și merg în anumite locații, unde trebuie făcute misiuni propuse de Clokworck. Un ultima lună, Helena a stat cel mai mult cu candy. Când rămânea în conac stătea cu Sally sau cu Nina, iar când pleca mergea cu Candy, acesta având grijă ca ea să nu fugă, și având grijă ca anumite persoane să nu o forțeze, precum Jeff băiatul care mereu râde când e de față cu Helena și îi propune să îi facă un mic zâmbet, dar nu are ocazia să o facă, dar cel mai rău Hoodie nu o vrea pe Helena acolo în preajma lui, de fiecare dată când o găsește singură o amenință cu pistolul lui mult prea iubit, îi pune piedică la scări în fiecare dimineață și râde pe seama faptului că e o neputincioasă, Masky în schimb nu îi arată Helenei nici un sentiment de antipatie cu atât mai puțin de simpatie, pur și simplu nu o bagă în seamă, trece pe lângă ea rareori seara, fiind foarte nepăsător dar cu un aer intimidant, de aceea Candy practic e îngerul păzitor al Helenei , noaptea când Helena ar trebui să doarmă are anumite vise mai precis coșmaruri cu Domnul cel inalt mai precis Domnul Slender, așa îi spun restul. Niciodată Helena nu apucă să îl privească cum trebuie fiindcă mereu o ia cu tentaculele pe sus și o aruncă peste schelete umane putrezite, așa se sfârșește fiecare coșmar.
Cum de s a ajuns așa, ca cel mai bun vânător de supranatural, Helena Hale să fie tratată ca un nimic, să asculte ordinele unor străini, să îi fie luată libertatea, puterile și prietenii. Singurul lucru la care se gândește mereu este Smockfire, probabil din vina acestui fumător ea este în situația actuală.Seara se lasă Cei doi intră în conac, Candy este chemat de Clockwork în biroul ei, Helena urcă singură scările, mai avea puțin și urca ultimele trepte de la parter spre etaj, dar este oprită de un topor militar , Toby o ajunse din urmă.
-Eu. . Sunt primul. .... ,spuse acesta sec.
-Toby, lasă fetele mai întâi, striga un lungan la el ce urca spre scări după cei doi.
- Mă. ... rog, hai, du te. ... , spuse Toby.
Helena urcă și ajunge la primul etaj, apoi Toby o ia la sănătoasa dând peste Helena, Toby fuge mai departe, Helena rămânând pe jos.
-Tobyyy! . Haide domnisoar o, lasă mă să te ajut, îi spuse băiatul cel înalt cu părul negricios, ce purta un tricou în dungi alb-negru ca întotdeauna, cu un nas de o lungime nu tocmai normală, el era Laughing Jack, ei îl strigau prescurtat L. J cu toate că mai era încă un Jack adică E.J.
L. J o ridică ușor pe Helena și o ia de mână și urcă la etajul doi. Helena își simțea mână cea rece, acum încălzindu se din cauza contrastului dintre mâna ei rece și mâna lui L. J caldă.
-Stai calmă, o să se sfârșească totul, îi spuse acesta, scuza l pe Toby dar așa este el la prima vedere, toți se compoarta așa la prima impresie, ba mai mult ,incepe sa ii șoptească la ureche, noi toți suntem impresionați de răbdarea ta și asta se apreciază cel mai mult la un criminal, îi spuse mai tare, răbdarea și devotamentul unui criminal este cheia succesului. Helena tresări puțin apoi se calmă.
-Noapte bună, copilă, îi spuse Helenei, odihnește te, nici nu ști ce te așteaptă mâine, spuse în timp ce pleacă, Helena se întoarce cu speranța că îi va spune ce, dar L. J deja plecase, auzind use chicotelile lui de râset drept ecou." Am rămas singură printre străini, doar eu și cu mine " spuse Helena trantindu se în pat
CITEȘTI
ALFA LA PUTERE ( CP & TW )
FanfictionToți oamenii din Beacon Hills sunt stană de piatră, Stilles și ceilalți din haită au dispărut, domnișoara Hale e dată moartă ' care defapt a fost răpită și străpunsă de durere din cauza unor monștri care își satisfac nebunia cu sângele nevinovațil...