AURA

25 1 0
                                    

Všichni milují první den školy, ne? Nový rok, nové třídy, nový spolužáci, přátelé. Je to den plný radosti, než se všechny zuřivé deprese reality objeví, aby zničily všechnu zábavu. Mám ráda první den školy z jiného důvodu. Víte, mám jakousi sílu. Když se podívám na lidi, mohu vidět jakousi auru kolem nich. Barevný obrys vycházející nich. Podle barvy poznám jak dlouho bude daný člověk žít. Většina lidí, se kterými se setkávám jsou obklopeni zeleným odstínem, což znamená, že mají spoustu času a budou žít ještě hodně dlouho. Spousta z nich má žlutooranžový nádech jejich aury, což znamená  autonehodu nebo jinou tragédii. Cokoli, co vezme lidem život dřív než za normálních okolností. Skutečnou zábavou je, když se aury zbarví do červené barvy. To jsou ti, kteří se zavraždí nebo během 24 hodin zemřou. Vždycky chodím do třídy velmi brzy, abych mohla zkoumat osud mých spolužáků. První dítě, které vstoupilo dovnitř, bylo červené. Po něm přišli další. Všichni měli červenou barvu aury. Nakonec jsem zahlédl můj červeně zbarvený odraz v okně, byla jsem naprosto zmatená. Zazvonilo a asi za pět minut přišel učitel a zamkl za sebou dveře. Jeho aura byla jasně zelená.

A je tu další část. Omlouvám se za chyby a překlepy. U další části čau.

10 horůrků a dostKde žijí příběhy. Začni objevovat